Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Audi 90 - BMW E30 - Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De bomma is een lekker ding, maar automaat
    E34 heb ik het niet zo voor, het model staat me niet echt aan + 150pk is wat zwaar om te verzekeren. Maar toch bedankt

Echt wel naaajs, maar te veel km's vind ik.

Ook prachtig dink
    Maar die is dan weer wat duur
    Ik denk dat ik voor een 190 ook niet ga importeren, het aanbod in België is groot genoeg. Of het moest een Sportline in heeeel goede staat met minder dan 200.000km voor minder dan ongeveer 1800 euro.

Blijven proberen boys

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      De bomma is een lekker ding, maar automaat
      E34 heb ik het niet zo voor, het model staat me niet echt aan + 150pk is wat zwaar om te verzekeren. Maar toch bedankt

Echt wel naaajs, maar te veel km's vind ik.

Ook prachtig dink
      Maar die is dan weer wat duur
      Ik denk dat ik voor een 190 ook niet ga importeren, het aanbod in België is groot genoeg. Of het moest een Sportline in heeeel goede staat met minder dan 200.000km voor minder dan ongeveer 1800 euro.

Blijven proberen boys

Fak zaag

Comment

• Deze dan met een kapotte zetel:
        Mijn 2 andere vondsten zijn wel 10duusd keer vetter ma bon.

Comment

• Vraagprijs is trouwen meestal =/= krijgprijs.

Comment

• Als deze kar echt in orde is, is dit echt CHEAP.

Deze is trouwens meer sportline dan die rode, en dat is wat ik vanmiddag al vermeldde. Die rode heeft geen sportline ophanging, geen sportline stuur en pook, en het interieur heeft wel de print, maar het zijn geen sportstoelen.

Die 2.3 fak. Ik heb al bijna zelf zin om hem te halen.

En Stradge, zoals ik dus al zei, waarom staar je je nu nog blind op die km-standen?
            Ik zeg het, dat heeft bij deze auto's echt bijna geen zin dat je je daarop focussed of persé een bepaalde grens legt.
            Als deze auto een goed onderhoudsboekje heeft en deftig naar omgekeken geweest is (en zo ziet 'ie er, weliswaar op't eerste zicht, uit); kan deze auto veel betrouwbaarder en plezanter uitdraaien dan bijv. een kar met 150.000km maar die een betwistbaar onderhoudsboekje of er slecht uitziet of slechte mechaniek heeft of gelijk wat.
            Als deze 300.000km snelwegkilometers zijn, zal die mechaniek er gezonder voorkomen dan een auto die 150.000km korte afstanden en stad heeft gereden.

Om maar te illustreren dat km-standen echt niet veel zeggen.

Echt, ik zeg het je nogmaals, staar je aub niet blind op km-standen. Dat is één van de grootste fouten die je kan maken als je naar deze auto's zoekt imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Als deze kar echt in orde is, is dit echt CHEAP.

Deze is trouwens meer sportline dan die rode, en dat is wat ik vanmiddag al vermeldde. Die rode heeft geen sportline ophanging, geen sportline stuur en pook, en het interieur heeft wel de print, maar het zijn geen sportstoelen.

En Stradge, zoals ik dus al zei, waarom staar je je nu nog blind op die km-standen?
              Ik zeg het, dat heeft bij deze auto's echt bijna geen zin dat je je daarop focussed of persé een bepaalde grens legt.
              Als deze auto een goed onderhoudsboekje heeft en deftig naar omgekeken geweest is (en zo ziet 'ie er, weliswaar op't eerste zicht, uit); kan deze auto veel betrouwbaarder en plezanter uitdraaien dan bijv. een kar met 150.000km maar die een betwistbaar onderhoudsboekje of er slecht uitziet of slechte mechaniek heeft of gelijk wat.
              Als deze 300.000km snelwegkilometers zijn, zal die mechaniek er gezonder voorkomen dan een auto die 150.000km korte afstanden en stad heeft gereden.

Echt, ik zeg het je nogmaals, staar je aub niet blind op km-standen. Dat is één van de grootste fouten die je kan maken als je naar deze auto's zoekt imo.

Matteo my man.

Chance dat er nog echte benzpeten zijn.

Comment

• Trouwens als het gaat om een auto waarmee je fun kan hebben, en die er toch goed uitziet, dan hoeft het toch ook niet persé een sportline te zijn? Sportline opnemen in je zoekcriteria vernauwd alleen maar de mogelijkheden.

Tenzij je dat natuurlijk koste wat het kost wilt.

Een gewone 190E kan je er ook heerlijk doen uitzien, met een stel toffe 15'ers alu eronder, wat lager tegen de grond, eventueel binnenwerk van het grilletje zwart spuiten, etc.

Plus dat onderdelen voor zo'n auto's in principe heel erg weinig kosten. (bijv. verlagingssetje enzo).

Trouwens, het zou wel erg zonde zijn moest je zo'n Sportline op z'n dak in de sloot leggen.

Comment

• Zeg nu zelf....

Best fun i've ever had.

Oké, ophanging was mss niet de aller allerbeste, maar het ding lag toch verdorie strak op de weg, stuurde scherp, ging toch 'oké' vooruit (voor een 1.8 toch), en het stopte op een dime met die dikke 300E-remmen.

Comment

• Wat een vette bak was dat toch...

Comment

• dit topic ga ik volgen

Comment

• Die zwarte 190 sportline .

Comment

• Oké, wanneer gaan we die zwarte dus halen?

