Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hiernet even op de prijs gelet bij Esso : 0.867 EUR / l voor de diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
      Hiernet even op de prijs gelet bij Esso : 0.867 EUR / l voor de diesel.
      Gemeente/stad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
        Hiernet even op de prijs gelet bij Esso : 0.867 EUR / l voor de diesel.
        Ik heb gisteren nog getankt bij een Total station in Aalter aan 1,046 €/liter (diesel)...
        BMW F30 316d Sportline - '13
        BMW Z3 1.8 -- '97
        --------------------------------------------------------------
        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje
          Ik heb gisteren nog getankt bij een Total station in Aalter aan 1,046 €/liter (diesel)...
          Foei !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
            Gemeente/stad?
            Moet in Blaasveld -regio Willebroek- (Antwerpen) geweest zijn.

Comment

• Op deze link kan je nagaan welk tankstation in je buurt (volgens je postcode) het meeste korting geeft.

http://www.testaankoop.be/dossiers/fuelprice/nl/default.aspx

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Allé...meent gij da nu?
                is er echt niks anders dat goedkoper is in je buurt? (of op weg naar werk ofzo...)

Comment

ff gecheckt op de site van test aankoop...dat is momenteel, de maximumprijs die ze mogen aanrekenen, en jij tankt daar?

1) Daar zit een enorm heet grietje achter de toonbank
                  2) Je mag in je auto blijven zitten terwijl een topless meisje je auto voltankt en een ander lief meisje je voorruit ff komt wassen (of was het voorhuid...)
                  3) Ge zijt niet meer helemaal helder bovenaan
                  4) Tank was super leeg, 't was dat of stilvallen

Ik hoop voor jou dat het 1 en/of 2 is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                    ff gecheckt op de site van test aankoop...dat is momenteel, de maximumprijs die ze mogen aanrekenen, en jij tankt daar?

2) Je mag in je auto blijven zitten terwijl een topless meisje je auto voltankt en een ander lief meisje je voorruit ff komt wassen (of was het voorhuid...)

5) Hij heeft als extra bij de tankbeurt zijn eigen tankpistool ergens in mogen stoppen.
                    A Twist of the Wrist

Comment

• In de Jets rond antw staat de Diesel rond de 0.867 bij ons hier 0.966.
                      Eindelijk nog eens onder de magische grens van 1€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ
                        In de Jets rond antw staat de Diesel rond de 0.867 bij ons hier 0.966.
                        Eindelijk nog eens onder de magische grens van 1€
                        Eindelijk? ik tank toch al 2 maand eronder denk ik

Comment

Eindelijk? ik tank toch al 2 maand eronder denk ik
                          gezien het lage aantal geslaagde startbeurten van jouw auto, moet je ook maar om de 2 maanden gaan tanken.

Comment

• Juist gaan tanken bij Jet voor 0.909€/l. Als hij blijft zakken naar 0.7 dan ben ik content...
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
                              Juist gaan tanken bij Jet voor 0.909€/l. Als hij blijft zakken naar 0.7 dan ben ik content...
                              Ik vermoed dat de prijs zal blijven hangen rond de 0.80€, maar dat is uiteraard maar een vermoeden.

grtz

Comment

• 8800 Roeselare Oostnieuwkerksesteenweg 138 Total -12.52
                                Kwas effe aant kijken op die link van test aankoop http://www.testaankoop.be/dossiers/f...l/default.aspx

De Esso Express waar ik ga tanken is 8% goedkoper. Die total in Roeselare zou 12% goedkoper zijn?? Total dan nog? Hoeveel staat die diesel daar dan mss? Iemand daar klant?

Comment

• Weet er eigenlijk iemand nog hoeveel een literke kostte voor de 'energiecrisis' ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                                    Weet er eigenlijk iemand nog hoeveel een literke kostte voor de 'energiecrisis' ?

Afhankelijk van streek tot streek. En over welk moment heb je het juist? Een aantal maand geleden, was dat hier in de streek zo'n 80 cent, denk ik.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik tank altijd met bancontact (dus ik ga nooit binnen in de shop).

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                      Nope, 't is daar zelfbediening (tanken hé (want ik ken ulle al een beetje ) ).

Only God knows...

Ik zou nog wel thuis geraakt zijn maar ja, ik rijd niet graag lang op reserve.

1 en 2 is't al zeker niet
                                      BMW F30 316d Sportline - '13
                                      BMW Z3 1.8 -- '97
                                      --------------------------------------------------------------
                                      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                                        Weet er eigenlijk iemand nog hoeveel een literke kostte voor de 'energiecrisis' ?
                                        ik ben begonnen aan 16 bef...
                                        welke crisis bedoel je ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          ik ben begonnen aan 16 bef...
                                          welke crisis bedoel je ?
                                          In mei 2004 tankte ik aan 0.64 €/liter in een tankstation dat de gemiddelde prijs hanteerde. Ik denk dat hij de afgelopen prijsstijging bedoeld. En het feit dat jij die vraag stelt duidt er waarschijnlijk op dat je gaat beweren dat dit geen crisis geweest is.

Dit werd inderdaad door onze liberale regering en hun liberale broers op Europees niveau in alle mogelijke talen ontkent. Het was een prijsstijging omwille van de lage raffinagecappaciteit én de prachtige uitvlucht: China.
                                          Wel heel erg opvallen dat China pas het laatste jaar zo enorm is beginnen afnemen, de prijs is op 12 maanden tijd verdubbeld terwijl China al veel langer in opgang is.

De prijs voor een vat ruwe olie piekte, en reikte bijna tot de prijs van een vat tijdens de oliecrisis van de jaran '70. Toen werd er van een crisis gesproken, nu mocht dit woord zeker en vast NIET gebruikt worden.
                                          Ze blijven maar denken dat ze de 'domme' burgers rond de vinger kunnen winden...

Grtz

Comment

Working...
                                          X