Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Audi 90 - BMW E30 - Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Die zwarte zijn vraagprijs is maar 450euro meer.

En dan heb je de juiste velgen, juiste rijhoogte, juist interieur, enz enz...

Al die mods die je wil doorvoeren kosten je al direct een PAK meer, en dan zit je nog steeds met een halve auto ivm dat totaalpakket dat ik je daar voorschotel.
    I know, zware groepsdruk hier
    Ik nog eens naar die zwarte sportline gekeken, het is inderdaad een prachtig ding en ziet er mooi onderhouden uit. Maar ik zou het toch nog altijd moeilijk blijven hebben met die kilometerstand, ook al weet ik dat het bij dit model niet zoveel uitmaakt, als hij goed onderhouden is. Sorry
    Ook is dit een 2.3, wat al zwaar wordt in jaarlijkse taks (in een 90q wil ik dat wel steken, want dat is een 5-cilinder, dit blijft een 4-cilinder). Maar ik stel het vanavond eens voorzichtig voor bij de papa, misschien dat hij wel wil bijliggen, dan zie ik dat wel zitten...
    Deze in 2.0 en een kleine 100.000km minder => direct!
    Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    't is dat ik geen auto nodig heb.

Wat is dit toch een vette ketel

en @ Stradge: luister naar matteus, kijk naar de technische staat ipv de kilometerstand
    En buiten al z'n reeds gedan uitleg daaromtrend.... een kilometerteller kan je terugdraaien hé. Iets wat wel vaker gedaan wordt met karren met analoge tellers, zeker met dit soort wagens. Daar sta je dan met je kar met zogezegd weinig kilomters, maar die wel technisch op geen vodden meer trekt.

En vooral bij een benz is de absolute kilomterstand quasi betekenisloos...
    Ik weet het, maar ik zou het daar toch altijd moeilijk mee blijven hebben, ook al weet ik dat het voor zo'n kar niet extreem veel is.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Niet al te veel geld, wel wat schoonheidsfoutjes:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

15" bbs, spoilers die je wilt, en precies een eerste eigenaar of toch alleszins een zeer oud manneke.

Wel genoeg km's gebold.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=153230988
    Ziet er niet zo fris uit en veel km's (voor een E30) vind ik

Oorspronkelijk geplaatst door Jan007 Bekijk Berichten
    ik heb zelf een 315 gehad, pure lol
    veel beter is de benz nieens, gewoon minder kil.
    heb pas nog een knaller van een e30
    op autoscout.de zien staan, zwarte 3 deurs 1800 euro 320i
    krijg er wel zin in, volgende keer
    wel mooie 190's, maar toch geen 1.8 die moet je meer afjagen dus +++ verbruik
    ik zou voor de 2.0 gaan als deze abs heeft tenminste, hij word al snel
    gelijk heb jij wel over de kms denk ik matteus, dit is relatief.
    cool idee ook van je grille zwart te spuiten, ga ik ook doen denk ik.
    persoonlijk vind ik zeker voor een 190 E of D, eender,
    400.000+ pas veel worden, hoogstens de motor of bak moeten
    wel eens veranderd worden tegen dan, buiten normaal
    onderhoud, maar zon kosten zijn dat nieens denk ik tegenwoordig.
    niettegenstaande dat ik de mijne ook liefst nog frisser had, wie nie,
    maar voor mij ligt de limiet pas tege de 300.000 km bij een 190.
    dat de mijne maar de helft heeft nam ik er natuurlijk graag bij,
    voordeel aan de gewone uitvoeringen zoals die 1.8 bv. ook
    Ja, ik weet het. Een E30 is nu weer wat minder favoriet, ik vind een 190 er zoveel steviger en uitzien en ik denk dat ik me beter voel in een frisse 190. 1.8 zal ik waarschijnlijk laten staan, ik wil nog wat sportief kunnen rijden. Merci voor de tips!

die kar ziet er imo SLECHT uit

zou ik nooit 1250€ aan geven.... al zit er een zespitter onder de kap.
    Vind ik ook

Comment

• Teveel eisen, te weinig poen.

