Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fototje? Ziet dat er volledig origineel niet wat lullig uit?
Toen 'k 16 was wou'k altijd al een dax of consoort, maar nooit eentje gehad. Nu het zomer wordt begint het te kriebelen om miss zoiets te kaufen.
Inderdaad, maar er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om dat te veranderen. Je kan daarin zover gaan als je zelf wil. Een ander achterlichtje, rekje eraf smijten,.. Scheelt al een hele hoop.
Moest je eens meer info willen stuur mij eens een PB' tje
EDIT : Als je erom komt ben je verplicht om met de //M3 te komen en mij eens mee te pakken voor een ritje
Inderdaad, maar er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om dat te veranderen. