Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
    Dat begint er weer al wat op te gaan lijken.

Grtz
    Weet er nog iemand wat de prijs was 1 jaar geleden ?
    0.7 - 0.8 ?

Comment

• Damn 't zuiden van West-Vlaanderen is dus duur voor diesel. De lokale Shell staat nog altijd aan 1,07 en 't laagste is bij mijn weten een DATS in Kuurne die rond de 1,01 staat. Nergens onder 1 euro...
      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
        Damn 't zuiden van West-Vlaanderen is dus duur voor diesel. De lokale Shell staat nog altijd aan 1,07 en 't laagste is bij mijn weten een DATS in Kuurne die rond de 1,01 staat. Nergens onder 1 euro...
        Dat Esso Station in Izegem is nog geen 10 min verwijderd van het Dats Station in Kuurne
        Ik woon op een minuut van dat Dats station maar ga toch altijd naar Esso om te tanken.

Greetz
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• enkele dagen geleden getankt aan 0.993. Das hier het goedkoopst in de buurt (Veurne en Westkust)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
            enkele dagen geleden getankt aan 0.993. Das hier het goedkoopst in de buurt (Veurne en Westkust)

Gisteren getankt bij een Esso-self-station (Esso-Express) aan 0.94 € voor een litertje diesel.

@ George: heb dat ooit es een paar maand bijgehouden vanaf mei vorig jaar. Ligt op bureau, maandag zal ik er postje van maken.

Hoorde daarnet op de radio dat de stookolieprijs weer zakt, diesel ook?

Grtz

Comment

Dat Esso Station in Izegem is nog geen 10 min verwijderd van het Dats Station in Kuurne
              Ik woon op een minuut van dat Dats station maar ga toch altijd naar Esso om te tanken.

Greetz
              Ja ok, maar ik woon 15 minuten verwijderd van dat Dats station. Nog eens 10 minuten erbij is 25 minuten. Als ik zo verder doe, kan ik misschien beter in Spanje gaan tanken
              BMW E46 318d '05

Comment

• Olieprijs op laagste peil in vier maanden

(tijd) - De prijs voor een vat ruwe olie is donderdag in de
                Verenigde Staten teruggevallen tot 57,55 dollar, het laagste niveau in
                vier maanden. In Londen daalde de prijs voor een vat ruwe
                Brent-olie tot 55,45 dollar. De hoger dan verwachte Amerikaanse
                olievoorraden en de het warmere herfstweer liggen aan de basis van
                de prijsdaling.

De olieprijzen liggen momenteel zo'n 19 procent onder de recordprijs
                van 70,85 dollar per vat die in augustus werd bereikt. De meeste
                waarnemers gaan ervan uit dat de olieprijzen de komende weken verder
                zullen zakken.

Van 64 analisten die het persbureau Bloomberg raadpleegde, gaan er 34
                uit van een verdere daling. Negentien respondenten verwachten een status
                quo, terwijl 11 analisten rekenen op een verdere stijging van de
                olieprijzen. De Amerikaanse bankgroep Citibank verwacht zelfs dat de
                olieprijs op termijn tot 50,16 dollar per vat zal dalen.

Het Internationaal Energieagentschap (IEA) en het Amerikaanse Department of
                Energy verlaagden donderdag hun verwachtingen voor de wereldwijde olieconsumptie.

Het IEA gaat er nu van uit dat er in het vierde kwartaal
                wereldwijd 85,1 miljoen vaten per dag zullen worden verbruikt, 400.000
                vaten minder dan eerder was aangegeven. Volgend jaar zouden er
                dagelijks 85,01 miljoen vaten worden geconsumeerd. Dat zijn 140.000 vaten
                minder dan het Energieagentschap eerder had geschat.

Ook de cijfers voor de olievoorraden die het Amerikaanse Energy
                Department donderdag bekendmaakte lijken te wijzen op een lager
                olieverbruik. De Amerikaanse olievoorraden stegen afgelopen week met 4,4
                miljoen vaten tot 323,6 miljoen, meer dan analisten hadden verwacht.
                BMW E46 318d '05

Comment

• Gisteren getankt aan 0.899€/liter
                  Wie doet beter?

