Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar autolening?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Dat dacht ik ook, maar het is gewoon een andere manier van denken. Als die mannen opslag krijgen dan komt er budget vrij om iets nieuw te "kopen". Dus dan gaan die kijken van wil ik een groter huis of een nieuwe auto of een reis ... Maar wij zouden zeggen we sparen wat voor een reisje, maar die nemen gewoon die reis nu en betalen ze achteraf af. Die leven echt meer in de moment, ik kan het mij niet voorstellen dat ik mijn huis zou verkopen omdat ik promotie heb gemaakt en nu 500 per maand meer verdien, maar die mannen doen dat gewoon. Als een amerikaan 3000 netto verdient dan mag je er vanuit gaan dat die voor 2999 aan leningen lopen heeft
    Het zal daar wel normaal zijn ja :-)
    Ook al gehoord dat alles in principe betaald wordt met Visa en consorten.. terwijl die bij mij enkel in gebruik is voor webwinkelen en vakanties ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      55% van je loon naar een hypotheek... Hoe heb je dat erdoor gekregen? En dan nog een variabele hypotheek blijkbaar...
      Ik ben vastbenoemd bij de overheid. Zat onder de toen 860 minimumloongrens, wat ik nog overhield, maar met premies enzo.
      Ik had redelijk wat sponsoring gekregen, waardoor ik maar ongeveer 50% van de aankoopprijs moest lenen. Dus bank nam géén enkel risico.
      Het is idd een variabele lening, maar ik kan die laten verlengen als ze omhoog gaat, zodat je nog +/- evenveel afbetaald.

Nuja ben blij dat ik mijn geld aan mijn huis geef,anders zou ik het toch maar opsmodderen ...

Comment

• Op http://www.geldbank.be/autolening/ vind je er ook een aantal vergelijken.

Comment

• Mijn collega gaat een lening aan voor het communiefeest van de kleine bij Citybank. Hoe dom kan een mens zijn......

Comment

Working...
          X