Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Panamera Hybrid zit vol problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Een Tesla zit ook zeer goed qua VAA. Of die betrouwbaar zijn weet ik echter niet, heb er nog niet veel negatiefs over gelezen of gehoord.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    dat heb ik al door....maar een product verkopen waar je geen na service op kunt bieden is toch grondig fout denk ik dan?

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Porsche service

Mijn baas ( en vooral ik daardoor ) heeft ook een hoop problemen gehad met zijn 911. Geen enkele Belgische dealer is bekwaam, behalve die van Knokke, om problemen op te lossen. Bij mij lag het dan nog aan mijn leeftijd dat ze mij niet wilde geloven. Na vele problemen met die bak ben ik er eens mee tot de garage in Aken gereden.

En raar maar waar, na 3 dagen hebben ze de auto helemaal tip top gekregen, en hebben ze hersteld wat ze in Antwerpen naar de kloten hebben geholpen.

Kennis van ons heeft ook een hybrid. Zowal antwerpen als mechelen konden hem niet helpen. Ffkes naar Aken gebracht en hun die kar is ook weer perfect .

Leave a comment:

• Gast
    Guest started a topic Panamera Hybrid zit vol problemen

Panamera Hybrid zit vol problemen

Even mijn ontevreden te kennen geven over mijn Porsche Panamera Plug In Hybrid.

Ik heb deze wagen gekocht voor de interssante VAA gezien ik hem op mijn zaak heb en niet al te veel km's maak.
    Wagen is nieuw gekocht bij Porsche Antwerpen. Ongeveer de eesrte 15d km reed de wagen vrij probleemloos waarna ik me begon te storen aan kleine prulletjes als kraakjes en rammeltjes.
    Enkele weken geleden plots stilgevallen met een hele hoop foutmeldingen en mijn wagen wilde niet meer vooruit of achteruit.
    De wagen is toen naar de nieuwe garage in Mechelen gebracht. Daar heeft hij (onbegrijpelijk voor zo'n merk) enkele weken gestaan.
    Waarna ik de wagen terug ben gaan halen bleek de hoogspanningsaccu te zijn vervangen. Op zich vind ik dat al een trieste zaak gezien de leeftijd en kmstand maar nog erger vind ik dat de wagen nu vol rammeltjes zit in de koffer en de herstelling zo lang heeft geduurd.
    Via via ben ik dan te weten gekomen dat de wagen terug naar Brussel is geweest omdat men in Mechelen niet aan hybrids mag werken. In dat geval ga ik ook waarschijnlijk niet terug voor mijn beklag te maken over de rammeltjes maar gaat de wagen weg. Als de batterij achteraf na de garantie opnieuw kapot gaat sta ik er wel.
    Welke zou de meest betrouwbare luxe wagen zijn met een lage VAA? Want die Porsche gaat eruit
Working...
X