Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten

Ik kan er, als mijn geheugen mij niet in de steek laat aangeraken voor 1000€ nieuw
    Tweedehands bedoel ik?

Comment

• The real shit, niet zo een Chinees, voor 1000€?

Comment

• Nee chinese broil mag ook.

Het zou gewoon zijn om de zomermaanden mee rond te cruisen en dan terug te verpatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
          The real shit, niet zo een Chinees, voor 1000€?
          Chinees natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
            Voor de kenners. Wat mag een Moto-dax tegenwoordig kosten?
            http://nl.kapaza.be/belgie?ca=2_s&q=motodax&cg=0&w=3

Comment

• Die prijzen swingen toch de pan uit, de laatste tijd voor die daxen.
              Toch als het over een honda gaat. Ik kan best aannemen dat je er wat geld voor vraagt, en als die puur honda is, mag dat ook. Maar sommige denken echt dat hun dax van goud gemaakt is! Man man.

Moest ik zoveel vragen voor mijn tweewielers (waar er meer werk in zit dan sommige daxen ), ik ben schatrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                Die prijzen swingen toch de pan uit, de laatste tijd voor die daxen.
                Toch als het over een honda gaat. Ik kan best aannemen dat je er wat geld voor vraagt, en als die puur honda is, mag dat ook. Maar sommige denken echt dat hun dax van goud gemaakt is! Man man.

Moest ik zoveel vragen voor mijn tweewielers (waar er meer werk in zit dan sommige daxen ), ik ben schatrijk.
                Komt ook deels omdat de nog heel goede echte daxen (met een vrij lage km-stand) stilaan zeldzamer worden.

Comment

• Ik heb 2 maanden geleden mijn eigen zhenhua dax gekocht, hij koste me 1050€
                  maar ik heb er een aantal extra's bij gekocht namelijk: andere pinkers 30€,
                  ander achterlicht 15€, dubbele chrome uitlaat 135€ en dan nog zo van die honda stickers
                  die 25 euro kostte voor een setje...dus hij werd me wel zo een 200€ duurder, heb deze week
                  een 18mm spruitstuk besteld, hopen dat het meevalt tot nu toe ben ik erg tevreden van me
                  brommertje, ik heb er al een 850km mee gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DAXx Bekijk Berichten
                    Ik heb 2 maanden geleden mijn eigen zhenhua dax gekocht, hij koste me 1050€
                    Is geen échte dax é... Zo een echte Honda Motodax zou ik hier eigenlijk ook wel nog graag hebben voor de collectie.
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Is geen échte dax é... Zo een echte Honda Motodax zou ik hier eigenlijk ook wel nog graag hebben voor de collectie.
                      Ja maar wat meer naar boven hadden ze het over hoeveel een chineesje kost tegenwoordig.

Comment

• Een echte Honda motodax bestaat in principe niet. De echte Honda Dax is alleen in 50 en 70 cc gemaakt geweest. De 70cc (ST70) is echter nooit gehomologeerd geweest in België.

Comment

• Ik wil niet vervelend doen,maar ik heb mijn Honda dax NT70 en die is gewoon in Belgie gekocht en is hier altijd ingeschreven geweest.
                          Ben nu bezig met haar helemaal te restaureren,normaal komt deze week mijn kader en onderdelen terug,en dan nog een hoop spullen van de chromage...klaar voor een jaartje meetings te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                            Ik wil niet vervelend doen,maar ik heb mijn Honda dax NT70 en die is gewoon in Belgie gekocht en is hier altijd ingeschreven geweest.
                            Ben nu bezig met haar helemaal te restaureren,normaal komt deze week mijn kader en onderdelen terug,en dan nog een hoop spullen van de chromage...klaar voor een jaartje meetings te doen.
                            Inderdaad dat klopt. Ik had het over de 'oude dax' (ST70) die nooit gehomologeerd is geweest.

Comment

• Indd de ST70,maar was dat eigenlijk ook geen amerikaans model?

Comment

• Iemand die weet welke clip-ons je op een Honda SS50 kan monteren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  Iemand die weet welke clip-ons je op een Honda SS50 kan monteren?
                                  Weten ze dat op daxboard niet?

Je was per toeval toch niet vorige week in Viersel over 't jaagpad aan 't snorren?

Comment

• Wist niet dat ze het hier ook over m4t hadden . Heb zelf ook wel het een en het ander gehad.

Deze is trouwens te koop mocht iemand interesse hebben. Uit 1973. ST70 Honda en helemaal orgineel. Zelfs nooit herspoten!

Comment

• Een ladydax in originele staat is redelijk wat waard. Is het zadel nog in goede staat? Als ik de rest van de moto bekijk ziet het er nog proper uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke
                                        Moet da kosten?
                                        3.500 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat nog meevallen eigenlijk Heb er al voor meer weten gaan. Zeker in deze staat.

Comment

Working...
                                          X