Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren a4 voor 47 Eur gefullt.

Comment

• Morgen gaat mijn tank ook nog es vol. Heb nog 100km autonomie en kmoet morgen 150 km doen, zou beetje dom zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
        Heffen
        't Zal wel zijn

Comment

• Bij dewelke in Heffen? Want er staan daar 3-4 stations aan dezelfde prijs dacht ik? Kheb er al eens getankt, was aan de Shell Express

Comment

• Altijd Shell. Behalve als z'n tank leeg is. Shell, Esso en Maes hanteren dezelfde prijzen, Lukoil is 1 cent duurder ongeveer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Beleggingsadviseur bij ING
              En dat op uw 21 Nooit geen beroepsmisvorming daar? (Chinese walls)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                Hoe zit dat hiere??!!
                D'r moet nog eens aan dien boom geschud worden, eh, dat er terug wat prijsdalingen te rapen zijn...
                Brent oil in één week tijd + 20% omhoog gegaan. (48 nu)

Comment

• Op woensdag 7 januari wordt Super 95 & Super 98+ & Stookolie duurder!

* Voor Super 95 betaalt men vanaf woensdag maximum 1,178 €/l (een STIJGING van 0,073 €/l)
                  * Voor Super 98+ betaalt men vanaf woensdag maximum 1,192 €/l (een STIJGING van 0,069 €/l)
                  * Voor Diesel betaalt men vanaf maximum 0,934 €/l (onveranderd)
                  * Voor LPG betaalt men maximum 0,39 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf woensdag maximum 0,4863 €/l (een STIJGING van 0,0608 €/l)
                  * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf woensdag maximum 0,5111 €/l (een STIJGING van 0,0608 €/l)
                  * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4153 €/l (onveranderd)
                  * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4725 €/l (onveranderd)
                  Bron: www.brandstofprijzen.be
                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Wel een serieuse prijsstijging .

Comment

• Ik dacht wel dat het al een tijdje geleden was dat er nog een stijging was, maar zo lang had ik niet verwacht.

Benzine en stookolie voor het eerst in drie maanden duurder

De maximumprijzen van superbenzine en stookolie stijgen vanaf woensdag. Dat meldt de federale overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie dinsdag. Het gaat om de eerste prijsstijging sinds oktober 2008.
                      De maximumprijs van super 95 stijgt woensdag met 7,3 eurocent per liter tot 1,178 euro per liter.

De laatste stijging dateert van 1 oktober vorig jaar, toen de maximumprijs naar 1,495 euro per liter steeg. Sindsdien was super 95 stelselmatig goedkoper geworden.

Vanaf woensdag moet voor super 98 maximaal 1,192 euro per liter betaald worden, een stijging met 6,9 eurocent per liter tegenover de maximumprijs vandaag. Ook bij super 98 was de maximumprijs stelselmatig gedaald sinds de 1,508 euro per liter op 1 oktober vorig jaar.

Stookolie wordt iets meer dan 6 eurocent per liter duurder. Voor bestellingen van meer dan 2.000 liter betaalt de consument vanaf woensdag maximaal 0,4863 euro per liter. Voor minder dan 2.000 liter is dat 0,5111 euro per liter en aan de pomp 0,602 euro per liter. De maximumprijs van mazout was sinds 23 oktober (toen maximaal 0,6704 euro per liter bij meer dan 2.000 liter) niet meer gestegen.

De prijsstijgingen zijn het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten, aldus de federale overheidsdienst.
                      jns
                      Bron
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Wel een serieuse prijsstijging .
                        Olie stijgt en dollar is flink sterker geworden

Comment

• Ideaal, tank heeft nog een kwartje.
                          Vanavond oprijden en nog es gaan tanken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Allemaal de schuld van Iran hahahah .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Allemaal de schuld van Iran hahahah .
                              Ja wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Nadat het de laatste maand flink zwakker was geworden.

Comment

• Aha, sebiet maar eens gaan vullen dan. Niet dat mijn beestje benzine lust, maar misschien gaat de diesel ook weer de hoogte in..?
                                  Precies aan de verkeerde boom geschud

Comment

• Gisteren gaan tanken toen ik naar Leuven geweest ben. Just de goeie momebnt gekozen dus
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                      Nadat het de laatste maand flink zwakker was geworden.
                                      En de periode daarvoor?

Eind juli zaten we bij ca. 1.59ish

En als de ECB de rente nog verlaagt, wat algemeen verwacht wordt, zou het best wel eens kunnen dat er nog zo'n grote prijsstijging zit aan te komen op korte termijn. Opverende olieprijs + sterkere dollar -> not good

Lange termijn blijf ik uiteraard uitermate pessimistisch wat betreft de dollar, ik zou er mijn spaarcentjes niet in willen beleggen

Comment

• Ik denk dat het niet meer zal zakken voor het moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Zouden jullie nu stookolie tank voor huis laten vullen of nog even wachten...

Mijn gevoel zegt dat het nog iets lager gaat komen, maar ja...
                                          Als je met de prijs van nu kunt leven zou ik niet twijfelen.

Comment

Working...
                                          X