Ik zou wat wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Die 2.0 lijkt mij erg mooi. Die 1.8 ook... maar als je de keuze hebt zou ik toch echt voor een 2.0 gaan.

Die meerprijs is het wel waard imo.
        Ja ik vrees dat die 1.8 wat te veel "trappen" gaat zijn, ik ga eens horen voor die 2.0

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        Ik zou het stradge op dit moment afraden aangezien hij teveel naar de prijs van de wagens kijkt. Deftige exemplaren laat hij nu links liggen die ocharme maar een paar 100 euro duurder zijn dan zijn budget. Beter dus iets doorsparen om dan een deftig exemplaar te kunnen kopen
        Er zijn zeker veel deftige exemplaren voor minder dan 2000 euro te koop, ik kan gewoon niet meer betalen (crash met de Saab kost me veel geld) en heb een auto nodig. En een paar honderd euro meer gaat nog, maar dan wil ik echt wel een exemplaar dat me helemaal aanstaat, goed onderhouden, niet te veel km's en mooi uitgerust.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Heb ik ook al aan gedacht. Niet zozeer om de prijsklasse waarin hij aan't zoeken is, want ik ben ervan overtuigd dat je ook daarin goede auto's vindt.
        Maar inderdaad dat 'ie telkens struikelt over een paar 100 euro meer of minder.
        Zoals ik al zei een paar honderd euro meer gaat nog (maar niet tegen de 3000), maar dan moet hij mij volledig aanstaan en die heb ik nog niet gezien
        Ik vind nog steeds die zwarte sportline ook de vetste vondst. Maar Stradge niet.
        Ik vind die ook superveeeeeeeet. Maar ik zeg het, die km's zouden blijven wringen bij mij en een 2.3 wordt wat zwaar...

Ik ook.

Stomme stradge.

Koop maar al een audi.
        Seeeeeg Matteusje wees eens blij dat ik naar een Benz zoek.
        Ik vind geen deftige Oudi.
        Maar misschien ben ik een beeeeeeeetje kieskeurig.

Not bad, ga ik eens bezien.
        Ok, deze is wat ik zoek. Ik ga eens aan de mama en papa vragen voor sponsoring
        Voor hoeveel zou je die kunnen meepakken, na hard onderhandelen?
        Veeeeet!

Comment

• Oei, die blauwe is 1.8 => valt af.
          Er zijn 2 karren die me aanstaan op deze moment.
          1. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...76&origin=PARK (wel geld van de mama en papa krijgen)
          2. http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...cedes_190.html (als het zelf betalen wordt)

Maar blijven zoeken aub, ik vind het stiekem wel leuk

Edit: fok eerste is ook 2.3, nog wat meer sponsoring vragen...
          Ik ga een van de dagen eens horen voor die Belgische zwarte 2.0. Als die goed is, 15" sportline velgen erop (putdeksels), en wat later ook wat lager zetten misschien.
          Last edited by stradge; 02/02/2009, 18:24.

Comment

• Bon, hij staat terug te koop:

Als er nu nog iets is ben je echt getikt.

Comment

• 'k heb er precies altijd naast gekeken, staat al online van 17 december

Comment

Bon, hij staat terug te koop:

Als er nu nog iets is ben je echt getikt.

Ik heb direct gemaild! Hopelijk kan ik snel gaan zien. Deze heeft nog een tijd te koop gestaan he? Iemand een idee hoe het komt dat hij er niet vanaf geraakt? Of is er gewoon weinig interesse in benzine 190's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Ik heb direct gemaild! Hopelijk kan ik snel gaan zien. Deze heeft nog een tijd te koop gestaan he? Iemand een idee hoe het komt dat hij er niet vanaf geraakt? Of is er gewoon weinig interesse in benzine 190's?

Direct gemaild, wow!

Telefoon:gsm 0472/573492

Bel eens luilak.

Comment

Direct gemaild, wow!

Bel eens luilak.
                    Als dieje ni rap terugmaild zal ik wel eens bellen ja!
                    Pfff zou deze wel echt zijn? Precies te mooi om waar te zijn en hij staat er al zo lang op

Comment

Als dieje ni rap terugmaild zal ik wel eens bellen ja!
                      Pfff zou deze wel echt zijn? Precies te mooi om waar te zijn en hij staat er al zo lang op
                      't is echt van niet willen e.

Comment

't is echt van niet willen e.
                        Jaweeeeeel

Alleen spijtig dat hij niet Astraalzilver is met zwart karo-interieur

Comment

• Wieveel PS? 122?

Comment

Alleen spijtig dat hij niet Astraalzilver is met zwart karo-interieur
                            Dat je deze

||
                            ||
                            V

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

dan nog durft posten.

Shame on you!

Comment

Direct gemaild, wow!

Bel eens luilak.
                              echt hé

de jeugd van tegenwoordig..... denken dat het allemaal vanzelf gaat

gewoon doen stretch. Telefoontje pakken, naar de bank gaan, centjes halen, naar daar gaan, plaatjes oprdraaien en naar huis rijden. En foto's trekken. En een topic openen. Dan ben je goed bezig

Comment

Dat je deze

||
                                ||
                                V

dan nog durft posten.

Shame on you!
                                weg wegens overlijden
                                't is grof maar dat zijn dikwijls interessante karren

Comment

• Maar zeg Stradge,

Ik zou nu niet zomaar zeggen "1.8 valt per definitie AF" hé.

Met die karren kan je even sportief rijden als met een 2.0 en 2.3, het motorkarakter is immers bijna hetzelfde.

En er zijn een heel pak mooi onderhouden strakke 1.8's te vinden. Bijkomend is dat de tax en de verzekering erg goed meevallen voor een jonge gast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    echt hé

gewoon doen stretch. Telefoontje pakken, naar de bank gaan, centjes halen, naar daar gaan, plaatjes oprdraaien en naar huis rijden. En foto's trekken. En een topic openen. Dan ben je goed bezig
                                    Rustig rustig, waarschijnlijk morgen bellen als die dan nog niet gemaild heeft

't is grof maar dat zijn dikwijls interessante karren
                                    Echt eh! Ik denk dat ik die toch ook eens ga bezien, maar verkoper antwoordt niet en geeft geen telefoonnummer

Maar zeg Stradge,

Ik zou nu niet zomaar zeggen "1.8 valt per definitie AF" hé.

Met die karren kan je even sportief rijden als met een 2.0 en 2.3, het motorkarakter is immers bijna hetzelfde.

En er zijn een heel pak mooi onderhouden strakke 1.8's te vinden. Bijkomend is dat de tax en de verzekering erg goed meevallen voor een jonge gast.
                                    Ik begin terug te twijfelen
                                    Bwa, ik wil iets sportiever als m'n Saab zaliger, die was wel vinnig, maar trok niet graag door en ik kreeg op m'n kas van een Chrysler Grand Voyager CRD
                                    Dan zal die 1.8 nog wat trager zijn vrees ik, hoewel een 190 blijkbaar minder weegt dan een Saab 900

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      echt hé

mogen we dat ook eens terug jou zeggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        mogen we dat ook eens terug jou zeggen?
                                        mag ik je gewoon vragen je bakkes te houden?

ik koop momenteel geen kar, heb ik al vaak genoeg herhaald. Ik heb er de tijd niet voor, ik heb geen auto nodig, ik mag niet van thuis uit en de centen zijn er niet.
                                        En als ik er binnen x aantal maanden toch eentje koop zal het hoogstwaarschijnlijk geen 190E 1.8 of 190E zijn.

Comment

• rustig beer

Comment

Working...
                                          X