Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIs Oeral niet van lage kwaliteit? Op lpg heb ik liever hoogste kwaliteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenVelen zeggen van wel, anderen van niet. Ik volg dat er normaal geen merkwaardig kwaliteitsverschil inzit. Toch tank ik zelf aan een dikke euro per liter, terwijl ik dit kan aan 0.85 euro per liter. Het zit volgens mij tussen de oren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten15cent winst per liter is wel zotjesNee, papa is vrachtwagenchauffeur, en we kunnen daar gaan tanken. Uit het verleden weet ik wel nog dat de Astra een liter meer verbruikte wanneer je daar tankte in vergelijking met Q8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIs Oeral niet van lage kwaliteit? Op lpg heb ik liever hoogste kwaliteit
Ik heb altijd positief horen praten van All-Gas in Kiewit. Vroeger ging ik er ook geregeld, maar nu niet meer, gezien ik er voor moet omrijden. Ze doen daar uitsluitend in gas. Daar tank je het ganse jaar door hetzelfde en is de hoeveelheid butaan/propaan niet afhankelijk van de temperatuur.
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenVelen zeggen van wel, anderen van niet. Ik volg dat er normaal geen merkwaardig kwaliteitsverschil inzit. Toch tank ik zelf aan een dikke euro per liter, terwijl ik dit kan aan 0.85 euro per liter. Het zit volgens mij tussen de oren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk geloof er eerlijk gezegd totaal niet in...
Comment
-
Maximumprijzen stijgen! 22/02/2008
Dit zijn de nieuwe prijzen:
DIESEL: € 1,226/L (+ € 0,029/L)
EUROSUPER 95: € 1,508/L (+ € 0,029/L)
EUROSUPER 98: € 1,520/L (+ € 0,029/L)
Ze zijn weer goe bezig1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenMaximumprijzen stijgen! 22/02/2008
Ze zijn weer goe bezig
83,00 € in den M3
70,00 € in de E90
ik kan weer weg voor een week
Comment
-
dat klopt. Maar verwacht er geen wonderen van. Er zal hoogstens 2 of 3 cent van de officiele maximumprijs gaan.
Trouwens, is het jullie al opgevallen hoe erg dicht de dieselprijs bij de benzineprijs komt? Nog niet zolang geleden was er vaak nog meer dan een halve euro verschil per liter. Nu maar 30 cent meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtendat klopt. Maar verwacht er geen wonderen van. Er zal hoogstens 2 of 3 cent van de officiele maximumprijs gaan.
Trouwens, is het jullie al opgevallen hoe erg dicht de dieselprijs bij de benzineprijs komt? Nog niet zolang geleden was er vaak nog meer dan een halve euro verschil per liter. Nu maar 30 cent meer
De dieselprijs komt idd dichter bij die van de benzine, maar het verbruik van de dieselmotor ligt nog altijd stukken lager dan een benzinemotor(vooral in stadsverkeer!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenNeen, maar als hij blijft stijgen zal het meer dan 2 of 3 cent worden toch!
De dieselprijs komt idd dichter bij die van de benzine, maar het verbruik van de dieselmotor ligt nog altijd stukken lager dan een benzinemotor(vooral in stadsverkeer!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenMaximumprijzen stijgen! 22/02/2008
Ze zijn weer goe bezig
Fak mijn geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenNeen, maar als hij blijft stijgen zal het meer dan 2 of 3 cent worden toch!
Comment
-
De dieselprijs komt idd dichter bij die van de benzine, maar het verbruik van de dieselmotor ligt nog altijd stukken lager dan een benzinemotor(vooral in stadsverkeer!)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment