Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke 2 wieler 2de handsjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
    van 77 en ik was content dat ik van die 2 van af was.
    eindelijk bij de volwassenen. allez volgens mijn leeftijd toch
    Ik ben ook van dat jaar

Ik herken het wel, huis kopen, kindjes, het kost allemaal zo ontzettend veel geld.
    En een moto is dan net dat geld teveel. Sparen is ook niet gemakkelijk.

Miljaar, het moet toch wel ferm kriebelen als je die motards ziet...

Maar uiteindelijk, met 2000 Euro kan je wel al iets leuk vinden, de verzekering komt er natuurlijk ook nog bij.

Doen man !

Kwestie van eens uit te waaien en thuis weg te zijn

Comment

't probleem is dat ik nu al in de week pas om 19u30 of later thuis kom. en dat 6dagen op 7. nog meer van huis en men vrouw wordt zot.
      maar dat zal beteren wanneer de winkel in de woonst zit. dan ziet ze me meer en kan ik nadien ook nog eens weg.
      en voor 2000€ vind ik men gedacht niet, genre TL1000, duc monster, tdm.

ergens een misser trouwens? van 77 en 22jaar.
      wimoptiek.be op

Comment

't probleem is dat ik nu al in de week pas om 19u30 of later thuis kom. en dat 6dagen op 7. nog meer van huis en men vrouw wordt zot.
        maar dat zal beteren wanneer de winkel in de woonst zit. dan ziet ze me meer en kan ik nadien ook nog eens weg.
        en voor 2000€ vind ik men gedacht niet, genre TL1000, duc monster, tdm.

ergens een misser trouwens? van 77 en 22jaar.
        Amai zeg, weinig vrije tijd !

Dan begrijp ik het wel ergens dat je je overblijvende tijd in je gezin wil stoppen.

Jep, een foutje in mijn profiel

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ik ben toch verkocht zenne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
            Fack, sinds wanneer gaan die zoweinig geld Een goeie monster vinde amper voor minder dan 3000!
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

een bimota was mijn eerste liefde... toen ik nog een klein jongentje was; Fysiek. geen idee welke bimota me dan eens voorbij gescheurd is maar het geluid ging tot in mijn ruggengraat.

en mijn gedacht over bimota werd nog maar eens bevestigd een paar jaar later door de aflevering van Golden-Boy met de bimota. Golden-boy is een komische anime die lacht met .. perversiteiten. Dus als je op zoek gaan achter het stukje dat ik bedoel (youtube zoeken op: golden-boy naughty), best alleen bekijken want sommige zaken zijn NSFW . Het blijft komisch, maar er wordt soms geflirt met de grens...
              Last edited by ; 08/06/2009, 14:09.

Comment

knappe tourbike, en vooral de vijs om je uitlaten hoger te hangen was knap.
                koffers eraf uitlaten hoger en het betere bochtenwerk kon beginnen.
                wimoptiek.be op

Comment

knappe tourbike, en vooral de vijs om je uitlaten hoger te hangen was knap.
                  koffers eraf uitlaten hoger en het betere bochtenwerk kon beginnen.
                  Inderdaad, je kan die uitlaten verschuiven

Echt, hoe meer ik naar deze ST's kijk, hoe zaliger ik ze vind.

Vandaag ééntje tegengekomen, een ST3 in donkergrijs met rode velgen.
                  De man zwaaide heel vriendelijk.

Comment

Senna versie. blijft een knappe configuratie. eigenlijk de enige kleurencombo die ik knap vind bij de ST. Geeft hem nog meer stijl.
                    wimoptiek.be op

Comment

In Olland staat er nog ééntje

Comment

Never meet your childhoodhero zo men zegt... Denk dat dit ook zo een voorbeeld is... Vooral naar kostenplaatje en betrouwbaarheid toe.
                        Het mag dan wel een duc blok zijn (indien ge da als iets pos kunt zien ) Bimota verkloot wel altijd de betrouwbaarheid door er een compleet eigen sturing voor te schrijven, waar de Duc dealers niet in kunnen en dus ook nix aan kunnen wijzigen...
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Never meet your childhoodhero zo men zegt... Denk dat dit ook zo een voorbeeld is... Vooral naar kostenplaatje en betrouwbaarheid toe.
                          Het mag dan wel een duc blok zijn (indien ge da als iets pos kunt zien ) Bimota verkloot wel altijd de betrouwbaarheid door er een compleet eigen sturing voor te schrijven, waar de Duc dealers niet in kunnen en dus ook nix aan kunnen wijzigen...
                          Daar geloof ik je wel in.

Zo'n Mantra is een jongensdroom van mij. De aankoop ervan is nog één ding, maar het onderhoud of alles wat er bij komt bij problemen zullen waarschijnlijk een nachtmerrie zijn.

Ik wil dan eerlijk gezegd liever een minder exclusieve motor die rijdt en waar je kan op vertrouwen, dan
                          een "specialeke" dat meer in de garage staat dan rijdt en handenvol geld kost.

Nu goed. Moest er een Ducati dealer zijn die mij kan garanderen dat ze aan een Mantra kunnen werken,
                          dan zou ik het wel overwegen. Maar de kosten moeten nog haalbaar zijn natuurlijk...

Shit man, maar bekijk dat ding...Die facelift is wel nog knapper vind ik (2 ronde lampjes vooraan).

Bizar is dat wortelnotenhout op het dashboard !!

Comment

Bizar is dat wortelnotenhout op het dashboard !!
                            Inderdaad, okkernotenhout was een meer voor de handliggende keuze geweest.
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                              Inderdaad, okkernotenhout was een meer voor de handliggende keuze geweest.

Een mens wil dan eens juist zijn

Comment

bizarre ombouw...

Comment

Fuc GT 916-40, moet kunnen.
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

valt nog mee qua prijs precies.
                                    nieuwe kuip op en 't is in orde.
                                    wimoptiek.be op

Comment

valt nog mee qua prijs precies.
                                      nieuwe kuip op en 't is in orde.
                                      en stuur
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Iets gelijkaardig

Comment

Working...
                                        X