Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke 2 wieler 2de handsjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Eéntje zoals deze staat hoog op mijn verlanglijstje...

Met koffers erbij om op weekend te gaan.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Last edited by ; 01/06/2009, 09:09.

Comment

Die laatste 2! die zijn het!!

hebbe hebbe hebbe!!!
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Gisteren de cbr125 van Jozzeh gaan testen, waarvoor dank Jozzeh.

Daarna doorgereden naar de zee (nogmaals dank aan Jozzeh voor de startkabels ) en eens goe geklapt met de madam om te beslissen welke 125 we best kopen. Ik moet eerlijk zeggen, het was een dilemma tss hart en verstand. Voor mij toch, het vrouwke was meer gewonnen voor de cbr125. Bij mij waren de pluspunten bij de cbr dat ik wist van wie hij zou komen, het geluid, binnen budget, jonger en de betrouwbaarheid van een Jap. Minpuntjes waren dat ik de planet mooier vond, en ik de indruk had dat de planet 'makkelijker' was om te rijden door het rechtere stuur. Al kan dat ook in 't kopke zitten, en is dat moeilijk te zeggen op een korte afstand. Nu moet ik toegeven dat ik de cbr125 al mooier vind dan in't begin en in irl tgo foto.

En, het is beslist... maar wat het gaat worden, hou ik liever nog voor mezelf.
        Eerst van de dna afraken, en dan zal ik hem/haar hier voorstellen.

Nogmaals bedankt Jozzeh voor het testen van je moto, en nogmaals proficiat met jouw nieuwe aanwinst. Ook deze ziet er irl veel mooier uit dan op foto (zeker zonder koffers ).

Comment

Eum dude, verkeerde topic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
            Eum dude, verkeerde topic

Serieus? Gaat het hier niet over opmerkelijke 2dehandsjes? CBR125 en Cagiva Planet staan allebei te koop, dus zijn ze 2dehands. En wat is opmerkelijk?

op·mer·ke·lijk bn, bw 1 waard opgemerkt te worden 2 zonderling, vreemd

Ik zie een Cagiva Planet en een CBR125 niet alle dagen, dus zijn ze vrij zonderling. En ze zijn het beide waard om opgemerkt te worden imho.

Nog iets?

Of was dit topic enkel bedoeld om een moto voor jouw echtgenote te vinden?

Zo ja, mijn excuses dan.

Comment

is gewoon vervolg van al da gedoe in uw topic over beginnersvragen.

En nen CBR 125, daar is nix opmerkelijks aan. En der rijden er massa's veel van rond. Tegenwoordig is nen CBR600 exclusiever dan nen CBR125... Tis er echt over. Kijk hier alleen al maar opt forum hoeveel van die dingen er hier rond bollen. De enige reden waarom een CBR125 dit topic zou mogen halen, is als er enen een zelf herspoten compleet opgeplooide gele CBR 125 op internet zou verkopen voor 3500 euro. Pas dan is een CBR125 een opmerkelijk 2de handsje.
              En zelf dan valt af te wegen of de CBR125 eigenlijk wel onder de categorie Quads/Trikes/Motorfietsen valt.

En nee, topic is zeker niet alleen voor moto voor mijn madam te vinden, verre van. Alles wat opmerkelijk is, 2 wielen heeft, geen fiets is en een motor heeft weze welkom. Zelf nen Solex, als hij een opmerkelijke prijs heeft, zich in opmerkelijke staat bevindt, hij een opmerkelijk kleurtje heeft, een opmerkelijke optie of wat voor opmerkelijkheid hij ook hebben mag....
              Last edited by Tjeu; 02/06/2009, 14:40.
              Motoren & Tjeurisme

Comment

zoals dit.

deze kleur ben ik zelfs nooit tegengekomen?

Last edited by wisali; 02/06/2009, 15:12.
                wimoptiek.be op

Comment

Ok, dees zijn idd 2 écht opmerkelijke ads! die groene versie nog noooooit gezien! ook ni veel geld trouwens!!!! Maar ja, ge moet er dan wel op willen kijken.... schijnt al bij al wel ni slecht te rijden voor een sporttoer....
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

daarmee dat ik hem plaatste die groene.
                    zelf ook nooit gezien. rode, blauwe, zwarte geen probleem. maar een groene nog nooit gezien.
                    prijs valt idd heel goed mee vind ik. en de zwarte ziet er mij nog in mooie staat uit. looks zijn ook nog steeds knap. enkel heb ik sinds het begin problemen met die kont. vooraanzicht en zijaanzicht waren zo vet.
                    wimoptiek.be op

Comment

is gewoon vervolg van al da gedoe in uw topic over beginnersvragen.

En nen CBR 125, daar is nix opmerkelijks aan. En der rijden er massa's veel van rond. Tegenwoordig is nen CBR600 exclusiever dan nen CBR125... Tis er echt over. Kijk hier alleen al maar opt forum hoeveel van die dingen er hier rond bollen. De enige reden waarom een CBR125 dit topic zou mogen halen, is als er enen een zelf herspoten compleet opgeplooide gele CBR 125 op internet zou verkopen voor 3500 euro. Pas dan is een CBR125 een opmerkelijk 2de handsje.
                      En zelf dan valt af te wegen of de CBR125 eigenlijk wel onder de categorie Quads/Trikes/Motorfietsen valt.

