Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geld verdienen door reclame op auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kijk eens naar bestelwagens die je ziet, ik heb ook een bestelwagen die beplakt is met vanalles van mijn activiteit.

Die reclame gaat niet je lak beschadigen, dat niet, maar indien je volledige wagen niet beplakt is, denk ik toch dat je dat ziet. De lak onder de stickers verduurt immers niet.

Je bent toch wel trucks of bestelwagens tegengekomen neem ik aan, waar je nog op kon lezen wie de vorige eigenaar was afhankelijk van hoe je erop keek.

Comment

• hangt er van af hoe groot dat de vlakken zijn.
      mijn reklame blijft 5 jaar hangen en nadien zie je er hoegenaamd niets meer van. kleine letters vallen niet op nadien. al hangt veel af van de kleur van de wagen. ikzelf bekleef nu enkel nog mijn ruiten, en geen carrosserie meer, maar dat heeft meer te maken met iets meer discretie dan met kleurverschillen.

Comment

• Op mijn auto (zwart) zie ik nog de Ford sticker die op de deur gehangen heeft. Mijn vriendin ziet het niet. Je moet dus heel goed kijken. Sticker heeft er wel maar 1 jaar op gehangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
          Op mijn auto (zwart) zie ik nog de Ford sticker die op de deur gehangen heeft. Mijn vriendin ziet het niet. Je moet dus heel goed kijken. Sticker heeft er wel maar 1 jaar op gehangen.
          polieren en het zal wel een pak beter zijn!

Comment

• Het zou gaan om een sparkling graphite 1reeks. Alleen zou ik het zonde vinden moest na een paar jaar de reclame eraf gaan hier nog sporen van te zien zijn. Op een witte zie je regelmatig de vorige tekst er nog in staan, maar heb het nog niet gezien bij een donkere kleur.
            E61 525da E81 118d E36 320i

Comment

• Een metallic-lak gaat beter z'n kleur houden, en als je dan de wagen ook nog uit de carwash houdt en netjes met de hand en twee-emmer-methode wast, ga je geen verschil zien als je de stickers eraf haalt.

Comment

Working...
              X