Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan ook natuurlijk. Zeker als er geen echt goed alternatief in de buurt is. Maar zelf kan je hem tot niets verplichten. Vandaar dat ik meteen naar Econ. Zaken verwees . Zij kunnen dat wel, en de boetes die ze uitdelen, kunnen redelijk tegen vallen.
Zelf zou ik het toch maar gewoon laten voor wat het is en ergens anders gaan. Ik ben genoeg onderweg en kom voldoende alternatieven tegen. Hij zal 't wel voelen dat er iets scheelt met zijn prijzen als hij niet meer verkoopt .
Vanaf donderdag zakt de prijs van stookolie en dieselolie. De prijs van dieselolie mag dan maximum 1,0670 euro/l bedragen.
De uitbaters van tankstations zijn eigenlijk wel leepe kerels hoor. Passeerde vandaag 2x een tankstation van Esso Express in St Andries Brugge dacht ik. 's Morgens staat ie 1.03 €/liter. In de namiddag passeer ik terug...wat zie ik, de prijs is de hoogte in gegaan, stond dan iets van een 1.049€/liter.
Thuisgekomen check ik www.brandstofprijzen.be, ik lees dat vanaf morgen de prijs omlaag gaat.
Esso-express vraagt dus morgen evenveel als deze ochtend door vannmiddag ff de prijs te verhogen.
Beetje in't zak gezet zou ik zeggen. Indien je uitkijkt vind je der heus wel onder 1€/liter. Zo tankte ik afgelopen vrijdag nog toen ik van Anderlecht kwam in Dilbeek, Esso-Express, 91cnt/liter.
Een beetje inside-info van een medewerker van Shell of dergelijke zou handig zijn.
Vb. Jet behoort tot het Amerikaanse Conoco, maar haalt zijn brandstof bij een grote leverancier in ons landje... welkeen? Da's het type info die ik zou willen weten. En da ligt niet voor het grijpen.
Een beetje inside-info van een medewerker van Shell of dergelijke zou handig zijn.
Vb. Jet behoort tot het Amerikaanse Conoco, maar haalt zijn brandstof bij een grote leverancier in ons landje... welkeen? Da's het type info die ik zou willen weten. En da ligt niet voor het grijpen.
Comment