Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net getankt @ 0,000 euro/liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Net getankt @ 0,000 euro/liter.
      Zou nog vetter zijn als je d'r geen half jaar voor moet bricoleren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Zou nog vetter zijn als je d'r geen half jaar voor moet bricoleren

Achja

Comment

Achja
          Ik moet is wat vaker woorden inslikken denk 'k

Comment

• Dat moet niet hoor.

Tis tenslotte waar.

Maar het gaat me eigenlijk om meer dan alleen dat gedoe van 'gratis rijden'. Ik zag het vooral als een klein uitdagingetje om m'n kar daar zonder problemen en zonder veel ongemakken op te laten rijden. Het principe erachter vind ik gewoon erg leuk.

Als je er niet voor moet bricoleren is de helft van de fun al weg. Kan je evengoed je geld en tijd besparen en diesel kopen aan de pomp.

Trouwens, heb nog steeds geen halve meter gereden op dat spul hé. Mss werkt het wel niet of blaas ik m'n motor op.

Comment

Dat moet niet hoor.

Tis tenslotte waar.

Maar het gaat me eigenlijk om meer dan alleen dat gedoe van 'gratis rijden'. Ik zag het vooral als een klein uitdagingetje om m'n kar daar zonder problemen en zonder veel ongemakken op te laten rijden. Het principe erachter vind ik gewoon erg leuk.

Als je er niet voor moet bricoleren is de helft van de fun al weg. Kan je evengoed je geld en tijd besparen en diesel kopen aan de pomp.

Trouwens, heb nog steeds geen halve meter gereden op dat spul hé. Mss werkt het wel niet of blaas ik m'n motor op.

Mja...maar soms zou ik beter Waaaaauw geweeeeldig posten op z'n eddy wally's ofzo
              Of tenminste dat eerst!

Want ik vind het zelf amazing. Als ik 48 u in een dag had zou ik het ook doen. Hoewel...als ik dan in Thüringen zit ofzo, en 's ochtends bij het hotel vertrek, dan zoek ik meteen de eerste de beste braadworst stand op

Comment

• Als ik 48u in een dag had zou ik multimiljonair zijn.

Fuck die rotolie dan hoor.

Comment

Hoewel...als ik dan in Thüringen zit ofzo, en 's ochtends bij het hotel vertrek, dan zoek ik meteen de eerste de beste braadworst stand op
                  Imbis ?
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Als ik 48u in een dag had zou ik multimiljonair zijn.

Fuck die rotolie dan hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Imbis ?

een goeie Thüringer Bratwurst mit Senf in zo'n redelijk hard broodje.....fak

Comment

een goeie Thüringer Bratwurst mit Senf in zo'n redelijk hard broodje.....fak
                      Ich kriege das wasser im mund
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een mijlpaal: de officiële dieselprijs zakt weer onder €1!

Op vrijdag 12 december wordt Diesel & Stookolie goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men dinsdag maximum 1,156 €/l (onveranderd)
                        * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,178 €/l (onveranderd)
                        * Voor Diesel betaalt men vanaf vrijdag maximum 0,967 €/l (een DALING van 0,050 €/l)
                        * Voor LPG betaalt men maximum 0,415 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf vrijdag maximum 0,4709 €/l (een DALING van 0,0428 €/l)
                        * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf vrijdag maximum 0,4956 €/l (een DALING van 0,0428 €/l)
                        * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4264 €/l (onveranderd)
                        * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4836 €/l (onveranderd)
                        Bron: www.brandstofprijzen.be
                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ik betaal in Mechelen al sinds vorige week slechts 0,857 € / liter voor diesel.

Comment

• Vraag naar olie daalt voor het eerst in kwarteeuw

PARIJS - De wereldwijde vraag naar olie zal dit jaar, voor het eerst in 25 jaar, gedaald zijn. Dat heeft het Internationaal Energie Agentschap (IEA) donderdag bekendgemaakt.
                            'Van de wereldwijde vraag naar olie wordt nu een daling verwacht in 2008, voor het eerst sinds 1983. De vraag zal verminderen met 0,2 miljoen vaten per dag tot 85,8 miljoen vaten', aldus de IEA in zijn maandelijkse rapport. 'In 2009 zal de vraag opnieuw toenemen, tot 86,3 miljoen vaten per dag.'

De nieuwe cijfers betekenen een forse neerwaartse herziening ten opzichte van een maand geleden. Toen rekende het agentschap nog op een vraag van 86,2 miljoen vaten per dag in 2008 en van 86,5 miljoen vaten per dag in 2009.

De herziening heeft alles te maken met de financiële en economische crisis.
                            avb
                            Artikel
                            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• De brent oil en in NY zijn ze ondertussen terug een beetje aan het stijgen.

Londen 43,4.

10/12/2008 43,400 2,14%
                              09/12/2008 42,490 -0,40%
                              08/12/2008 42,660 6,41%
                              05/12/2008 40,090 -9,32%
                              04/12/2008 44,210 -3,24%

Comment

• Olieprijs stijgt 10 procent

Saoedi-Arabië, 's werelds grootste olieland, pompt momenteel precies zo veel aardolie op als de OPEC-quota toelaten. In feite komt dat neer op een productieverlaging. De olieprijs gaat hierop wederom hoger.

(tijd) - Op de klimaatconferentie in het Poolse Poznan zei de Saoedische Olieminister Ali al-Naimi dat zijn land in november 8,493 miljoen vaten per dag heeft opgepompt. Dat is licht hoger dan het OPEC-quotum van 8,477 miljoen vaten dat Saoedi-Arabië is toebedeeld, maar wel 287.000 minder dan het IEA had geschat.
                                Al-Naimi wou geen commentaar geven bij het verdere beleid de OPEC. De OPEC-landen, die samen 40 procent van de olievoorraden in de wereld controleren, komen op 17 december binnen in Oran in Algerije om zich over de productiedoelstellingen te beraden. Uit gegevens voor de maand november blijkt dat de OPEC vorige maand bijna een miljoen vaten per dag meer produceerde dan afgesproken.
                                In Londen stijgt de Brent-future met 10 procent tot 46,70 dollar.

Comment

• Kan niet uitblijven. Schrootprijzen zijn bij mij ook al weer gestegen door de schaarste.

Maar eerlijk gezegd...ik verwacht eventueel nog ff een kleine terugval begin volgend jaar.

Maar het lijkt me een goed moment om in te stappen in ieder geval.

Comment

• Daarnet 1.082EUR/liter betaald voor super 98!

Recessie

Comment

• kutstudent

Comment

Kan niet uitblijven. Schrootprijzen zijn bij mij ook al weer gestegen door de schaarste.

Maar eerlijk gezegd...ik verwacht eventueel nog ff een kleine terugval begin volgend jaar.

Maar het lijkt me een goed moment om in te stappen in ieder geval.
                                        Ja de Q4 cijfers gaan zwaar tegenvallen en er gaat nog heel wat gedumpt worden. Rond maart april zou het ergste achter de rug zijn (vertelde een private banker me). Ik heb er geen zicht op.

Olie staat alleszins laag en vrienden zijn ingestapt in :
                                        US Oil Fund (USO) zopas ingenomen 33,35 USD op 05/12

Er zitten trouwens weer heel wat speculanten aan te komen als alle hoofden in die richting staan. De crisis houdt ze tegen. Veel hangt ook af van de dollar die geen kant kiest momenteel.

Mensen die ik ken nemen alleszins geen posities in voor lange termijn maar trading posities.

Comment

Schrootprijzen
                                          Schrootprijzen in mei-juni van dit jaar
                                          Als ik het had geweten...
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X