En nee, topic is zeker niet alleen voor moto voor mijn madam te vinden, verre van. Alles wat opmerkelijk is, 2 wielen heeft, geen fiets is en een motor heeft weze welkom. Zelf nen Solex, als hij een opmerkelijke prijs heeft, zich in opmerkelijke staat bevindt, hij een opmerkelijk kleurtje heeft, een opmerkelijke optie of wat voor opmerkelijkheid hij ook hebben mag....

Beste Tjeu,

je hebt enorm je best gedaan om te reageren, waarvoor dank.

Ik weet dat jij hier de ervaren rot bent, en ik de leek, waarvoor excuses. Toch even de volgende bedenkingen.

Ten eerste, wie beslist hier wat opmerkelijk is, en wat niet?
                      Ik heb hier, in het gezellige St.-Truiden, nog nooit een CBR125 zien rijden. Voor mij is dit dus een opmerkelijke motor (jawel, motor, je kan er zoveel op neerkijken als je wil, maar hij heeft een motoplaat, dus valt hij onder de categorie motor). Een Aston Martin zie ik hier dagelijks, dus is die voor mij niet zo exclusief. Ook al is die dat in theorie wel. En ik ben me ervan bewust dat het aantal CBR's 125 hier op het forum vrij groot is. Maar is dit forum dan een weerspiegeling van onze maatschapij? Van de 2668 actieve leden zijn er hier genoeg Lambo's, Porsches, en AM's. Maar me dunkt dat de gemiddelde Belg daar ook niet in rond toert.

Ten tweede, een Repsol, is toch een speciale reeks? Of niet? Zie je die dan op elke straathoek?

Waarschijnlijk hebben we een ander beeld over wat opmerkelijk is en wat niet.

Hier wordt altijd gezegd dat het in het motorgedeelte fun is, maar als je je hier al aan stoort...

Bon, dit is al wat ik daar over kwijt wil, sorry voor het bevuilen van uw topic, ik zal aan de mods vragen mijn posts in dit topic te verwijderen want ik heb de indruk dat je nogal een hevig ventje bent, nogal snel steigert, maar blijf gerust op je zadel zitten, anders rijd je seves nog tegen een muur van een voortuin.

Met vriendelijke groeten,

Chevy

Comment

Nee, toch ni Altijd een aartslelijke keet geweest Maar wel zodanig lelijk dat hij een zekere charme heeft waardoor je er eigenlijk toch wel eens mee zou willen rijden of stiekem mss zelf eentje zou wille hebben.
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                          Beste Tjeu,

Ik weet dat jij hier de ervaren rot bent, en ik de leek, waarvoor excuses. Toch even de volgende bedenkingen.

Ik heb hier, in het gezellige St.-Truiden, nog nooit een CBR125 zien rijden. Voor mij is dit dus een opmerkelijke motor (jawel, motor, je kan er zoveel op neerkijken als je wil, maar hij heeft een motoplaat, dus valt hij onder de categorie motor). Een Aston Martin zie ik hier dagelijks, dus is die voor mij niet zo exclusief. Ook al is die dat in theorie wel. En ik ben me ervan bewust dat het aantal CBR's 125 hier op het forum vrij groot is. Maar is dit forum dan een weerspiegeling van onze maatschapij? Van de 2668 actieve leden zijn er hier genoeg Lambo's, Porsches, en AM's. Maar me dunkt dat de gemiddelde Belg daar ook niet in rond toert.

Ten tweede, een Repsol, is toch een speciale reeks? Of niet? Zie je die dan op elke straathoek?

Hier wordt altijd gezegd dat het in het motorgedeelte fun is, maar als je je hier al aan stoort...

Bon, dit is al wat ik daar over kwijt wil, sorry voor het bevuilen van uw topic, ik zal aan de mods vragen mijn posts in dit topic te verwijderen want ik heb de indruk dat je nogal een hevig ventje bent, nogal snel steigert, maar blijf gerust op je zadel zitten, anders rijd je seves nog tegen een muur van een voortuin.

Chevy
                          ik ben idd nen vree hevigen zenne Hohoho, let maar op

Mijnen KeeWay ARN 125 heeft ook een motoplak. Toch vin ik da ding amper de naam scooter waard, laat staan moto

Bij deze is het ook duidelijk, ge hebt voor de CBR gekozen. En nee, de repsol is geen speciale reeks, maar een kleurstelling gelijk een andere. Een speciale reeks wordt in een voorop bepaald en beperkt aantal exemplaren geproduceerd.
                          Ge moet ni vragen om op te kuisen. Dees is trouwens ook verre van "mijn topic"
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

ik ben idd nen vree hevigen zenne Hohoho, let maar op

Mijnen KeeWay ARN 125 heeft ook een motoplak. Toch vin ik da ding amper de naam scooter waard, laat staan moto

Bij deze is het ook duidelijk, ge hebt voor de CBR gekozen. En nee, de repsol is geen speciale reeks, maar een kleurstelling gelijk een andere. Een speciale reeks wordt in een voorop bepaald en beperkt aantal exemplaren geproduceerd.
                            Ge moet ni vragen om op te kuisen. Dees is trouwens ook verre van "mijn topic"
                            Mja, ik ben fier op hetgeen ik nu ga kopen, en dan vind ik het allesbehalve sympathiek dat jij dat neerhaalt. Trouwens, wat jij ervan vindt, dat raakt mijn koude kleren niet, voor de wet is't ne moto.

