Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inderdaad, volgende op de logische redenering, verschil euro-dollar, zou brandstof voor ons, euro-zone, goedkoper moeten zijn dan voor de hausse van de euro.
    Shakespeare : there's something rotten in the state of Denmark
    truth is in the eye of the beholder

Comment

• En laat het net de sterke euro tov de dollar de reden zijn waarom het hier nog niet helemaal ontploft is qua prijzen...maar het zijn sowieso de lokale taxen allerhande die het steeds duurder maken.

Vooral het beruchte cliquetsysteem kost ons, de consument, handelvol geld. Voor wie het niet kent...

Het cliquetsysteem werd in 2003 ingevoerd toen de brandstofprijzen nog daalden. Als benzine of diesel goedkoper wordt, mag maar de helft van die daling doorgerekend worden in de accijnzen op die producten. De andere helft vloeit naar de schatkist in de vorm van extra accijns. Concreet dalen de verkoopprijzen voor de consument dus niet in dezelfde mate als die van de brandstof zelf. Dat systeem werd in 2004 en 2005 zes keer toegepast voor benzine en negen keer voor diesel, en daarna vervangen door het omgekeerde cliquetsysteem.

Comment

• Morgen tanken, hopelijk staat die niet te duur ( als ik opt werk geraak, kga serieus diep in de reserve deze keer )

Comment

• Taksen, accijnzen, belastingen....

En het gaat NIET beteren!!!

We gaan NU voor de duurste regering ooit werken met 22 ministers.
          ==>> Indien werkloos kunt ge mss een jobke als minister aanvragen bij Leterme

Toppunt is dat er geen minister van begroting is

Comment

• Triestige zaak,.. ben eens benieuwd hoe dit alles zal uitdraaien.

Comment

• Op donderdag 27 maart 2008 wordt Diesel goedkoper!
              * Voor Diesel betaalt men vanaf donderdag maximum 1,208 €/l (een daling van 0,048 €/l)
              Bron: www.brandstofprijzen.be
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ik vind echt dat ze ermee aant rammelen zijn. Op 2 weken tijd is em ongeveer van 1.20 naar 1.29 gegaan en terug ...

Comment

• vandaag diesel getankt aan 1.086 euro /l

direct 60 liter meegenomen

Comment

• Vandaag aan 1.068 getankt bij Shell Express in Luik. Had wel verwacht dat hij zo rond de 1.09 zou staan, maar twas nog minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                      Ik vind echt dat ze ermee aant rammelen zijn. Op 2 weken tijd is em ongeveer van 1.20 naar 1.29 gegaan en terug ...
                      Ik denk dat ze je gehoord hebben

Op zaterdag 29 maart 2008 wordt Diesel duurder!
                      * Voor Diesel betaalt men vanaf zaterdag maximum 1,250 €/l (een stijging van 0,042 €/l)
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                        Ik denk dat ze je gehoord hebben

WTF

Vandaag tanken maw!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                          WTF

Vandaag tanken maw!
                          Dat ga ik ook doen!

Comment

• woehoe lpg aan 0,489

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                              WTF

Vandaag tanken maw!
                              Gisteren bij Shell express hier getankt aan €1.078
                              De Q8 schuin tegenover stond op €1.104 en de JET iets verder op de baan aan €1.088

Opvallende prijsverschillen, tot die laatste daling stonden de prijzen bij JET & Q8 gelijk en Shell 1 cent onder hun prijs. Nu liggen de kaarten anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                woehoe lpg aan 0,489
                                Zalig he Je tankje volgooien voor 30 euro terwijl de benzine- of dieseltanker naast je voor 30 euro nog niet eens de helft vol zit

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                Gisteren bij Shell express hier getankt aan €1.078
                                De Q8 schuin tegenover stond op €1.104 en de JET iets verder op de baan aan €1.088

Opvallende prijsverschillen, tot die laatste daling stonden de prijzen bij JET & Q8 gelijk en Shell 1 cent onder hun prijs. Nu liggen de kaarten anders.
                                Aan het op- en afrittencomplex van Ternat?

Comment

• Dat valt wel mee, ik krijg maar 36 euro benzine in m'n tank...

In het slechtste geval sta ik wel na 280 km terug aan de pomp...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Zalig he Je tankje volgooien voor 30 euro terwijl de benzine- of dieseltanker naast je voor 30 euro nog niet eens de helft vol zit

Echt kicken hé!!

Comment

• Daarnet 70 € Super 98 gekapt in m'n auto.
                                      Deed wel deugd dat ik meer kon tanken dan dat diesel krel naast me.

Comment

Tja, ik rij liever rond dan aan de pomp te staan geilen op de lpg-prijs. Er zal al heel wat moeten gebeuren (zeg nooit nooit) eer ik op gas begin te rijden... Elk zijn goesting natuurlijk.

Comment

En hoeveel kilometer leg je dan af met zo'n tankje?

Comment

Working...
                                          X