Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MotoGP
Collapse
X
-
Guest replied
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenVanaf 2012 naar 1000cc
Leave a comment:
-
Guest repliedVT4 zend drie jaar lang de moto gp uit.
Had gezien dat ze de GP van Valencia uitzonden, maar 't zou dus voor 2010, 11 en 12 zijn. Kan alleen maar positief zijn want hoe lang zend de BBC het nog uit...?
Leave a comment:
-
Guest repliedEn filmpje is alweer weg. Dank u Dorna
Leave a comment:
-
Guest repliedTjah, anyone surprised?
+ YouTube Video
Volgend jaar belooft spannend te worden: Rossi - Lorenzo - Pedrosa - Stoner
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenKlopt. Maar een crash die Lorenzo alleen aan zichzelf te danken heeft.
Casey is zo snel, waarschijnlijk de snelste man uit de moto Gp. Ik kijk al uit naar volgend seizoen!
Rossi blijft elk seizoen een stukje bijschreven aan de legende. Hail Rossi.en dat tegen zo'n +200 brrrr ....
Leave a comment:
-
Guest repliedKlopt. Maar een crash die Lorenzo alleen aan zichzelf te danken heeft.
Casey is zo snel, waarschijnlijk de snelste man uit de moto Gp. Ik kijk al uit naar volgend seizoen!
Rossi blijft elk seizoen een stukje bijschreven aan de legende. Hail Rossi.
Leave a comment:
-
Casey is back!
Na de 1e bocht is de Wk-strijd zo goed als over, spijtig...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk Berichtenvolgende MotoGP is pas voor binnen 3 weken in Portugal
en de volgende Superbike is binnen 2 weken in Italië..
wat is eigenlijk het verschil tussen die 2 kampioenschappen?
Motogp= 800cc prototype motoren. Mogen geen serie-onderdelen bevatten
Leave a comment:
-
Guest repliedvolgende MotoGP is pas voor binnen 3 weken in Portugal
en de volgende Superbike is binnen 2 weken in Italië..
wat is eigenlijk het verschil tussen die 2 kampioenschappen?
Leave a comment:
-
Guest replied't Was niet echt super spannend. Valpartijnje in het begin waar Lorenzo heel goed wegkwam. Verder had één man het behoorlijk onder controle...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenidd, klopt, eens opletten als er nog eens motogééépiiéééé op isik heb het zelf gemist omdat het Superbike was
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk BerichtenBBC2 zit op kanaal 121 en Club RTL zit ietsje verder, 133 dacht ik
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenff zoeken hé :p, verschilt per model
BBC 1 + 2 zit op teleslet en Club RTL ook
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenkan ik het ook kijken op telenet digitaal?
zo ja welke nummer?
BBC 1 + 2 zit op teleslet en Club RTL ook
Leave a comment:
-
Guest repliedkan ik het ook kijken op telenet digitaal?
zo ja welke nummer?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenYep, omdat het nu 's avonds is onderbreken ze de uitzendingen niet op BBC2. Ze doen zelfs geen uitgesteld verslag...
Club RTL zend het uit, via Telenet Digital TV.mmm dan kijk ik via Club RTL hé
maar zendt BBC 2 geen herhaling uit van de race?
Leave a comment:
-
Guest repliedYep, omdat het nu 's avonds is onderbreken ze de uitzendingen niet op BBC2. Ze doen zelfs geen uitgesteld verslag...
Club RTL zend het uit, via Telenet Digital TV.
Leave a comment:
Leave a comment: