Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
    Als je van de grote ring naar Kermt rijdt (richting Carrefour) kom je een Q8 tegen, die is heel goedkoop. Ervoor liggen nog een aantal stations, effe uitkijken welke de goedkoopste is dus
    Die is vrij goedkoop ja. Verder heb je nog de Oeral aan Mercedes Billen en Shell Express aan de Brico en Auto5.
    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• En de Esso aan het kanaal is ook wel goedkoop. Eigenlijk is HAsselt goedkoop om te tanken. Als ik hier in Zonhoven kijk, hier staat de LPG nog altijd op 0.400
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
        Het ligt tevens in de aard van de mensen om alles te onderschatten en weg te lachen, eind volgend jaar zullen we zien wie er gelijk heeft, indien ik gelijk krijg zullen de mensen inderdaad nog 'hun brood' mogen verdienen, en dat is dan ook alles, indien u gelijk krijgt zouden de beurzen begin volgend jaar moeten herstellen , mijn visie en die van vele anderen( onafhankelijke analisten, dus niet die idioten die zichzelf analist noemen en Fortis op 15 euro een koopje noemden) is dat de economie niet gaat herstellen in heel 2009, heel misschien in 2010 - 2011 een licht herstel.
        Luister enkel naar mensen die echt geld verdienen en niet naar die zelfvermaarde mislukte analisten die voor failiete banken werken, die zijn er toch maar enkel op uit om zichzelf te verrijken en proberen voor de rest iedereen in de afgrond te brengen. Het is ieder voor zichzelf tegenwoordig.
        En dat de benzine ietsje goedkoper staat is voorlopig mooi meegenomen.
        Jij leest wat teveel 'gratis advies' mails van e-commercanten. Ik kan je verzekeren dat de mensen die hier achter zitten niks liever doen dan mensen op stang jagen, en zichzelf de hemel in prijzen met 'het enige juiste advies voor de toekomst, klik hier voor de gratis nieuwsbrief!!'onzin.

Bij ons in de familie zit ook zo'n geval dat daar ondertussen zijn zoveelste BMW en Porsche mee heeft verdient.
        Oh wacht, je mag de rekening van iemand anders niet maken... dom van mij.

Comment

• ik was ook zo'n denker dat de olie aan 200 ging zitten, jammer genoeg dus niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ik was ook zo'n denker dat de olie aan 200 ging zitten, jammer genoeg dus niet
            Zonder de kredietcrisis was de speculatie misschien ten top gedreven ja. Maar dan zouden we dat niveau ook nooit aangehouden hebben. Net zoals er veel mannen zich zwaar aan het inkopen zijn momenteel op olie omdat hij te laag zou staan.

Das het mooie aan voorspellingen, dat ze bijna altijd fout zijn

Comment

• Deze middag gaan tanken @ Tisselt/Heffen (prov. A'pen)

Comment

• Ik heb daar gisteren ook getankt. Zalig cheapo.

Comment

• Waar ligt dat? Nooit van gehoord.

Comment

• Mechelsesteenweg in Willebroek dacht ik.

Comment

• Op die baan hebt ge ook een Lukoil (die denk ik altijd 1 cent duurder is), Maes en Shell Express. Allemaal dezelfde prijs (behalve de Lukoil dus).

Ik tank normaal altijd aan de Shell Express.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                        Die is vrij goedkoop ja. Verder heb je nog de Oeral aan Mercedes Billen en Shell Express aan de Brico en Auto5.
                        Dat zijn idd de 2 goedkoopste stations in Hasselt. Ik tank altijd bij Shell Express aan de Carrefour omdat ik dat toch eerder vertrouw dan die Oeral. De Q8 iets verderop dan de Shell is iets duurder. Bij Oeral is het bovendien maar 0.02 € goedkoper, dus toch liever het merk ...

Comment

• Hopelijk gaan de prijzen zich een beetje gaan stagneren zodoende we deze wat kunnen aanhouden zodat iedereen tevreden blijft want blijven dalen is een illusie en bovendien kunnen we dan terug vlug ontevreden zijn als het net zo snel de andere kant opgaat. Hopelijk zijn de hoge prijzen maar een zeepbel geweest zodat we verder kunnen tanken tegen democartische prijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                            Deze middag gaan tanken @ Tisselt/Heffen (prov. A'pen)

zeer dure 98 nochtans....

Comment

• Olieprijs kan vanaf februari-maart opnieuw gaan stijgen

De OPEC, het kartel van olieproducerende landen, is van plan om het productieplafond verder te verlagen wanneer de olieprijs niet snel terugkeert naar het niveau van 70 dollar per vat. Kenners van de oliemarkt waarschuwen voor een grote volatiliteit wanneer de economie weer aantrekt. Grote prijsbewegingen zijn dan niet onwaarschijnlijk, zeker wanneer de vraag sterk zou aantrekken. Bij de OPEC is president Chakib Khelil van mening dat iedereen gebaat is bij stabiele olieprijzen. Hij gaf anderzijds toe dat het kartel moeite heeft om het juiste evenwicht tussen vraag en aanbod te vinden.Oorzaak zijn een forse terugval van de vraag en het oplopen van de olievoorraden langs de markt. Ook de negatieve raffinagemarges spelen een rol in het verhaal. Al deze factoren samen maken het moeilijk om betrouwbare prognoses te maken met betrekking tot de evolutie van de olieprijzen. Volgens Michael Lynch, president van Strategic Energy & Economic Research, is van mening dat er momenteel een overaanbod aan de markt is, maar dat de productieverlagingen vanaf februari of maart voelbaar gaan worden.

Comment

• Eigenlijk te grappig voor woorden! Ze gooien de handdoek in de ring precies.

Neem daarbij het terugbrengen van de spaarrente tot 3% voor de gewone burger vanaf april 2009 en we gaan hier weer wat debacles krijgen. En in juni zijn het verkiezingen

Maar Martens is momenteel heiliger dan de paus. Mensen en media vergeten snel blijkbaar...

Comment

• Tis idd dikke zever. Waarom is die 3% grens noodzakelijk? Laat de markt beslissen ... Er was tot voor kort een maximale grens van 4% dat ze naar 4.25% gebracht hebben en nu doen ze het tegengestelde. had ik het geweten, dan had ik 2 maanden geleden mijn geld op een termijnrekening gezet. Eind september het geld voor 1 jaar vastzetten was een brutorendement van 5.05% of 4.29% netto ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                    Tis idd dikke zever. Waarom is die 3% grens noodzakelijk? Laat de markt beslissen ... Er was tot voor kort een maximale grens van 4% dat ze naar 4.25% gebracht hebben en nu doen ze het tegengestelde. had ik het geweten, dan had ik 2 maanden geleden mijn geld op een termijnrekening gezet. Eind september het geld voor 1 jaar vastzetten was een brutorendement van 5.05% of 4.29% netto ...
                                    Toch logisch, ze willen dat de mensen geld gaan uitgeven om de economie aan te zwengelen. Als je 4-5 % krijgt op een spaarboekje dan ben je weer terughoudender om hogere winsten te zoeken. Bij 3% zal dat meer het geval zijn of zal je het makkelijker uitgeven want op het boekje brengt het toch niets op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      Toch logisch, ze willen dat de mensen geld gaan uitgeven om de economie aan te zwengelen. Als je 4-5 % krijgt op een spaarboekje dan ben je weer terughoudender om hogere winsten te zoeken. Bij 3% zal dat meer het geval zijn of zal je het makkelijker uitgeven want op het boekje brengt het toch niets op.
                                      Idd lage rente betekent meer kopen. Die lage rente geldt trouwens ook voor hypothecaire leningen en met de stabiliserende prijzen kan je soms koopjes doen. Indien je de kans hebt zou ik het niet laten liggen.

Voorbeeldje : studio in centrum Antwerpen van 30m² staat te koop voor 75.000 euro. Het is verhuurbaar voor 500 euro per maand. Als je hiervoor kan gaan lenen tegen een lage interest... reken zelf maar uit!

Comment

• Brent oil (Londen) vandaag -7% tot op 39,68. Laagste koers dit jaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                          Voorbeeldje : studio in centrum Antwerpen van 30m² staat te koop voor 75.000 euro. Het is verhuurbaar voor 500 euro per maand. Als je hiervoor kan gaan lenen tegen een lage interest... reken zelf maar uit!
                                          show ad bitte

Comment

Working...
                                          X