Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb ik de juiste autobanden gekregen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik rij niet erg veel

maar ik ben net weer over en weer naar wenduine geweest, als er mensen zijn die zeggen dat het kwa spoorvorming in be op het rechtervak ondertussen is opgelost >>>> nee hoor

grote stukken n49 hebben nog steeds lichte spoorvorming, de koninklijke baan bijna volledig, slk zoekt contenu spoor, heel vervelend

ben ooit met de clk van een sportieve continental met stijve wangen overgeschakeld naar een minder sportieve uniroyal met veel rondere wangen en het probleem was 100% verdwenen, enig nadeel was dat de auto in bochten een beetje meer op de bandenflank ging leunen : dat was ff aanpassen maar het beter rijden in sporen was me veel meer waard

Comment

Ben op zoek naar een 2de hands set duval velgen voor men Focus. Ofwel merkband en veel schade of propere velg met chinese banden op. Maar ja rij nu ook met banden van norauto waar nog 6mm profiel op zit. Deze heeft de vorige eigenaar laten monteren. en het is nu niet dat ik en band met nog veel profiel op ga weg gooien omdat het geen merkbanden zijn. Sorry maar daar kan ik persoonlijk het geld niet voor ophoesten moesten deze nu 3mm profiel hebben zou ik het nog doen. Maar ik denk dat dit voor veel mensen verschillend is.
      RIP Den borre!

Comment

Ik had nog Bridgestone Potenza's met 6mm profiel op m'n E81, heb die ik ook direct weggedaan voor andere banden. Idem nu op m'n E46, lagen Falken's op bij aankoop met 7mm, weggedaan voor Michelin PSS.
        Ik vind dat banden volledig m'n goesting moeten zijn, maar zoals je zegt is voor iedereen verschillend.

Comment

Met een brolband rij ik ook niet rond. Als er merkbanden op een auto of velgen liggen die ik gekocht heb dan rijd ik deze eerst op alvorens deze te vervangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Ik had nog Bridgestone Potenza's met 6mm profiel op m'n E81, heb die ik ook direct weggedaan voor andere banden. Idem nu op m'n E46, lagen Falken's op bij aankoop met 7mm, weggedaan voor Michelin PSS.
            Ik vind dat banden volledig m'n goesting moeten zijn, maar zoals je zegt is voor iedereen verschillend.
            het verschil tussen jou E46 en mijn focusje is wel groot. ik ga eerst deze op rijden en dan zal er een merkband gemonteerd worden.
            RIP Den borre!

Comment

Ik denk dat de "routine" bij een bandengarage ook een beetje een oorzaak is.
              Daar bedoel ik mee, de meerderheid van de mensen zal tegen de bandenboer zeggen "leg er eens nieuw banden op"...klaar.
              En dan legt de bandenboer daar zijn (chinees?) huismerk op, doet hij dit niet, dan zagen de mensen weer; "tis nen dure" en gaan ze elders hunne rommelband kopen.

Heb nu pas een vers setje Michelins ps3 laten steken en dat rijd gewoon in alle opzichten 10x beter dan zo'n huismerk band.
              Ik heb het er wel specifiek moeten bijzeggen dat ik die band wou, eerst was het antwoord al onmiddelijk (die heb ik niet, wat zei ik alweer over "routine" ), maar nadat hij een beetje ging zoeken kwam hij toch af met het setje.
              Kost ietsjes meer, maar dat neem ik er graag bij.

Comment

Working...
              X