Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb bewust het topic nog niet bekeken en daarnet de motogp nog gezien en ja hallo respect voor Rossi en Lorenzo, wat een gevecht!! zo zou het elke week mogen zijn
Vandaag best wel een leuke GP gezien. Mugello is ook een circuit waar je de moto es echt op topnelheid kan testen
Alleen jammer dat de Suzuki geen hoger top-end heeft, anders stond Capirex zeker op 't podium.
Ik denk dat er met Melandri's bike iets scheelde na de wissel, ie stond precies stil. Of wel kreeg em de banden niet op temperatuur.
En hopelijk niet te ernstig voor Pedrosa, was wel een heuse impact op zijn dij.
Op naar Catalunya!!!
inderdaad leuke gp gezien, van het begin tot het einde een deftige kopgroep
Vandaag best wel een leuke GP gezien. Mugello is ook een circuit waar je de moto es echt op topnelheid kan testen
Alleen jammer dat de Suzuki geen hoger top-end heeft, anders stond Capirex zeker op 't podium.
Ik denk dat er met Melandri's bike iets scheelde na de wissel, ie stond precies stil. Of wel kreeg em de banden niet op temperatuur.
En hopelijk niet te ernstig voor Pedrosa, was wel een heuse impact op zijn dij.
Op naar Catalunya!!!
Leave a comment:
Guest replied
Versta niet waarom Rossi zo snel binnenkwam. Dat was echt een groot risico. Z'n crash moet zowat de saaiste crash in jaren zijn. Gewoon aan heel lage snelheid voorwieltje dat wegschoof. Slechte keuze.
Voor de rest best saai. AL wordt het kampioenschap er weer spannender op
Ach, de duc is niet voor iedereen weg gelegt.
Al had ik gedacht dat de rijstijl van Hayden perfact zou passen op de Duc.
Maar vorig jaar en ook dit jaar konden de Pramac rijders meer doen met de privé duc dan de 2de rijder bij Duc.
Vandaag de GP van Frankrijk gezien! LeMans
Niet veel te beleven tijdens de race.
Enkel voor de 10de plek was het wat strijd. De andere posities lagen al na een ronde of 9-10 vast. Rossi 16de na een zwakke race & valpartij.
Melandri groeit race na race op zijn zwarte Kawa.Vandaag 2de. En ik gun 't hem na zijn 2008 kwakkelseizoen. 't Is precies of Ducati al zijn zinnen zet op Stoner, want verleden jaar Melandri die er nix van bakt, nu Hayden. Raar!!
Oh ja, Lorenzo winnaar, na een perfecte race!!
veel pitstops ja en inderdaad Melandri tweede ook door wat geluk natuurlijk maar toch rijdt hij al vrij goede wedstrijden en is hij steeds vooraan of toch wat in de middenmoot terug te vinden. Het zal volgens mij niet lang duren of ze krijgen terug fabrieksteun.
Vandaag de GP van Frankrijk gezien! LeMans
Niet veel te beleven tijdens de race.
Enkel voor de 10de plek was het wat strijd. De andere posities lagen al na een ronde of 9-10 vast. Rossi 16de na een zwakke race & valpartij.
Melandri groeit race na race op zijn zwarte Kawa.Vandaag 2de. En ik gun 't hem na zijn 2008 kwakkelseizoen. 't Is precies of Ducati al zijn zinnen zet op Stoner, want verleden jaar Melandri die er nix van bakt, nu Hayden. Raar!!
Best wel aangename race. Rossi beresterk gereden. Stom dat Jorge er weer bij gaat liggen. Hij zou zeker het podium gehaald hebben. En respect voor Pedrosa, de nog steeds half kreupele Pedrosa....
inderdaad leuke race tot op het einde vond ik eindelijk!! jammer van Lorenzo maar ach ja Melandri op 5 dan maar
Leave a comment:
Guest replied
Best wel aangename race. Rossi beresterk gereden. Stom dat Jorge er weer bij gaat liggen. Hij zou zeker het podium gehaald hebben. En respect voor Pedrosa, de nog steeds half kreupele Pedrosa....
Leave a comment:
Guest replied
Yep, vanaf volgende keer is 't zelfs weer de uitgebriede versie mét Suzy
Leave a comment: