Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies aankoop BMW 535d of Audi A6 3.0 TDI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik gun TS zeker een snelle wagen, en een 530d heeft zeker voldoende power in het dagelijks verkeer.
    Als je wil racen, kan je dat beter op circuit ofzo doen.
    De dag dat je en dodelijk ongeval veroorzaakt, zal dit je hele leven achtervolgen. Juist mijn gedachte hé. Je doet wat je wilt natuurlijk.

Comment

Ge koopt u een kar, met de lichtste motor, een 520d bijvoorbeeld. Van uitzicht ziet dat toch hetzelfde eruit. Dan spaart ge sowieso al een hoop geld uit aan allerlei belastingen en verbruik.

En terwijl ge met die rondrijdt, spaart ge voor iets met véél pk's om in het weekend mee rond te rijden (benzine).

Wie wil er nu een diesel om een Porsche mee te volgen?

Comment

Ik zou toch maar es die V70R overwegen die hier op het forum te koop staat.
        Scherpe prijs voor een R en de kilometers vallen serieus goed mee.
        In Nederland staan er met hopen die over de 300000km en verder gaan.
        Je kan ze nog gaan chippen ook maar in cominatie van lpg is dat niet zo evident.
        Er zijn een aantal chiptuners in Nederland die er toch al serieus werk in hebben moeten steken om het helemaal perfect te krijgen.
        Ok in de bochten gaat het nooit een sportwagen worden maar dat is een 535D ook niet echt.

Een snelle weekendwagen zoals hierboven door Orange gesuggereerd is ook geen slecht idee.
        Op die manier kan je bvb een auto gaan kopen die minder kilometers heeft en normaal gezien langer zou moeten meegaan zonder grote kosten.
        En dan in het weekend in een pkmonster gaan zitten is dan natuurlijk altijd fun.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Het is niet omdat gij u geen zo'n auto op uw 30ste kon permitteren dat een ander dat daarom ook niet zou kunnen. Zo'n denkwijze is typerend voor veel mensen: 'ik kon dat niet dus een ander zal dat ook niet kunnen...'

En als een ander dat wel kan dan begrijpen ze dat niet en zijn ze jaloers.
          Jongen wat een simplistische zever. Ik gun iedereen alles, wat kan het mij schelen, alsof ik jaloers moet zijn, LOL. Op mijn 30 jaar kon ik mij zeker al een zware wagen permitteren, maar ik heb gewoon andere keuzes gemaakt met dat geld. Daar draag ik nu de vruchten van.
          Ik probeer topicstarter gewoon te helpen een verstandige beslissing te nemen. Het staat hem vrij die raad mee te nemen of niet, natuurlijk.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
            Ge koopt u een kar, met de lichtste motor, een 520d bijvoorbeeld. Van uitzicht ziet dat toch hetzelfde eruit. Dan spaart ge sowieso al een hoop geld uit aan allerlei belastingen en verbruik.

En terwijl ge met die rondrijdt, spaart ge voor iets met véél pk's om in het weekend mee rond te rijden (benzine).

Wie wil er nu een diesel om een Porsche mee te volgen?
            Ik zal die auto ook niet vaak gebruiken, ik heb daarvoor ook nog een klein zuinig auto, een opel Corsa 1.7d
            Ik wil het auto enkel voor vakantie's gebruiken en wanneer mijn corsa in de onderhoud of defect is.

Bij ons is het heel normaal dat kinderen nog bij hun ouders wonen, we wonen immers in een redelijk huis, het is puur om geld niet onnodig uit te geven, (cultuurgebonden) het is goedkoper en houd ook nog veel geld over.
            hoewel het auto hoog verbruik heeft, heb ik alsnog genoeg centjes over om te gaan sparen.

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
            Ik gun TS zeker een snelle wagen, en een 530d heeft zeker voldoende power in het dagelijks verkeer.
            Als je wil racen, kan je dat beter op circuit ofzo doen.
            De dag dat je en dodelijk ongeval veroorzaakt, zal dit je hele leven achtervolgen. Juist mijn gedachte hé. Je doet wat je wilt natuurlijk.
            Nee, het race is het niet, maar even bij stoplicht een sprintje maken, of onderweg naar vakantiebestemming in de steil wegen 4 traag rijdende vrachtauto's inhalen is wel gewenst.
            Maar mij gaat puur om de kick van sprint, wie heeft dat niet?
            En ok, op duitse snelwegen waar ik vaak kom, even een snelle auto bijhouden

Comment

Pakt u een hybride jongen

Comment

Is wel een knappe hoewel ik liever facelift heb.

Comment

Ziet er aan passagierszijde al goed herspoten uit!

Comment

+ aansluiting motorkap rechtsvoor

zo te zien is rechtsvoor geraakt geweest

Comment

Kan niet geloven dat die slechts 118000km heeft.
                      Carpass historiek zou ik toch eens deftig nakijken.
                      Zou me niet verwonderen als die een paar jaar geleden uit D geïmporteerd is, en dan 'een nieuwe km-teller' gekregen heeft.

Comment

Die bestuurderszetel... die heeft minimum 100.000 extra km's op de teller. Over het hoogglanzend gepolierde stuurwiel ga ik nog zwijgen. En een M-pakket dat geen M-pakket is. Ja, de bumperkes, omdat de originele in frut gereden zijn.
                        Last edited by Jakkel; 19/10/2015, 10:22.

Comment

Working...
                        X