En nee, het was nie bij de lokale Indiër (Esso Express)

Comment

• Ikke:

0.893

Esso Express Izegem

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                      Gisteren getankt aan 0.899€/liter
                      Wie doet beter?

Wij hier gaan ook altijd bij Esso Express tanken, woensdag heb ik de mijne volgedaan maar dat was toch nog 0,97€/liter.

Comment

Gisteren getankt aan 0.899€/liter
                        Wie doet beter?

Gisteren weet ik niet, maar Esso Express Beveren was woensdag nog 0.911 (heeft altijd dezelfde prijs als Avia Beveren, of max. 0.001 verschil).

Dit zijn in mijn buurt veruit de twee goedkoopste. Speciaal naar Boom komen om te tanken lijkt me niet echt verstandig voor die 0.012 aan prijsverschil .

Comment

• Het hangt er veelal van af of de lokale pompstations elkaar al dan niet echt willen beconcureren. Als ze allen samen de prijs hoog houden, dan ben je de klos.

Zo waren Avia en Esso in Kemzeke tot voor een paar maanden altijd goedkoper dan die in Beveren. Ik reed er speciaal de Expressweg A'pen-Zelzate voor af om daar te gaan tanken.

Dat is nu dus voorbij. Tegenwoordig zitten ze altijd minstens 0.05 boven de prijs in Beveren. In Kemzeke hebben ze tijdens de voorbije jaarmarkt ne keer samen een pint gedronken, denk ik...

Comment

Ikke:

0.893

Esso Express Izegem

Grtz
                            Gadver
                            Nie verwacht
                            Ja die Express stations zijn echt super goeikoop!! Wat me wel opvalt dat het het hier en daar toch hard kan schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2
                              Gisteren weet ik niet, maar Esso Express Beveren was woensdag nog 0.911 (heeft altijd dezelfde prijs als Avia Beveren, of max. 0.001 verschil).

Dit zijn in mijn buurt veruit de twee goedkoopste. Speciaal naar Boom komen om te tanken lijkt me niet echt verstandig voor die 0.012 aan prijsverschil .
                              Het station waar ik tank is niet in Boom

Is namelijk over Massive in Mortsel. Dicht tegen m'n werk, dus dat komt altijd goed uit

Comment

Gadver
                                Nie verwacht
                                Ja die Express stations zijn echt super goeikoop!! Wat me wel opvalt dat het het hier en daar toch hard kan schelen.
                                Daar zeg je het, je moet maar eens kijken naar een gewoon bemand Esso station. Deze niet ver van het Jan Breydel stadion in Brugge stond deze gisteren aan 1,09 euro/liter

20 eurocent per liter oftewel 8,07 ouwe befkes duurder per liter

Grtz

Comment

Daar zeg je het, je moet maar eens kijken naar een gewoon bemand Esso station. Deze niet ver van het Jan Breydel stadion in Brugge stond deze gisteren aan 1,09 euro/liter

20 eurocent per liter oftewel 8,07 ouwe befkes duurder per liter

Grtz
                                  De officiële dieselprijs ligt nu op 1.081. Mijn broer vertelde deze morgen dat de dieselprijs bij een GULF-station ergens in Schepdaal (aan een brouwerij zei ie, ken de streek niet zo goed daar) de prijs 1.091 stond...

Mag dat zomaar?

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                    De officiële dieselprijs ligt nu op 1.081. Mijn broer vertelde deze morgen dat de dieselprijs bij een GULF-station ergens in Schepdaal (aan een brouwerij zei ie, ken de streek niet zo goed daar) de prijs 1.091 stond...

Mag dat zomaar?

Grtz
                                    Nee, dat mag niet.
                                    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus

Mag dat zomaar?

Grtz
                                      Je kan dan eventueel een klacht indienen bij de Inspectie van het Min. van Economische Zaken, maar veel klanten zullen er natuurlijk eerder voor kiezen om gewoon ergens anders te gaan tanken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2
                                        Je kan dan eventueel een klacht indienen bij de Inspectie van het Min. van Economische Zaken, maar veel klanten zullen er natuurlijk eerder voor kiezen om gewoon ergens anders te gaan tanken...
                                        Ik zou eerst eens gaan klagen bij die kerel zelf.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Ik heb net getankt aan 0.89€/l

Deed nog es deugd sie

Comment

Working...
                                          X