Oorspronkelijk geplaatst door Iridium
Bekijk Berichten
Als de kinderen wat groter zijn en 's avonds op hun kamer zitten etc, kan ik nog altijd iets anders zoeken, maar ik verkies veel vrije tijd boven veel geld.
Ik zie genoeg vrienden wiens kinderen ze enkel in het weekend zien. Door de week doen de grootouders en de opvang hun werk. Ze hebben dan wel bmws en mercedessen, maar ik heb zowel medelijden met zowel hen, als (nog veel feller) met hun kinderen, die met hun dure merkkledij met de dikke BMW, haastig van opvang naar opvang gesleept worden.
Ik heb alles wat ik wil. 2 autos (1 nieuwe Franse en een 12 jaar oude Duitser), een bootje, een huis... Ik zie niet in waarom ik harder zou willen werken/ meer vrije kwaliteitstijd zou willen ruilen voor meer geld nu mijn kinderen klein zijn. Voor een grotere auto/boot/groter huis... om vervolgens geen tijd te hebben om ervan te genieten? Nooit.
Voor ik kinderen had deed ik vanalles extra. Avondlessen geven, surflessen geven, pc's herstellen... Nu de kindjes er zijn doe ik de eerste jaren niks meer extra. Sterker nog: ik werk maar 4/5 (vaderschapsverlof). Ideaal. Ik werk om te leven. Niet andersom.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment