Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies aankoop BMW 535d of Audi A6 3.0 TDI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

3.0tdi quattro a6 is een zuipschot.

Comment

Misschien moet ik toch voor 530d gaan dan...niet sneller dan Porsche 😢

Comment

Een 530d zal misschien sneller zijn dan een Cayenne 3.0TDI

Comment

Te zien welke software die 3.0tdi heeft.
          Blijkbaar zou er software bestaan waarbij je minder uitstoot.
          En je kan hem nog altijd laten chippen dan weet je zeker dat de software goed geschreven is.
          VW schrijft nogal veel bugs de laatste tijd :-)

Comment

Yusuf die een dikke afgeragde BMW wil die weinig kost maar toch rapper is dan een Porsche.. Wàt een beweegreden om een auto te kopen.. en zo typisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kouro Bekijk Berichten
              Yusuf die een dikke afgeragde BMW wil die weinig kost maar toch rapper is dan een Porsche.. Wàt een beweegreden om een auto te kopen.. en zo typisch

Tja, daarmee is alles gezegd!!!

Comment

Je schrijft wat vele forummers denken...
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Euh, dat wou ik ook -minus het afgeragde- toen ik 30j was.
                  En ook nog toen ik 35j werd...
                  en nog steeds gelukkig met mijn BMW die rapper is dan een Porsche (of toch een paar daarvan ).

Comment

Dat mag hij toch willen?

Comment

Ik zie het probleem niet, ik vraag hier om jullie advies en meningen, ik zit hier niet te wachten op een belediging....
                      Ik wil eens in mijn leven een snelle wagen hebben gereden, ben niet getrouwd, geen vriendin dus wil nog de vrijheid genieten van een bloed snelle auto, is daar iets verkeerds aan?
                      Ga jij maar in een opoe wagen rijden...liever jij dan ik!

Comment

Al een 530d op het oog?
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

BMWMB, wanneer komt de jouwe te koop?
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yusufk Bekijk Berichten
                            Ik zie het probleem niet, ik vraag hier om jullie advies en meningen, ik zit hier niet te wachten op een belediging....
                            Ik wil eens in mijn leven een snelle wagen hebben gereden, ben niet getrouwd, geen vriendin dus wil nog de vrijheid genieten van een bloed snelle auto, is daar iets verkeerds aan?
                            Ik vind ik de vorige Posts nergens een belediging aan jouw adres hoor. Je laat zelf uitschijnen dat je een heel snelle auto wil hebben. Dat is je goed recht. Ik zou dit ook wel willen hebben. Maar je budget is gewoon te klein om dit op een goede manier te bereiken. Dromen moet je hebben. Maar realiteitszin ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yusufk Bekijk Berichten
                              Wel laat ons dan weten wanneer jouw snelle wagen in panne staat omdat je hem niet correct kan laten onderhouden. Ik lees hier nergens een belediging alleen goed advies.
                              BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                Wel laat ons dan weten wanneer jouw snelle wagen in panne staat omdat je hem niet correct kan laten onderhouden. Ik lees hier nergens een belediging alleen goed advies.
                                Jij gaat er al vanuit dat hij hem niet kan onderhouden... Van vooroordelen gesproken... Het zijn juist de mensen die bij de aankoop,teveel uitgeven die geen reserve hebben...
                                Daarbij iedereen maakt zijnetten rekening:
                                de ts zal tenminste gereden hebben met een snelle diesel, waar voor anderen het bij dromen blijft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                  Jij gaat er al vanuit dat hij hem niet kan onderhouden... Van vooroordelen gesproken... Het zijn juist de mensen die bij de aankoop,teveel uitgeven die geen reserve hebben...
                                  de ts zal tenminste gereden hebben met een snelle diesel, waar voor anderen het bij dromen blijft...
                                  Ik droom echt wel van andere dingen dan met een snelle diesel rijden.
                                  En gezien het krappe budget lijkt me een waarschuwing geven dat zo'n wagen duur in onderhoud is niet mis. Maar goed.
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

Ik droom echt wel van andere dingen dan met een snelle diesel rijden.
                                    En gezien het krappe budget lijkt me een waarschuwing geven dat zo'n wagen duur in onderhoud is niet mis. Maar goed.
                                    Misschien kan dat wel waar zijn, dan zal ik toch de advies van iemand hier volgen dat ik even door moet gaan sparen tot 15.000 euro, zal wel nog 6 maandjes duren.

Ik heb 5 jaar geleden nog bmw M3 E46 nog in bezit gehad, ik weet hoe ik ze moet onderhouden. (In de prak gereden tijdens de bocht, gedurende zwaar regenbui)
                                    Hoewel M3 onderhoud duurder is dan 535d, wil het nog steeds niet onderschatten, vandaar dat ik aan jullie wil vragen wat hoe de auto zal presteren boven 200.000 km, ik heb na die M3 alleen maar kleine diesel motoren gereden, totdat ik het reviews las over 535d die toch fractie sneller is dan de M3.

"Wàt een beweegreden om een auto te kopen.. en zo typisch"
                                    Dit zie ik alsof hij mij uitmaakt voor iemand die geen beseft heeft en blindelings auto gaat kopen.
                                    Daarom vraag ik ook hoe die auto zou gaan doen, aangezien het een diesel motor is, zou die toch goed moeten doen, ik had verleden nog volkswagen passat gehad 130 pk gechipt naar 180.
                                    door enorme kracht moest ik de koppelingsplaat compleet vervangen naar Sachs merk, maar het probleem bleef niet bij koppelingsplaat, er waren meerdere dingen die ik moest vervangen, remblokken, remschijf, remklauw, verlagingsvering met 3 cm lager zetten en velgen.
                                    de auto reed gemakkelijk 300.000 km, maar door die constante druk op turbo en motorblok is ie na een poosje stil komen te vallen.
                                    En da's niet gek natuurlijk.

Maar BMW 5 reeks heb ik nog nooit gehad en ben ook niet bekend, vandaar dat ik jullie vraag hoe die auto's zijn voor ik het aanschaf.
                                    Ik ben zeker niet naief..

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    En zo is dat!
                                    Ik had nog 4000 euro reserve mocht er onverwachte kosten komen....
                                    Last edited by ; 26/09/2015, 17:55.

Comment

Een E60 535d is echt niet sneller dan een E46 M3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                        BMWMB, wanneer komt de jouwe te koop?
                                        Beschikbaar vanaf begin 2016 aan een speciale forumprijs!
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          Een E60 535d is echt niet sneller dan een E46 M3.
                                          Als de 535d gechipt is zijn ze vergelijkbaar.

Comment

Working...
                                          X