Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sorry maar dat is gewoon een vooroordeel. In elk merk rijden er (evenveel) marginalen rond.
Alleen zullen die met een zware motor U misschien meer voorbijvliegen ?
Ik trek mij van alle regels veel aan behalve die van rechts voorbijsteken niet. Ze moeten maar rechts houden, al die left lane hoggers en middenvakrijders, alsof het rechtse vak besmettelijk is.
En marginaal is ook zo een algemene term, mensen die geen respect hebben voor de voorrang van rechts noem ik marginaal, jij misschien mensen die volle petrol aan t licht vertrekken?
En je hebt echt geen zware motor nodig om marginaal te rijden, toch?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Goh golfje ,1.9 TDI bestuurder met een scheve pet steekt er bovenuit. Maar BMW moet ook niet onderdoen. Maar dat is natuurlijk allemaal subjectief!
BMW trekt onder meer door die snelle motoren nog heel wat marginalen aan die zich van regels niets aantrekken...
Marginalen worden niet door BMW aangetrokken door de snelle motoren, eerder door het imago. Anderzijds kunnen echte marginalen zich de zware motorisaties niet veroorloven of rijden ze zo'n auto binnen de kortste keren in frut.
Marginalen worden niet door BMW aangetrokken door de snelle motoren, eerder door het imago. Anderzijds kunnen echte marginalen zich de zware motorisaties niet veroorloven of rijden ze zo'n auto binnen de kortste keren in frut.
De echte marginalen komen vanaf derdehands zoekertjes!
Oh jawel hoor. Een zuipende V8 7-reeks van een jaar of 15 oud, dat lukt perfect.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik dacht dat 450.000 km juist uit rodage was:cool:
Dan rijden ze pas beter "als nieuw".
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment