Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto gechipt' goed of slecht als verkoopsargument

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    Als ik een keuze moet maken, dan kies ik voor een 'sleeper'.
    Zo standaard mogelijk er uit zien maar met een bom van een motor onder de motorkap.
    Laat me raden: jonger dan 25 jaar?

Is een M5 of E63 een sleeper bij jou?

Of ben jij er ook zo eentje die meer poen in z'n wagen steekt dan dat hij gekost heeft?

Heb ooit is elders gelezen: "toen ik de mijne binne dee om te tjoene (budget tuning was 10k) heb ik enkel het volgende gevraagt: "doe wagge wilt, mor zie dak de dikke strekebakke er los kan aftrekken..."

Meestal zijn dat uitspraken van jongens die nog thuis wonen en per dag 5 uur Playstation spelen. Elke ochtend wassen ze natuurlijk nog hun gezicht met Biactol om de witte 'kopkes' te onderdrukken want anders vallen die serieus op onder de blacklights van La Rocca...
    Last edited by ; 21/04/2013, 20:21.

Comment

nope!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        nope!
        Nope wa?

-ge zijt ouder dan 25?
        -ge vindt M5 en E63 sleepers?
        -uw tuning kost meer als uwen otto? (J/k)
        -genen Biactol meer nodig?
        -ge gaat naar Illusion ipv La Rocca?

Ben maar aan't plagen zenne... van mij part doe iedereen wat em wilt met zijnen wagen!

Chacun sa vie!

PS: sleepers (af fabriek dan) zijn net het tegenovergestelde van wat ik 'haat' eh. Da zijn 'normaal' uitziende wagens die rijden als sportkarren, geen boerepaarden die er willen uitzien als racepaarden... (en ik heb zeker niets tegen boere of trekpaarden op de velden , integendeel)
        Last edited by ; 21/04/2013, 20:31.

Comment

ge hebt uwe post aangepast nadat ik al geantwoord had
          was een nope op u eerste vraag. (en op u 2de, 3de, 4de en 5de vraag ook)

Comment

Zeg da gaat hier rapper as in een chat sessie... kzen nimeer zo snel als die SMS jeugd van tegenwoordig zenne!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
              En wat ben je met een wagen die eruit ziet alsof hij warpspeed kan halen, maar na 200 al op het einde van zjn adem zit?

Sorry en hier zullen misschien velen aanstoot aan nemen, maar oftewel koop je een snel uitziende wagen die effectief ook prestaties heeft, oftewel ben je ne poser die wilt kunnen maar niet kan. Ik haat het zinloos aankleden van wagens waarbij dan enkel het resultaat is dat je met een 'dikker ogende' bak rijdt maar uiteindelijk gaat het over dezelfde lillyputter...

Al die S, M, AMG en weet ik veel nog wat optiekits die sommigen aan hun wagens hangen mogen fier zijn... De meeste onwetende mensen zullen misschien wel opkijken naar deze wagens, maar ne purist lacht ze gewoon uit.
              En nog iets...

Ik zou liever een wagen kopen die verlaagd is en andere velgen waarvan ik de indruk krijg dat em goed onderhouden is dan ene die dan een 'echte EVO of WRX' koopt, der ook mee rijdt waarvoor em ontworpen is maar dan geen geld meer heeft om em deftig te onderhouden.

Tja, blijf er bij, tenzij ge op regelmatig op circuit rijdt ben je in België bijna niets met een echt snelle wagen...
              Ik heb een simpele Peugeot 106 rallye (ph2 , de 1.6 8v), ong. 100pk voor 880kg ofzo, dus niet iets wat je een bom kan noemen. En waar kan ik mij daar mee amuseren zonder de ganse tijd te kijken voor flitsers, combi's en andere anonieuwe voertuigen? Juist ja, de binnenbaantjes.... waar zijt ge dan met uwe M3 of M5 of andere vette bak ?
              Aja, mijne is ook verlaagd , allez, een beetje het ging me vooral om de beter wegligging maar dat zal je dan wss niet geloven .
              En 250km/h rijden op de autosnelweg (of andere weg die rechtdoor gaat) kan iedereen zunne, als het op sturen aankomt is het dikwijls andere koek...
              Genoeg meegemaakt met de moto, zelfs op circuit kunnen der heel veel amper overweg met al hun pk's...

Een beetje respect voor iedereen is toch niet zoveel gevraagd zeker ?

Comment

Ik heb voor iedereen respect en nogmaals het maakt mij helemaal niet uit wat iemand met z'n wagen doet. Een simpele verlaging icm een andere velg is zeker niet verkeerd... ik doel op de mannen die hun wagen uit/verbouwen met officiele kits die in principe alleen maar op topmodellen staan. (de 'wannebees' of strekemannen dus) Waarom moet uwen 1.9 diesel A4 eruit zien als een S4 van 55k?

Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat de mensen die een nieuwe EVO/WRX/STI/RS of whatever kopen, deze wagens prima onderhouden... Als je in die prijsklasse zit ga je toch niet besparen op een onderhoudsbeurt? Dan ben je echt wel slecht bezig...
                Last edited by ; 25/04/2013, 20:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                  PS: sleepers (af fabriek dan) zijn net het tegenovergestelde van wat ik 'haat' eh. Da zijn 'normaal' uitziende wagens die rijden als sportkarren, geen boerepaarden die er willen uitzien als racepaarden... (en ik heb zeker niets tegen boere of trekpaarden op de velden , integendeel)

Doe zoals ik,koop een volledig standaard Rover 827 (met Honda V6,wishbone ophanging,handgschakeld) kuis hem tot in de puntjes,hang er een 4cijfer-1letter nr plaat op en je geniet altijd. Je bent sneller als de 90% van de wagens en de 10% die sneller zijn geven je geen rode wangen want ze verwachtten dat je véél trager was
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                  X