Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• LPG vandaag aan 0.288€/l zien staan

Binnenkort geven ze nog bij als ge komt tanken
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Maar wat raden ze u aan in uw boekske? 98 I guess? Waarom zouden ze mij 95 aanraden als ik met 98 veel beter af zou zijn?
      Nope ook 95 voor een MY2008 GTI

Comment

• Comment

• Vheb ik voor de eerste keer diesel getankt aan minder dan €1 per liter. Ik zag dat ook de Super 98 onder de €1,2 per liter is gedaald...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Vheb ik voor de eerste keer diesel getankt aan minder dan €1 per liter. Ik zag dat ook de Super 98 onder de €1,2 per liter is gedaald...
            Waar ga jij altijd tanken?

Comment

• gisteren S98 aan 1.22€
              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• ik tank 98 aan 1.114

Comment

• Geen daling meer ondertussen?

Comment

• in mere blijft hij hangen aan
                    0.970 diesel
                    1.120 95
                    1.172 98

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                      Geen daling meer ondertussen?
                      Nee, de prijs van ruwe olie is ook gestabiliseerd rond de $50/vat dusja.
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ruwe olie is gisteren onder de 45 dollar/vat gezakt.

LPG staat belachelijk goedkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          Ruwe olie is gisteren onder de 45 dollar/vat gezakt.

LPG staat belachelijk goedkoop.
                          Hier in roeselare heb ik lpg getankt voor 0.390€. Kost me geen bal jong zo rondtjolen

Comment

• zalig he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                              zalig he.
                              ik bemerk een licht sarcastische tint in je bericht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                in mere blijft hij hangen aan
                                0.970 diesel
                                1.120 95
                                1.172 98

In Brugge staat de diesel momenteel 0.899€/l.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  ik bemerk een licht sarcastische tint in je bericht
                                  Jij bemerkt spoken. De LPG-Toy is al 6 maand de deur uit en ik ben al 6 maanden aan 't dieselen.

Maar de prijs voor gas doet me weemoed krijgen

Comment

• Deju, ik begin veel zin te krijgen om eenen auto op gas te kopen (en heb eigenlijk een mooie zien staan op autoscout)
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                      Nee, de prijs van ruwe olie is ook gestabiliseerd rond de $50/vat dusja.
                                      Gestabiliseerd???

Daarmee dat ik nu toch nog een daling verwacht. Trouwens jij houdt in je redenering ook geen rekening met de vertraging aan de pomp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        Hier in roeselare heb ik lpg getankt voor 0.390€. Kost me geen bal jong zo rondtjolen
                                        0.399€? Hier is het 0.288€

Ik zou eens een andere pomp zoeken
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Op vrijdag 5 december wordt Diesel & Stookolie goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,210 €/l (onveranderd)
                                          * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,234 €/l (onveranderd)
                                          * Voor Diesel betaalt men vanaf vrijdag maximum 1,017 €/l (een DALING van 0,037 €/l)
                                          * Voor LPG betaalt men maximum 0,415 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf vrijdag maximum 0,5137 €/l (een DALING van 0,039 €/l)
                                          * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf vrijdag maximum 0,5384 €/l (een DALING van 0,039 €/l)
                                          * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4264 €/l (onveranderd)
                                          * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4836 €/l (onveranderd)
                                          Bron: http://www.brandstofprijzen.be
                                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Working...
                                          X