Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ge hebt goe geraden Corneel, maar die prijs van 1.099 is zonder aftrek van enige btw of zo hééé...
Pompprijs is 1.199 en ik krijg 10 cent korting...
BTW-nummer en grote hoeveelheden afnemen, dat is inderdaad altijd leuk . Denk dat de kost hier ongeveer gelijk gaat liggen (wij nemen per jaar zo'n 4000 liter diesel af).
Bij een maat tanken ze op de firma waar ze ook een tiental vrachtwagens hebben lopen. Die tanken daar nog onder de euro per liter kostprijs.
Met het oog op de begrotingsopmaak voor volgend jaar overweegt de regering-Leterme eraan de fiscale aftrekbaarheid van gsm's en tankkaarten voor bedrijven te beperken. De vermindering van de aftrek voor tankkaarten alleen al zou 300 tot 400 miljoen euro kunnen opleveren, is te horen in regeringskringen.
Als autoliefhebber ben ik uiteraard tegen, maar als weldenkende mens kun je naar mijn mening niet tegen (fors) hogere prijzen aan de pomp zijn.
Enigste maatregel die de chauffeurs er toe dwingt minder te rijden, en de industrie er toe dwingt sneller met betaalbare alternatieven op de proppen te komen.
Dit alles op voorwaarde dat er een degelijk, milieuvriendelijk alternief openbaar vervoer is.
is geen oplossing... op het eind wordt toch alles doorgerekend aan de klant. Gevolg.... minder spenderen...minder btw.
Het gaat hier over het verloningssysteem. Dit is vooral een groene oplossing op korte termijn.
Minder btw inkomsten zitten er hoe dan ook aan te komen.
Dat alles doorgerekend wordt aan de klant is ook kortzichtig. Wat wel het gevolg is als lonen hier onbetaalbaar worden, de bedrijven naar groeilanden trekken. Landen waar het beter gaat dankzij onze jaren van ontwikkelingshulp.
Nu nog de successierechten rechtvaardiger maken! Dat ze een geboorterecht invoeren, ipv belasting op overlijden. Het is even absurd!
akkoord, maar toch een stimulans aan bedrijven om hun werknemers minder km's te laten afleggen
Als je denkt dat hierdoor minder km's gaan gemaakt worden, sla je de bal goed mis. De werknemers moeten nog altijd naar de klanten gaan of naar het werk... ongeacht de prijs. Misschien dat er klanten gaan weggaan naar andere landen, dat dat minder km's veroorzaakt...
de overheid raad(bijna verplicht) u aan om met de fiets te gaan werken.
ik zal nooit met de fiets gaan werken zolang ik een wagen heb.
omdat ten eerste heb ik een wagen gekocht ten tweede betaal ik wegentaks,ten derde betaal ik autoverzekering en dan zou ik met de fiets moeten gaan werken ???? waarom heb ik dan een wagen gekocht????
en dan nog dit de olieprijs stond op een record van ongeveer 150 dollar per vat en vandaag staat deze ongeveer een 50 dollar minder, MERKEN WIJ ALS AUTOMOBILISTEN DAAR IETS VAN AAN DE POMP,NEEEEEEEN!!!!!!!!!!de prijs blijft ongeveer hetzelfde
Comment