Oorspronkelijk geplaatst door Jonass
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dax en Monkey lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenThe real shit, niet zo een Chinees, voor 1000€?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenVoor de kenners. Wat mag een Moto-dax tegenwoordig kosten?
Comment
-
Die prijzen swingen toch de pan uit, de laatste tijd voor die daxen.
Toch als het over een honda gaat. Ik kan best aannemen dat je er wat geld voor vraagt, en als die puur honda is, mag dat ook. Maar sommige denken echt dat hun dax van goud gemaakt is! Man man.
Moest ik zoveel vragen voor mijn tweewielers (waar er meer werk in zit dan sommige daxen ), ik ben schatrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenDie prijzen swingen toch de pan uit, de laatste tijd voor die daxen.
Toch als het over een honda gaat. Ik kan best aannemen dat je er wat geld voor vraagt, en als die puur honda is, mag dat ook. Maar sommige denken echt dat hun dax van goud gemaakt is! Man man.
Moest ik zoveel vragen voor mijn tweewielers (waar er meer werk in zit dan sommige daxen ), ik ben schatrijk.
Comment
-
Ik heb 2 maanden geleden mijn eigen zhenhua dax gekocht, hij koste me 1050€
maar ik heb er een aantal extra's bij gekocht namelijk: andere pinkers 30€,
ander achterlicht 15€, dubbele chrome uitlaat 135€ en dan nog zo van die honda stickers
die 25 euro kostte voor een setje...dus hij werd me wel zo een 200€ duurder, heb deze week
een 18mm spruitstuk besteld, hopen dat het meevalttot nu toe ben ik erg tevreden van me
brommertje, ik heb er al een 850km mee gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DAXx Bekijk BerichtenIk heb 2 maanden geleden mijn eigen zhenhua dax gekocht, hij koste me 1050€Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIs geen échte dax é... Zo een echte Honda Motodax zou ik hier eigenlijk ook wel nog graag hebben voor de collectie.
Comment
-
Ik wil niet vervelend doen,maar ik heb mijn Honda dax NT70 en die is gewoon in Belgie gekocht en is hier altijd ingeschreven geweest.
Ben nu bezig met haar helemaal te restaureren,normaal komt deze week mijn kader en onderdelen terug,en dan nog een hoop spullen van de chromage...klaar voor een jaartje meetings te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk wil niet vervelend doen,maar ik heb mijn Honda dax NT70 en die is gewoon in Belgie gekocht en is hier altijd ingeschreven geweest.
Ben nu bezig met haar helemaal te restaureren,normaal komt deze week mijn kader en onderdelen terug,en dan nog een hoop spullen van de chromage...klaar voor een jaartje meetings te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIemand die weet welke clip-ons je op een Honda SS50 kan monteren?
Je was per toeval toch niet vorige week in Viersel over 't jaagpad aan 't snorren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDkeMoet da kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHeb er al voor meer weten gaan. Zeker in deze staat.
Comment
Comment