Toch wel een mooie prijs ...
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Fak zaag
                            I know
                            Maar het moet volledig men goesting zijn, zeker als ik ga importeren.
                            Pas op nog meer gezaag hieronder.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Deze dan met een kapotte zetel:
                            Mijn 2 andere vondsten zijn wel 10duusd keer vetter ma bon.

Ook nice, maar idd minder en niet de moeite om te importeren.

Vraagprijs is trouwen meestal =/= krijgprijs.
                            I know, maar ik moet zowiezo onder de 2000 blijven, meer heb ik niet.
                            Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Als deze kar echt in orde is, is dit echt CHEAP.

Ik weet het, ik weet het
                            Maar toch een kar van +200.000km vind ik zo...zo "wringen"
                            ofzo
                            Matteo my man.

Chance dat er nog echte benzpeten zijn.
                            Pas op ik ben Benzpeet in wording zenne, kijk eens hoe zorgvuldig ik exemplaren selecteer, met een kennersoog, als het ware.

Trouwens als het gaat om een auto waarmee je fun kan hebben, en die er toch goed uitziet, dan hoeft het toch ook niet persé een sportline te zijn? Sportline opnemen in je zoekcriteria vernauwd alleen maar de mogelijkheden.

Tenzij je dat natuurlijk koste wat het kost wilt.

Een gewone 190E kan je er ook heerlijk doen uitzien, met een stel toffe 15'ers alu eronder, wat lager tegen de grond, eventueel binnenwerk van het grilletje zwart spuiten, etc.

Plus dat onderdelen voor zo'n auto's in principe heel erg weinig kosten. (bijv. verlagingssetje enzo).

Trouwens, het zou wel erg zonde zijn moest je zo'n Sportline op z'n dak in de sloot leggen.
                            Hola, hola, het moet geen sportline zijn hoor, zeker niet, zijn gewoon vette bakken, maar ik ga daar niet veel extra geld insteken, ik koop me wel een gewone, nette 190, zet er die 15" putdekselvelgen onder en een subtiele verlaging, vet genoeg.
                            En ivm sloot===========> seeeeeeg, rallyrijders doen het heel de tijd====> ik = rallyrijder:8
                            Zeg nu zelf....
                            Best fun i've ever had.

Oké, ophanging was mss niet de aller allerbeste, maar het ding lag toch verdorie strak op de weg, stuurde scherp, ging toch 'oké' vooruit (voor een 1.8 toch), en het stopte op een dime met die dikke 300E-remmen.
                            Ik ben al overtuigd van een 190 hoor
                            Maar inderdaad een prachtig spellement was dat, is dat topic ervan verdwenen?

Comment

• Deze 2 heb ik momenteel op het oog

Bij voorkeur deze, er moet nog wel een 500 euro van de prijs af ongeveer
                              De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Deze ziet er ook wel goed uit, wel 1.8, wel goede prijs.
                              De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wat denken jullie? Zowiezo 15" putdeksels erop.

Comment

• Die zwarte zijn vraagprijs is maar 450euro meer.

En dan heb je de juiste velgen, juiste rijhoogte, juist interieur, enz enz...

Al die mods die je wil doorvoeren kosten je al direct een PAK meer, en dan zit je nog steeds met een halve auto ivm dat totaalpakket dat ik je daar voorschotel.

Comment

• 't is dat ik geen auto nodig heb.

Wat is dit toch een vette ketel

en @ Stradge: luister naar matteus, kijk naar de technische staat ipv de kilometerstand
                                  En buiten al z'n reeds gedan uitleg daaromtrend.... een kilometerteller kan je terugdraaien hé. Iets wat wel vaker gedaan wordt met karren met analoge tellers, zeker met dit soort wagens. Daar sta je dan met je kar met zogezegd weinig kilomters, maar die wel technisch op geen vodden meer trekt.

En vooral bij een benz is de absolute kilomterstand quasi betekenisloos...

Comment

• Niet al te veel geld, wel wat schoonheidsfoutjes:

Comment

• 15" bbs, spoilers die je wilt, en precies een eerste eigenaar of toch alleszins een zeer oud manneke.

Wel genoeg km's gebold.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• e30

ik heb zelf een 315 gehad, pure lol
                                        veel beter is de benz nieens, gewoon minder kil.
                                        heb pas nog een knaller van een e30
                                        op autoscout.de zien staan, zwarte 3 deurs 1800 euro 320i
                                        krijg er wel zin in, volgende keer
                                        wel mooie 190's, maar toch geen 1.8 die moet je meer afjagen dus +++ verbruik
                                        ik zou voor de 2.0 gaan als deze abs heeft tenminste, hij word al snel
                                        gelijk heb jij wel over de kms denk ik matteus, dit is relatief.
                                        cool idee ook van je grille zwart te spuiten, ga ik ook doen denk ik.
                                        persoonlijk vind ik zeker voor een 190 E of D, eender,
                                        400.000+ pas veel worden, hoogstens de motor of bak moeten
                                        wel eens veranderd worden tegen dan, buiten normaal
                                        onderhoud, maar zon kosten zijn dat nieens denk ik tegenwoordig.
                                        niettegenstaande dat ik de mijne ook liefst nog frisser had, wie nie,
                                        maar voor mij ligt de limiet pas tege de 300.000 km bij een 190.
                                        dat de mijne maar de helft heeft nam ik er natuurlijk graag bij,
                                        voordeel aan de gewone uitvoeringen zoals die 1.8 bv. ook
                                        Last edited by ; 02/02/2009, 05:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                          Niet al te veel geld, wel wat schoonheidsfoutjes:

die kar ziet er imo SLECHT uit

zou ik nooit 1250€ aan geven.... al zit er een zespitter onder de kap.

Comment

Working...
                                          X