En ja, ik heb voor de CBR gekozen, maar vermits het de mijne nog niet is, is dit ook verre van het 'mijn topic'. Het was een, voor mij opmerkelijke 2dehands, die ik ben gaan testen. Dat wou ik maar delen. Ik dacht namelijk dat dat de bedoeling was van een forum. Blijkbaar heb ik dit volgens jou in een verkeerd topic gedeeld. Maar als jij hier de waarden stelt wat waar mag gepost worden, vraag ik vanaf nu eerst toestemming, EN jouw raad waar ik best iets kan posten. Of ik ga terug naar het autogedeelte, da's mss handiger. Daar gaan ze niet zo lopen muggenziften over één al dan niet verkeerde post.

Comment

Mja, ik ben fier op hetgeen ik nu ga kopen, en dan vind ik het allesbehalve sympathiek dat jij dat neerhaalt. Trouwens, wat jij ervan vindt, dat raakt mijn koude kleren niet, voor de wet is't ne moto.

En ja, ik heb voor de CBR gekozen, maar vermits het de mijne nog niet is, is dit ook verre van het 'mijn topic'. Het was een, voor mij opmerkelijke 2dehands, die ik ben gaan testen. Dat wou ik maar delen. Ik dacht namelijk dat dat de bedoeling was van een forum. Blijkbaar heb ik dit volgens jou in een verkeerd topic gedeeld. Maar als jij hier de waarden stelt wat waar mag gepost worden, vraag ik vanaf nu eerst toestemming, EN jouw raad waar ik best iets kan posten. Of ik ga terug naar het autogedeelte, da's mss handiger. Daar gaan ze niet zo lopen muggenziften over één al dan niet verkeerde post.
                              hou je vooral niet in hoor om een topic te openen in het twee wieler gedeelte Tjeu zijn posts moet je soms eens met een korreltje zout (grof zout wel te verstaan ) nemen, zoals bij zovele forumleden tegenwoordig
                              1978 BMW E21 323i
                              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Beste Tjeu,

Chevy
                                Ouch !

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                hou je vooral niet in hoor om een topic te openen in het twee wieler gedeelte Tjeu zijn posts moet je soms eens met een korreltje zout (grof zout wel te verstaan ) nemen, zoals bij zovele forumleden tegenwoordig
                                Ouch !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                                  Ouch !

Ouch !

en dat is niet verkeerd bedoeld XOXO!!!

I do love your nickname
                                  1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Tjeu is een goeie kerel, je moet hem gewoon IRL kennen.

Hij heeft nu éénmaal een uitgesproken mening. En ik moet eerlijk zijn, net zoals bij Beast,
                                    soms komt zo'n mening op internet verkeerd over.

Als hij op een terras vertelt dat een CBR 125 een trontinette is, dan moet ik gewoon eens lachen en
                                    zijn mening respecteren.

Als ik met mijn Vespa 125 GTS naar het werk rij, krijg ik constant opmerkingen over "mijnen brommer".
                                    Het is zelfs al zover gekomen dat ik er zelf mijn "mobilette" tegen zeg.

Maar ben ik daarom minder gepassionneerd omwille van hun spot ??

Nee, integendeel, ik rij dolgraag met de Vespa en amuseer mij bij clubritten.

Comment

btw, proficiat Chevy met je nieuwe aanwinst, je gaat er geen spijt van hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                        en dat is niet verkeerd bedoeld XOXO!!!

I do love your nickname
                                        Leg et nu maar uit Tracerken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                          Tjeu is een goeie kerel, je moet hem gewoon IRL kennen.

Hij heeft nu éénmaal een uitgesproken mening. En ik moet eerlijk zijn, net zoals bij Beast,
                                          soms komt zo'n mening op internet verkeerd over.

Als hij op een terras vertelt dat een CBR 125 een trontinette is, dan moet ik gewoon eens lachen en
                                          zijn mening respecteren.

Als ik met mijn Vespa 125 GTS naar het werk rij, krijg ik constant opmerkingen over "mijnen brommer".
                                          Het is zelfs al zover gekomen dat ik er zelf mijn "mobilette" tegen zeg.

Maar ben ik daarom minder gepassionneerd omwille van hun spot ??

Nee, integendeel, ik rij dolgraag met de Vespa en amuseer mij bij clubritten.
                                          En hij heeft ne mooie indruk nagelaten ook !

Comment

Working...
                                          X