Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Opvolger Audi 90 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Zoek dan naar een 300SE.

Taks-technisch het interessantse.
      Want een 260 is echt traag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        opmerkelijk dat bepaalde mensen toch in elk topic hun eigen merk zo naar voor pushen hé?

Al is audi in het geval van Ugeken wel zeer begrijpelijk, gezien hij er content van was....
        ola pola, ik heb Volvo niet echt naar voor geschoven he kerel Integendeel, leuke mercedessen en saapkes ...

*ach, je zei "bepaalde", ok dan*

die S-klasses zijn wel vlot vindbaar maar waarvan ik verschiet is dat het bijna allemaal 280's/260's zijn...

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

opmerkelijk dat bepaalde mensen toch in elk topic hun eigen merk zo naar voor pushen hé?

Al is audi in het geval van Ugeken wel zeer begrijpelijk, gezien hij er content van was....
          ja en nee

ja omdat ik daar vaak naar blijf zoeken, ook al heb ik er eentje, nee omdat dit iets is dat op ugeken z'n shortlist sta, en het dus een kleine moeite is om dat even te posten

en ik vind een beetje zeldzaamheid altijd wel leuk om hebben, en daar komt hij ook van met z'n 90... daar waren er slechts 1500 ofzo van gemaakt. Van deze zijn er 2034 gebouwd, ook heerlijk zeldzaam.

Comment

Je moet een kat een kat noemen.
            Ook gekend als "wie A zegt moet B zeggen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Je moet een kat een kat noemen.
              Ook gekend als "wie A zegt moet B zeggen"
              Robin wil eigelijk gewoon zeggen dat ik merkenblind ben en van niets anders wil afweten of afweet

Comment

• Ja, en ik erger me dood aan het feit dat je door Robin en Jerre dusdanig getypeerd wordt. Het begon met Jerre en nu denkt iedereen dat opeens. Als je Steve kent weet je dat ie dat geenszins is. En nu ga ik de de Benz'jes en BMW's die in dit topic gepost werden eens allemaal bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  deze zaterdag jammer genoeg niet.
                  Wanneer past het eventueel wel? Komende zondag of weekend er op? Weekdag?
                  Zou graag die 100 gaan bekijken. Lijkt me een prachtbak.

Staat voorlopig als favo op 1, op de 2de plaats die groene 900S.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    die 323's hebben ook een lekkere sound. Neem er dan ook maar eentje met open dak en werkende ruitenheffers
                    Ziet er inderdaad een mooie uit en hebben een verschrikkelijk mooie sound. Heb nog iemand gekend die er eentje had. Zoop wel verschrikkelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                      zo in 't grijs vind'k hem vrij mottig. Ofwel is't door de velgen..
                      Mijn vrouw ook, maar dat telt niet. .

Comment

• Er zitten wel knappe 190 16V tussen, maar automaat is uitgesloten. Wil zelf roeren...

Alfa 75 weet ik niet... te bekijken.

In zo'n S-klasse ga ik me vervelen vrees ik, niet dat ze niet knap zijn. Integendeel die grijze die mayo gepost heeft is .

Comment

Ik vind dat niet negatief hoor. Ik heb zelf bepaalde voorkeuren die ik bij het openen van het topic al naar voor gebracht heb, maar sta open voor andere karren die ik misschien zelf over het hoofd zie.
                          Zelf ben ik niet gebonden aan een merk, maar als ik als buitenstaander zou posten in een dergelijk topic zou ik ook eerst gaan snuffelen bij de Audi-advertenties...
                          En bovendien ken je meestal je eigen merk ook iets beter wat soms voor interessante links kan zorgen.

Maw, ik heb er totaal geen probleem mee .
                          Btw, er werden hier al fameuze pareltjes gepost aan budgetprijzen vind ik.

Comment

• Deze vind ik wel leuk. Een echte slee, dikker vind je ze echt niet een gaat als de brandweer:

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Deze vind ik wel leuk. Een echte slee, dikker vind je ze echt niet een gaat als de brandweer:

http://www.2dehands.be/saab-9000-2-3...erk=49&qq=9000
                              Had hem gisteren ook al gezien, maar is een automaat.

Heb mail ontvangen van A&P ivm die groene 900 - heeft 250k kms.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Wanneer past het eventueel wel? Komende zondag of weekend er op? Weekdag?
                                Zou graag die 100 gaan bekijken. Lijkt me een prachtbak.

Staat voorlopig als favo op 1, op de 2de plaats die groene 900S.
                                weekend van volgende week moet lukken normaal. za en zo vrij, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  weekend van volgende week moet lukken normaal. za en zo vrij, denk ik.
                                  Dan probeer ik eventueel iets af te spreken met die mens volgende zaterdag. Zal eens horen.

Comment

• Deze ziet er ook knap uit, maar vrij duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Dan probeer ik eventueel iets af te spreken met die mens volgende zaterdag. Zal eens horen.
                                      binnen dit en een dag heb ik wss meer info over die kar, heb iemand gevonden die de auto kent en er 3 jaar geleden zomaar eens naar gaan kijken is
                                      Werd hem toen aangeboden voor 2500€.

Comment

Working...
                                      X