Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
och, ik heb 3j aan 60 000 km/j gefietst, en als dat allemaal autosnelweg is slijt je auto amper. Zijn mi de betere occasies. Heb zonet schoonmoeder haar Clio van 6j verkocht: 68000 km. Ze vliegen erop gelijk vliegen op nen dink, maar ik kan je verzekeren dat er meer aan scheelt door al die korte afstanden dan aan mijn 6j oude stoof met 258 000 km. Alleen voor kenners
Als je een tweedehands wagen gaat kopen ga je die toch zelf afhalen? Of niet?
Kheb zo is voor de grap op zo'n advertentie gereageerd.
Dan krijg je een engelse e-mail terug dat de auto in de UK staat en dat hij daarom zo goedkoop is. Dan moet je het geld via western union storten en dan kun je de auto op gaan halen...
Kheb zo is voor de grap op zo'n advertentie gereageerd.
Dan krijg je een engelse e-mail terug dat de auto in de UK staat en dat hij daarom zo goedkoop is. Dan moet je het geld via western union storten en dan kun je de auto op gaan halen...
RIIGHTT...
er zijn mensen die daar echt inlopen. eigenlijk is 't erg, langs alle kanten word je gewaarschuwd, en toch zijn er nog steeds oenen die geld overmaken.
Comment