Beetje spijtig wat er allemaal met deze wagen gebeurd is. x tijd terug had ik héél wat problemen met mijn corsamobiel zijn motor (en eigenlijk nog veel andere zaken ook). Het heeft bloed zweet en weet ik wat nog allemaal gekost maar na lang pushen heb ik het toch geregeld gekregen dat de wagen op kosten van Opel gemaakt werd. Ik heb ooit wel bij opel gewerkt en kende een paar mensen die mij alvast wilden verder helpen... Vaak kan een medewerker van de fabriek in Antwerpen je helpen. Zij weten als geen ander dat er TT modellen verkeerd van de band rollen hé.
Véél succes alvast bij de oplossing hiervan. Hopelijk heb je eind september een oplossing.
De garage is Beveren is dat Houtte... ? Dat is normaalgezien één van de betere die je kan hebben hoor. Garage Frijters in Kalmthout is ook een hele goede.
btw, is het een stockwagen dat je gekocht hebt of een nieuwe?
Véél succes alvast bij de oplossing hiervan. Hopelijk heb je eind september een oplossing.
De garage is Beveren is dat Houtte... ? Dat is normaalgezien één van de betere die je kan hebben hoor. Garage Frijters in Kalmthout is ook een hele goede.
btw, is het een stockwagen dat je gekocht hebt of een nieuwe?
Comment