Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Damn 't zuiden van West-Vlaanderen is dus duur voor diesel. De lokale Shell staat nog altijd aan 1,07 en 't laagste is bij mijn weten een DATS in Kuurne die rond de 1,01 staat. Nergens onder 1 euro...
Damn 't zuiden van West-Vlaanderen is dus duur voor diesel. De lokale Shell staat nog altijd aan 1,07 en 't laagste is bij mijn weten een DATS in Kuurne die rond de 1,01 staat. Nergens onder 1 euro...
Dat Esso Station in Izegem is nog geen 10 min verwijderd van het Dats Station in Kuurne
Ik woon op een minuut van dat Dats station maar ga toch altijd naar Esso om te tanken.
Dat Esso Station in Izegem is nog geen 10 min verwijderd van het Dats Station in Kuurne
Ik woon op een minuut van dat Dats station maar ga toch altijd naar Esso om te tanken.
Greetz
Ja ok, maar ik woon 15 minuten verwijderd van dat Dats station. Nog eens 10 minuten erbij is 25 minuten. Als ik zo verder doe, kan ik misschien beter in Spanje gaan tanken
(tijd) - De prijs voor een vat ruwe olie is donderdag in de
Verenigde Staten teruggevallen tot 57,55 dollar, het laagste niveau in
vier maanden. In Londen daalde de prijs voor een vat ruwe
Brent-olie tot 55,45 dollar. De hoger dan verwachte Amerikaanse
olievoorraden en de het warmere herfstweer liggen aan de basis van
de prijsdaling.
De olieprijzen liggen momenteel zo'n 19 procent onder de recordprijs
van 70,85 dollar per vat die in augustus werd bereikt. De meeste
waarnemers gaan ervan uit dat de olieprijzen de komende weken verder
zullen zakken.
Van 64 analisten die het persbureau Bloomberg raadpleegde, gaan er 34
uit van een verdere daling. Negentien respondenten verwachten een status
quo, terwijl 11 analisten rekenen op een verdere stijging van de
olieprijzen. De Amerikaanse bankgroep Citibank verwacht zelfs dat de
olieprijs op termijn tot 50,16 dollar per vat zal dalen.
Het Internationaal Energieagentschap (IEA) en het Amerikaanse Department of
Energy verlaagden donderdag hun verwachtingen voor de wereldwijde olieconsumptie.
Het IEA gaat er nu van uit dat er in het vierde kwartaal
wereldwijd 85,1 miljoen vaten per dag zullen worden verbruikt, 400.000
vaten minder dan eerder was aangegeven. Volgend jaar zouden er
dagelijks 85,01 miljoen vaten worden geconsumeerd. Dat zijn 140.000 vaten
minder dan het Energieagentschap eerder had geschat.
Ook de cijfers voor de olievoorraden die het Amerikaanse Energy
Department donderdag bekendmaakte lijken te wijzen op een lager
olieverbruik. De Amerikaanse olievoorraden stegen afgelopen week met 4,4
miljoen vaten tot 323,6 miljoen, meer dan analisten hadden verwacht.
Gisteren getankt aan 0.899€/liter
Wie doet beter?
En nee, het was nie bij de lokale Indiër (Esso Express)
Gisteren weet ik niet, maar Esso Express Beveren was woensdag nog 0.911 (heeft altijd dezelfde prijs als Avia Beveren, of max. 0.001 verschil).
Dit zijn in mijn buurt veruit de twee goedkoopste. Speciaal naar Boom komen om te tanken lijkt me niet echt verstandig voor die 0.012 aan prijsverschil .
Het hangt er veelal van af of de lokale pompstations elkaar al dan niet echt willen beconcureren. Als ze allen samen de prijs hoog houden, dan ben je de klos.
Zo waren Avia en Esso in Kemzeke tot voor een paar maanden altijd goedkoper dan die in Beveren. Ik reed er speciaal de Expressweg A'pen-Zelzate voor af om daar te gaan tanken.
Dat is nu dus voorbij. Tegenwoordig zitten ze altijd minstens 0.05 boven de prijs in Beveren. In Kemzeke hebben ze tijdens de voorbije jaarmarkt ne keer samen een pint gedronken, denk ik...
Gisteren weet ik niet, maar Esso Express Beveren was woensdag nog 0.911 (heeft altijd dezelfde prijs als Avia Beveren, of max. 0.001 verschil).
Dit zijn in mijn buurt veruit de twee goedkoopste. Speciaal naar Boom komen om te tanken lijkt me niet echt verstandig voor die 0.012 aan prijsverschil .
Het station waar ik tank is niet in Boom
Is namelijk over Massive in Mortsel. Dicht tegen m'n werk, dus dat komt altijd goed uit
Gadver
Nie verwacht
Ja die Express stations zijn echt super goeikoop!! Wat me wel opvalt dat het het hier en daar toch hard kan schelen.
Daar zeg je het, je moet maar eens kijken naar een gewoon bemand Esso station. Deze niet ver van het Jan Breydel stadion in Brugge stond deze gisteren aan 1,09 euro/liter
20 eurocent per liter oftewel 8,07 ouwe befkes duurder per liter
Daar zeg je het, je moet maar eens kijken naar een gewoon bemand Esso station. Deze niet ver van het Jan Breydel stadion in Brugge stond deze gisteren aan 1,09 euro/liter
20 eurocent per liter oftewel 8,07 ouwe befkes duurder per liter
Grtz
De officiële dieselprijs ligt nu op 1.081. Mijn broer vertelde deze morgen dat de dieselprijs bij een GULF-station ergens in Schepdaal (aan een brouwerij zei ie, ken de streek niet zo goed daar) de prijs 1.091 stond...
De officiële dieselprijs ligt nu op 1.081. Mijn broer vertelde deze morgen dat de dieselprijs bij een GULF-station ergens in Schepdaal (aan een brouwerij zei ie, ken de streek niet zo goed daar) de prijs 1.091 stond...
Mag dat zomaar?
Grtz
Je kan dan eventueel een klacht indienen bij de Inspectie van het Min. van Economische Zaken, maar veel klanten zullen er natuurlijk eerder voor kiezen om gewoon ergens anders te gaan tanken...
Je kan dan eventueel een klacht indienen bij de Inspectie van het Min. van Economische Zaken, maar veel klanten zullen er natuurlijk eerder voor kiezen om gewoon ergens anders te gaan tanken...
Comment