Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geld verdienen door reclame op auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
    Je hebt al 3 weken een sticker, wel raar... De website is maar gisteren geregistreerd.

GTFO please!

owned

Comment

Hoi, bijt mijn neus niet af hé

Ik heb het gevoel dat jullie me persoonlijk aant aanvallen zijn ofzo.... al bedoelen jullie dat mss niet zo...

ik heb idd al ongeveer 3 weken een sticker op mijn auto. ik ben er toen niet aangeraakt door de website, maar door een advertentietje.
      En de sticker is van het bedrijf zelf.... moet ik nu wantrouwig worden?

Ik heb al wel een kleine vergoeding gekregen, maar nog niet alles.

Ben ik naïef?
      En zou ik mss die sticker niet gewoon van mijn auto kunnen halen?

Is er volgens jullie echt een luchtje aan deze zaak...?
      Want dat technisch gedoe van die domeinregistratie enzo, ben ik niet zo in thuis...

PS: als jullie een andere leuke bijverdienste weten, laat maar horen dan.... ik zoek er een...

Comment

Ik heb net de broncode bekeken op hun site. In het onderdeel 'klantenzone'.
        De form die geplaatst is, is fake.
        In de action-attribuut is er ook niets ingevuld?

<form id="form1" method="post" action="">
        <table width="316" height="69" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="#0070B8" bgcolor="#0070B8">
        <tr>
        <td><label>
        <div align="left"><span class="style6"><span class="style1"><br />
        <span class="style2">000</span>LOGIN</span>WOORDWACHT</span>
        <input name="textfield" type="text" size="20" />
        </div>
        </label>
        <div align="left"><br />
        </div>
        <label>
        <div align="left"><span class="style4"><span class="style2">000</span>WACHTWOORD<span class="style2">LOGIN</span></span>
        <input name="textfield2" type="password" size="20" />
        </div>
        </label>
        <div align="left"><br />
        </div>
        <label>
        <div align="left"><span class="style2">---------------------------------- </span>
        <input name="Inloggen" type="reset" id="Inloggen" value="Inloggen" />
        <br />
        <span class="style2">00</span></div>
        </label></td>
        </tr>
        </table>
        </form>

dus dit zou niet werken. En op een andere manier kan het niet gebeuren, want er zit ook geen javascript tussen ofzo.

Dus dit onderdeel werkt ook niet.

Lijkt mij zéér zeker oplichterij te zijn!
        Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hellebel Bekijk Berichten

Ik heb het gevoel dat jullie me persoonlijk aant aanvallen zijn ofzo.... al bedoelen jullie dat mss niet zo...

ik heb idd al ongeveer 3 weken een sticker op mijn auto. ik ben er toen niet aangeraakt door de website, maar door een advertentietje.
          En de sticker is van het bedrijf zelf.... moet ik nu wantrouwig worden?

Ik heb al wel een kleine vergoeding gekregen, maar nog niet alles.

Ben ik naïef?
          En zou ik mss die sticker niet gewoon van mijn auto kunnen halen?

Is er volgens jullie echt een luchtje aan deze zaak...?
          Want dat technisch gedoe van die domeinregistratie enzo, ben ik niet zo in thuis...

PS: als jullie een andere leuke bijverdienste weten, laat maar horen dan.... ik zoek er een...
          toon eens een foto van uw wagen plus de mails.
          want volgens mij ben je gewoon zelf die firma

Comment

Het is erg amateuristisch gescript ook.

Als je alles selecteert, kom je van alles tegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              toon eens een foto van uw wagen plus de mails.
              want volgens mij ben je gewoon zelf die firma
              Begin dit ook zo te vermoeden, met dat hij ook juist geregistreerd is.
              Waarschijnlijk om 'klanten' bij te halen hier op AW.

Comment

autoreclame

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten

Comment

Best grappig eigenlijk.
                      75€ per week. voor de koffer
                      60€ per week voor de bumper.

135€ x 4= 540€ dat ik elke week aan men winkel zou kunnen factureren
                      ze zullen lachen bij controle van men onkosten

Comment

voila, mailtje naar Ecops is weg

Comment

Als je er niet persoonlijk bij betrokken bent, hoe komt het dan dat het betaalgedoe al van de website verdwenen is?

Comment

Als je er niet persoonlijk bij betrokken bent, hoe komt het dan dat het betaalgedoe al van de website verdwenen is?
                            helft van de website is al verdwenen bij mij, zelf de knoppen staan er niet meer op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                              helft van de website is al verdwenen bij mij, zelf de knoppen staan er niet meer op
                              Inderdaad, bij mij is dat ook zo.

Comment

paniek paniek

wat ecops intypen al niet kan bekomen.

spijtig dat er hier een paar afdrukken staan.
                                Zouden er wat slapeloze nachten komen voor lellebel?

Comment

LOL

ter info, ik had dus echt een email gestuurd he

Comment

hellebel,
                                    gelieve voorzichtig te zijn, zoniet zullen we gepaste maatregelen nemen.

Hey reclameopwielen kende ik niet. Maar ik heb zo'n ander bedrijf gevonden, Promocar.

In nederland is er een Promocar, en die doen iets met rijdende etalages ofzo...

Hier in belgie is er nu ook één, en die doen reclamecampagnes met stickers op andermans auto

Of het bedrijf van nederland en dat van belgie iets met elkaar te maken hebben weet ik niet precies.

Maar ik heb me daarbij ingeschreven, het duurde wel even voor ik reactie kreeg (maar ze willen blijkbaar de "juiste mensen" voor de "juiste opdracht" selecteren ofzo)

Ik heb nu al 3 weken een sticker op mijn motorkap hangen

Als je interesse hebt... de site is http://www.promocar.be dacht ik, en anders vindt je het ook wel op google wrs...

Comment

Website is helemaal aangepast ondertussen. Dat is eentje die geen geld zal opgebracht hebben. Blijven in de gaten houden, misschien probeert hij het nog eens.

Comment

Website is helemaal aangepast ondertussen. Dat is eentje die geen geld zal opgebracht hebben. Blijven in de gaten houden, misschien probeert hij het nog eens.
                                        ²nd that, hij wist dat het niet koosjer was, anders verander je niet je hele site op 1,2,3

Comment

als je van in de omgeving van de wipstraat woont...in de kandinsky in kapellen zoeken ze nog volk

Comment

Working...
                                          X