Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Of je moet de sympathie winnen van een lokale Benz dealer die je wil tippen als ie iets binnen krijgt... Maar dan moet je snel kunnen beslissen en ik heb de indruk dat daar het schoentje wringt. Je twijfelt en wacht te lang, waardoor je de ''koopjes'' mist.
    volgens mij heb je gedeeltelijk gelijk. Overhaast beslissen is niet goed, maar euh Senne...overhaast zou zijn op 1 dag ofzo

Had je naar die 2.3 gaan kijken, en gezegd ik neem hem mee voor 1800€, je had em wss gehad voor die prijs. Maar je bent nog niets eens gaan zien, dan snap ik idd best waarom het zo lang duurt.

Zoek een goeie voor een goeie prijs, al wat u niet aanstaat verandert ge achteraf dan maar. Dat geeft nog meer voldoening als heel autoforum te laten zoeken achter de perfecte 190E die je dan wss toch niet gaat willen betalen...
    2015 BMW S1000R
    2010 Renault Clio RS Cup
    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Rood, eerste eigenaar en 2.0, lage kilometerstand, oldtimer
      De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        'zuiver' in uw ogen, leg dan maar al 5000 euro klaar.
        Bwa, er moet er toch ooit eentje komen die zuiver genoeg is, ik zie regelmatig 190E's naar m'n zin rondrijden, in goede staat, met een oude mens erin en da's wat ik zoek, liefst gewoon onder of rond de 200k km, aangezien de 190 zo'n bompakar is moeten er toch genoeg te vinden zijn naar m'n zin

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Of je moet de sympathie winnen van een lokale Benz dealer die je wil tippen als ie iets binnen krijgt... Maar dan moet je snel kunnen beslissen en ik heb de indruk dat daar het schoentje wringt. Je twijfelt en wacht te lang, waardoor je de ''koopjes'' mist.
        Je hebt gelijk, maar snel beslissen is geen probleem, er een vinden die me aanstaat (2.0, eerste eigenaar liefst, goed gesoigneerd, niet te veel km's, open dak, origineel), dan zal ik rap genoeg beslissen als de prijs onder de 2500 ligt, ik vind er gewoon niet direct een die me aanstaat. De vorige bleek een beetje een wrak te zijn, en nu wil ik gewoon echt een propere, ik heb ook tijd om te zoeken, aangezien het een 2de auto is, dan wil ik er gewoon echt eentje waar ik gek van ben, het moet zelfs geen koopke zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
        volgens mij heb je gedeeltelijk gelijk. Overhaast beslissen is niet goed, maar euh Senne...overhaast zou zijn op 1 dag ofzo

Had je naar die 2.3 gaan kijken, en gezegd ik neem hem mee voor 1800€, je had em wss gehad voor die prijs. Maar je bent nog niets eens gaan zien, dan snap ik idd best waarom het zo lang duurt.

Zoek een goeie voor een goeie prijs, al wat u niet aanstaat verandert ge achteraf dan maar. Dat geeft nog meer voldoening als heel autoforum te laten zoeken achter de perfecte 190E die je dan wss toch niet gaat willen betalen...
        Je hebt gelijk, dat weet ik wel, maar ik wil gewoon echt eentje naar m'n zin, en zoals ik zei heb ik tijd (is nodig ook, dat weet ik wel, maar ik steek m'n laatste spaarcenten niet in eentje waar ik geen goed gevoel bij heb)...
        40.000 km
        Maar geen open dak en da's echt een must en misschien heeft deze wel te weinig km
        wedden dat er wéér iets is dat niet goed is, het kleur, het stuur, 122pk?
        Open dak dus!

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        Die eerste is een automaat, die 2de is LPG

Ik kan begrijpen dat jullie opgeven en wat pissed geraken, ik weet dat ik echt gene simpele ben op dit vlak, maar ik verplicht jullie niet om te zoeken he
        Gewoon, als je er eentje weet staan die wel eens in aanmerking kan komen (je weet dat niet he, langs de weg, grootouders, ouders...) laat iets weten aub
        Toch bedankt voor de hulp allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Ik kan begrijpen dat jullie opgeven en wat pissed geraken, ik weet dat ik echt gene simpele ben op dit vlak, maar ik verplicht jullie niet om te zoeken he
          Gewoon, als je er eentje weet staan die wel eens in aanmerking kan komen (je weet dat niet he, langs de weg, grootouders, ouders...) laat iets weten aub
          Opgeven doen we niet stradge, we stellen alleen vast dat je een bijzonder moeilijke klant bent . We vinden er wel eentje (hopelijk)...

Comment

• Met alle karren die hier al gepasseerd zijn zou de helft van de gebruikers hier al een 190 op hun oprit kunnen gehad hebben
            Het is hier ook al verschillende keren gezegd geweest. Een echt stralendminte kar ga je niet vinden onder de 3000 ballen. Tenzij er ene echt goed zot is en de waarde van zijn kar niet beseft. De bompakarren komen meestal terecht bij een handelaar en die kennen de waarde wél en vragen ze ook (er zijn uitzonderingen zoals die 2.3) Allez ik begrijp wel na je vorige 190 die was niet perfect maar geen enkele kar van +10 jaar is perfect. De ene smoort koppakingen op en de andere verzamelt roestplekken als medailles voor bewezen diensten. Alleszins nog veel succes, te snel kiezen is ook niet goed en mss kan je beter wat wachten om je budget wat op te krikken?

