Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Driften doen die dingen wel, als je op youtube op 190 zoekt krijg je wel wat filmpjes ervan. Maar ik denk dat het is zoals bobo zegt, je koopt beter een 325.
BMW's zijn in het algemeen betere driftbakken, plus de 3 is iets lichter (scheelt zich zo'n 50kg dacht ik, maar met deze motorombouw zal daar nog wel wat bijkomen...).
Ik vind deze eigenlijk ook nog te mooi om af te raggen. Uiterlijk is hij al erg fout, maar hij heeft nog zo'n mooi interieur
Driften doen die dingen wel, als je op youtube op 190 zoekt krijg je wel wat filmpjes ervan. Maar ik denk dat het is zoals bobo zegt, je koopt beter een 325.
BMW's zijn in het algemeen betere driftbakken, plus de 3 is iets lichter (scheelt zich zo'n 50kg dacht ik, maar met deze motorombouw zal daar nog wel wat bijkomen...).
Ik vind deze eigenlijk ook nog te mooi om af te raggen. Uiterlijk is hij al erg fout, maar hij heeft nog zo'n mooi interieur
nee nee , de silvia blijft,voor dat geld kan ik niet bloodlopen , maar ik zocht misschien nog iets dat in een wat betere staat is , en waar ik zowel mee kan driften als op circuit kan...en als het nog even kan ook gewoon platen ophangen voor op de baan...
daarom ga ik maandag nog naar een nissan 300zx kijken ( wel nog het model voor de twin turbo's)..heeft een elektronisch gestuurde ophanging, is van eerste eigenaar en heeft 165000km.
Jep
Heb iets anders zien staan dak ni kan laten schieten, maar die kar gaat er niet lang meer staan...
+-3weken de tijd gekregen om een gegadigd iemand vindt voor de m3
Een 190 drift zeker goed
en dan nog maar met het basismoteurke!
Comment