Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Morgen weer een prijsstijging:

Op zaterdag 23 augustus wordt Diesel & Stookolie duurder!

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,529 €/l (onveranderd)
    * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,564 €/l (onveranderd)
    * Voor Diesel betaalt men vanaf zaterdag maximum 1,336 €/l (een STIJGING van 0,041 €/l)
    * Voor LPG betaalt men maximum 0,595 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf zaterdag maximum 0,8569 €/l (een STIJGING van 0,0457 €/l)
    * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf zaterdag maximum 0,8807 €/l (een STIJGING van 0,0457 €/l)
    * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,5744 €/l (onveranderd)
    * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,6294 €/l (onveranderd)
    van brandstofprijzen.be
    2012 Renault Megane RS

Comment

• Kan ik even niet volgen. Vat olie is toch de laatste weken serieus gezakt.

Comment

• Gisteren bij Shell Ronse getankt aan 1,155 € per liter.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
          Morgen weer een prijsstijging:

van brandstofprijzen.be
          Net op tijd getankt, blijkbaar.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• vanavond goldie volgooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
              Kan ik even niet volgen. Vat olie is toch de laatste weken serieus gezakt.
              'k Zou toch geen ruwe olie in uw tank gaan kappen als ik u was.
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                'k Zou toch geen ruwe olie in uw tank gaan kappen als ik u was.
                Nee dat niet, maar ge gaat mij nu toch nie wijs maken dat het omzettingsproces van de ene dag op de andere duurder wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Nee dat niet, maar ge gaat mij nu toch nie wijs maken dat het omzettingsproces van de ene dag op de andere duurder wordt.
                  Olie nu aangekocht wordt pas als afgewerkt product verkocht x aantal tijd later... . De CIF-prijs van ruwe olie wordt _niet_ gebruikt om de brandstofprijzen aan de pomp te bepalen, voor zover ik weet.
                  De CIF-prijzen van afgewerkte producten staan uiteraard in relatie met die van de ruwe olie, maar 't is geen 1-op-1-relatie zoals ze ons willen doen laten geloven als de pompprijzen stijgen net wanneer die van de ruwe olie dat ook aan 't doen zijn.
                  Life's too short. Not to. Live it.
                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• 't Blijft verschrikkelijk duur ivm 3 jaar geleden. Destijds heb ik een topic opgestart over de dieselprijs dat later samen met de benzineprijs tot dit topic is versmolten.

Diesel doorbrak toen de psychologische grens van 1€/liter en 't forum stond op z'n kop.

Nu zouden we geld geven voor nog 'es onder de euro kunnen te tanken.

Ondertussen is de Corolla buiten en kar ik rond met de Mégane. Bijzonder aangename en vooral comfortabele wagen, nog geen pech gehad (renault ) trouwens. Ik zit gemiddeld aan 3 volle dieseltanken per week, leve de tankkaart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Vanmorgen m'n grasmachine met 6liter bijgevuld, zat rond de 8euro.
                      Sukkel

Comment

• 2nd that...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                          Octa + op de Hasseltweg (Genk) staat 'ie zo goedkoop Gryjan staat er op 't bord. Ze hebben er normaal ook 2 pistolen om gas te tanken, maar toen ik er vorige week ging was er eentje stuk.

Ik denk dat je All-gas bedoelt, niet? Kort aan de karting in Kiewit. Daar staat 'ie ook wel heel goedkoop en is één van de weinige tankstations nog met bediening. Nadeel is wel dat je er niet met bankcontanct kan betalen.
                          Ideaal, komende maanden ga ik daar veel passeren voor naart school te gaan

Comment

• Ik heb de Q7 dan maar eens goed getrakteerd!

Datum: 21 augustus
                            Tankstation: BP

Brandstof: BP Ultimate Diesel
                            Getankte hoeveelheid: 91,5 liter / voor de tankbeurt nog 60 km te gaan
                            Prijs: 270 Yeni Turk Lirasi = 154 Euro

Check temperatuur trouwens

Comment

• Edirne,grens met Bulgarije .
                              Ik heb daar ook al getankt bij BP.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Edirne,grens met Bulgarije .
                                Ik heb daar ook al getankt bij BP.
                                Dat is daar verderop aan die grote kruispunt waar ook een Shell-tankstation en Migros supermarkt staat. Daar neem je trouwens de afslag naar richting Griekenland (Ipsala).

we gaan daar altijd bij de BP tanken
                                Deze keer hebben we een zo'n draadloze huistelefoon gekregen

Comment

• In de buurt ligt ook een shell-tankstation met een eigen zoo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    Dat is daar verderop aan die grote kruispunt waar ook een Shell-tankstation en Migros supermarkt staat. Daar neem je trouwens de afslag naar richting Griekenland (Ipsala).

we gaan daar altijd bij de BP tanken
                                    Deze keer hebben we een zo'n draadloze huistelefoon gekregen
                                    Ik ben één keer via Ipsala gegaan te druk was van Bulgarije richting Edirne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      Ik ben één keer via Ipsala gegaan te druk was van Bulgarije richting Edirne.
                                      kapikule = edirne.

m'n ouders zijn nu op de terugweg. Ze zijn niet via Edirne maar via Griekenland gegaan - Ipsala was totaal niet druk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Sukkel
                                        Waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          Ik heb de Q7 dan maar eens goed getrakteerd!

Datum: 21 augustus
                                          Tankstation: BP

Brandstof: BP Ultimate Diesel
                                          Getankte hoeveelheid: 91,5 liter / voor de tankbeurt nog 60 km te gaan
                                          Prijs: 270 Yeni Turk Lirasi = 154 Euro

Check temperatuur trouwens
                                          Dat is toch pokkeduur 1,68€ voor een liter diesel

Dacht dat het leven daar zo goedkoop was?

Comment

Working...
                                          X