Comment

• Om eerlijk te zijn, deze blijft wel door mijn hoofd spoken. omdat die hier echt vlakbij staat, eventueel als tijdelijke vervanger ofzo. Gewoon een andere koffer zoeken en ik zou content zijn. Maar langs de andere kant, heb ik die totaal niet nodig, want vervoer genoeg
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

Bwa, er moet er toch ooit eentje komen die zuiver genoeg is, ik zie regelmatig 190E's naar m'n zin rondrijden, in goede staat, met een oude mens erin en da's wat ik zoek, liefst gewoon onder of rond de 200k km, aangezien de 190 zo'n bompakar is moeten er toch genoeg te vinden zijn naar m'n zin

Je hebt gelijk, maar snel beslissen is geen probleem, er een vinden die me aanstaat (2.0, eerste eigenaar liefst, goed gesoigneerd, niet te veel km's, open dak, origineel), dan zal ik rap genoeg beslissen als de prijs onder de 2500 ligt, ik vind er gewoon niet direct een die me aanstaat. De vorige bleek een beetje een wrak te zijn, en nu wil ik gewoon echt een propere, ik heb ook tijd om te zoeken, aangezien het een 2de auto is, dan wil ik er gewoon echt eentje waar ik gek van ben, het moet zelfs geen koopke zijn

Je hebt gelijk, dat weet ik wel, maar ik wil gewoon echt eentje naar m'n zin, en zoals ik zei heb ik tijd (is nodig ook, dat weet ik wel, maar ik steek m'n laatste spaarcenten niet in eentje waar ik geen goed gevoel bij heb)...

40.000 km
                Maar geen open dak en da's echt een must en misschien heeft deze wel te weinig km

Open dak dus!

Die eerste is een automaat, die 2de is LPG

pissed geraak ik niet, wel lichtelijke frustratie dat je het bos niet door de bomen ziet.

kdenk dat voor een goed gevoel een gesprek met de vorige eigenaar heel belangrijk is... + inkijk in onderhoudshistorie. Of ga je nu echt verwachten dat je een 190E gaat vinden zonder ook maar 1 krasje? Ze zijn er zeker, maar niet voor jouw budget. Dus ofwel verder sparen of met een iets 'mindere' content zijn.

kdenk dus optie 1 voor u...

beginnen sleutelen is mss niet u ding, maar ge zult in de loop van uw carrière wel nog nodig hebben, dus daaraan zou ik ook is beginnen.
                Last edited by Ice_ken; 23/04/2010, 10:43.
                2015 BMW S1000R
                2010 Renault Clio RS Cup
                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

40.000 km
                  beste kilometermannetje, een beetje beter lezen en je ziet dat ie er 99k heeft! OHB tot 40k al zie ik niet wat er daaraan zo vermeldenswaardig is, de meeste wagens gaan hun eerste kilometers wel bij een dealer binnen...

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Om eerlijk te zijn, deze blijft wel door mijn hoofd spoken. omdat die hier echt vlakbij staat, eventueel als tijdelijke vervanger ofzo. Gewoon een andere koffer zoeken en ik zou content zijn. Maar langs de andere kant, heb ik die totaal niet nodig, want vervoer genoeg
                  Moest ik nu nog aan het zoeken zijn en de E46 niet hebben.... ik zou gaan kijken. Amaldine is schitterend op een 190, en ik zie niet in wat er een nadeel is aan LPG. Je motor gaat daar niet onmiddellijk compleet van naar de zak hé, je rijdt gewoon goedkoper. Als je ziet dat de installatie niet heel goed werkt, of je vindt de tank te zwaar op de achteras... dan zwier je die LPG er maar uit en verkoop je dat los op kapaza.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                    Met alle karren die hier al gepasseerd zijn zou de helft van de gebruikers hier al een 190 op hun oprit kunnen gehad hebben
                    Het is hier ook al verschillende keren gezegd geweest. Een echt stralendminte kar ga je niet vinden onder de 3000 ballen. Tenzij er ene echt goed zot is en de waarde van zijn kar niet beseft. De bompakarren komen meestal terecht bij een handelaar en die kennen de waarde wél en vragen ze ook (er zijn uitzonderingen zoals die 2.3) Allez ik begrijp wel na je vorige 190 die was niet perfect maar geen enkele kar van +10 jaar is perfect. De ene smoort koppakingen op en de andere verzamelt roestplekken als medailles voor bewezen diensten. Alleszins nog veel succes, te snel kiezen is ook niet goed en mss kan je beter wat wachten om je budget wat op te krikken?
                    pissed geraak ik niet, wel lichtelijke frustratie dat je het bos niet door de bomen ziet.

