Hiernet even op de prijs gelet bij Esso : 0.867 EUR / l voor de diesel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dieselprijs boven 1 Euro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasHiernet even op de prijs gelet bij Esso : 0.867 EUR / l voor de diesel.--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Op deze link kan je nagaan welk tankstation in je buurt (volgens je postcode) het meeste korting geeft.
http://www.testaankoop.be/dossiers/fuelprice/nl/default.aspx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AstraatjeIk heb gisteren nog getankt bij een Total station in Aalter aan 1,046 €/liter (diesel)...
1) Daar zit een enorm heet grietje achter de toonbank
2) Je mag in je auto blijven zitten terwijl een topless meisje je auto voltankt en een ander lief meisje je voorruit ff komt wassen (of was het voorhuid...)
3) Ge zijt niet meer helemaal helder bovenaan
4) Tank was super leeg, 't was dat of stilvallen
Ik hoop voor jou dat het 1 en/of 2 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeff gecheckt op de site van test aankoop...dat is momenteel, de maximumprijs die ze mogen aanrekenen, en jij tankt daar?
1) Daar zit een enorm heet grietje achter de toonbank
2) Je mag in je auto blijven zitten terwijl een topless meisje je auto voltankt en een ander lief meisje je voorruit ff komt wassen (of was het voorhuid...)
3) Ge zijt niet meer helemaal helder bovenaan
4) Tank was super leeg, 't was dat of stilvallen
Ik hoop voor jou dat het 1 en/of 2 isA Twist of the Wrist
Comment
-
Juist gaan tanken bij Jet voor 0.909€/l. Als hij blijft zakken naar 0.7 dan ben ik content...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
8800 Roeselare Oostnieuwkerksesteenweg 138 Total -12.52
De Esso Express waar ik ga tanken is 8% goedkoper. Die total in Roeselare zou 12% goedkoper zijn?? Total dan nog? Hoeveel staat die diesel daar dan mss? Iemand daar klant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeWeet er eigenlijk iemand nog hoeveel een literke kostte voor de 'energiecrisis' ?
Afhankelijk van streek tot streek. En over welk moment heb je het juist? Een aantal maand geleden, was dat hier in de streek zo'n 80 cent, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke1) Daar zit een enorm heet grietje achter de toonbank
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke2) Je mag in je auto blijven zitten terwijl een topless meisje je auto voltankt en een ander lief meisje je voorruit ff komt wassen (of was het voorhuid...))
).
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke3) Ge zijt niet meer helemaal helder bovenaan
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke4) Tank was super leeg, 't was dat of stilvallen
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeIk hoop voor jou dat het 1 en/of 2 is--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboik ben begonnen aan 16 bef...
welke crisis bedoel je ?
Dit werd inderdaad door onze liberale regering en hun liberale broers op Europees niveau in alle mogelijke talen ontkent. Het was een prijsstijging omwille van de lage raffinagecappaciteit én de prachtige uitvlucht: China.
Wel heel erg opvallen dat China pas het laatste jaar zo enorm is beginnen afnemen, de prijs is op 12 maanden tijd verdubbeld terwijl China al veel langer in opgang is.
De prijs voor een vat ruwe olie piekte, en reikte bijna tot de prijs van een vat tijdens de oliecrisis van de jaran '70. Toen werd er van een crisis gesproken, nu mocht dit woord zeker en vast NIET gebruikt worden.
Ze blijven maar denken dat ze de 'domme' burgers rond de vinger kunnen winden...
Grtz
Comment
Comment