Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb het gevoel dat jullie me persoonlijk aant aanvallen zijn ofzo.... al bedoelen jullie dat mss niet zo...
ik heb idd al ongeveer 3 weken een sticker op mijn auto. ik ben er toen niet aangeraakt door de website, maar door een advertentietje.
En de sticker is van het bedrijf zelf.... moet ik nu wantrouwig worden?
Ik heb al wel een kleine vergoeding gekregen, maar nog niet alles.
Ben ik naïef?
En zou ik mss die sticker niet gewoon van mijn auto kunnen halen?
Is er volgens jullie echt een luchtje aan deze zaak...?
Want dat technisch gedoe van die domeinregistratie enzo, ben ik niet zo in thuis...
PS: als jullie een andere leuke bijverdienste weten, laat maar horen dan.... ik zoek er een...
Ik heb net de broncode bekeken op hun site. In het onderdeel 'klantenzone'.
De form die geplaatst is, is fake.
In de action-attribuut is er ook niets ingevuld?
Ik heb het gevoel dat jullie me persoonlijk aant aanvallen zijn ofzo.... al bedoelen jullie dat mss niet zo...
ik heb idd al ongeveer 3 weken een sticker op mijn auto. ik ben er toen niet aangeraakt door de website, maar door een advertentietje.
En de sticker is van het bedrijf zelf.... moet ik nu wantrouwig worden?
Ik heb al wel een kleine vergoeding gekregen, maar nog niet alles.
Ben ik naïef?
En zou ik mss die sticker niet gewoon van mijn auto kunnen halen?
Is er volgens jullie echt een luchtje aan deze zaak...?
Want dat technisch gedoe van die domeinregistratie enzo, ben ik niet zo in thuis...
PS: als jullie een andere leuke bijverdienste weten, laat maar horen dan.... ik zoek er een...
toon eens een foto van uw wagen plus de mails.
want volgens mij ben je gewoon zelf die firma
Hey reclameopwielen kende ik niet. Maar ik heb zo'n ander bedrijf gevonden, Promocar.
In nederland is er een Promocar, en die doen iets met rijdende etalages ofzo...
Hier in belgie is er nu ook één, en die doen reclamecampagnes met stickers op andermans auto
Of het bedrijf van nederland en dat van belgie iets met elkaar te maken hebben weet ik niet precies.
Maar ik heb me daarbij ingeschreven, het duurde wel even voor ik reactie kreeg (maar ze willen blijkbaar de "juiste mensen" voor de "juiste opdracht" selecteren ofzo)
Ik heb nu al 3 weken een sticker op mijn motorkap hangen
Als je interesse hebt... de site is http://www.promocar.be dacht ik, en anders vindt je het ook wel op google wrs...
Website is helemaal aangepast ondertussen. Dat is eentje die geen geld zal opgebracht hebben. Blijven in de gaten houden, misschien probeert hij het nog eens.
Website is helemaal aangepast ondertussen. Dat is eentje die geen geld zal opgebracht hebben. Blijven in de gaten houden, misschien probeert hij het nog eens.
²nd that, hij wist dat het niet koosjer was, anders verander je niet je hele site op 1,2,3
Comment