kdenk dat voor een goed gevoel een gesprek met de vorige eigenaar heel belangrijk is... + inkijk in onderhoudshistorie. Of ga je nu echt verwachten dat je een 190E gaat vinden zonder ook maar 1 krasje? Ze zijn er zeker, maar niet voor jouw budget. Dus ofwel verder sparen of met een iets 'mindere' content zijn.

beginnen sleutelen is mss niet u ding, maar ge zult in de loop van uw carrière wel nog nodig hebben, dus daaraan zou ik ook is beginnen.
                    Ik zou nu ook niet overdrijven ivm die prijzen. Niet vergeten dat een benzine in BE veel minder geliefd is. Ik ben er zeker van dat je vrij vlotjes een hele propere kan vinden voor <3000€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Opgeven doen we niet stradge, we stellen alleen vast dat je een bijzonder moeilijke klant bent . We vinden er wel eentje (hopelijk)...
                      Voila, zo is het eens zo grote uitdaging voor jullie he

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                      Met alle karren die hier al gepasseerd zijn zou de helft van de gebruikers hier al een 190 op hun oprit kunnen gehad hebben
                      Zoals ik al zei, supermint moet niet, er mogen zeker krasjes en blutsjes in zitten, ik hecht gewoon erg veel waarde aan de geschiedenis van die kar, liefst eerste eigenaar, goed gesoigneerd, origineel en niet te veel km's, als hij er dan nog fris uitziet en goed rijdt is dat zuiver genoeg voor mij. M'n vorige bleek achteraf nog een huurwagen en DE geweest te zijn en het aantal eigenaren was niet echt duidelijk, dat was eraan te voelen, daarom wil ik er nu eentje met duidelijke historiek
                      Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      Om eerlijk te zijn, deze blijft wel door mijn hoofd spoken. omdat die hier echt vlakbij staat, eventueel als tijdelijke vervanger ofzo. Gewoon een andere koffer zoeken en ik zou content zijn. Maar langs de andere kant, heb ik die totaal niet nodig, want vervoer genoeg
                      Het is inderdaad een beauty, maar ik ga er niet voor gaan, LPG schrikt me wat af.

Voila, gewoon de afkomst is erg belangrijk voor mij, en je ziet ze nog genoeg rijden met oudere mensen (eerste eigenaar waarschijnlijk) dus ik wacht liever nog wat tot er eentje voorbij komt die me echt aanstaat
                      Prullekes mogen er echt aan zijn hoor (lang stilgestaan, sensor of goedkoop pompke kapot,... Als hij maar van een goede afkomst is en goed qua basis is )

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      beste kilometermannetje, een beetje beter lezen en je ziet dat ie er 99k heeft! OHB tot 40k al zie ik niet wat er daaraan zo vermeldenswaardig is, de meeste wagens gaan hun eerste kilometers wel bij een dealer binnen...

Moest ik nu nog aan het zoeken zijn en de E46 niet hebben.... ik zou gaan kijken. Amaldine is schitterend op een 190, en ik zie niet in wat er een nadeel is aan LPG. Je motor gaat daar niet onmiddellijk compleet van naar de zak hé, je rijdt gewoon goedkoper. Als je ziet dat de installatie niet heel goed werkt, of je vindt de tank te zwaar op de achteras... dan zwier je die LPG er maar uit en verkoop je dat los op kapaza.
                      Oeps ja hij heeft al 99.000 km idd
                      Mja, geen open dak dus sowieso no go.
                      Die LPG is een afknapper voor mij omdat ik dat gewoon niet vertrouw, en zeker niet op zo'n oude auto met toch wat km's.

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Ik zou nu ook niet overdrijven ivm die prijzen. Niet vergeten dat een benzine in BE veel minder geliefd is. Ik ben er zeker van dat je vrij vlotjes een hele propere kan vinden voor <3000€.
                      Die indruk heb ik ook, voor rond de 2,5k moet er toch een naar m'n zin te vinden zijn?

Comment

• in feite zelfs goekoper denk ik, maar je moet die maar tegen komen gewoon

Comment

• De foto's staan er ondertussen bij

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Valt tegen...

Comment

• Ga gewoon voor die Cocoon, en rij eens met die 1.8.

matteus heeft daar toch ook veel fun mee gehad?
                            Die letzten Worte ...
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201 BENZIN

Comment

• Mijn gedacht!

Dat waren nog eens tijden.

Comment

• zo een 1.8 raak je toch snel beu?
                                Ik vond dat maar saai....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  zo een 1.8 raak je toch snel beu?
                                  Ik vond dat maar saai....
                                  Maar of het verschil met een 2.0 zo groot is?

Dan maar beter direct een 2.3 pakken.
                                  Die letzten Worte ...
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201 BENZIN

Comment

• met de rest heb ik nooit gereden, in elk geval vond ik toen de kost van de benzine tov diesel niet de moeite voor de extra fun van de benzine want die was er amper.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Verschil met een 2 liter is aanzienlijk ja.

Maar als je dan toch geen 1.8 wil, neem dan inderdaad meteen een 2.3 hé. Dat is tenminste echt verschil.

Comment

Working...
                                      X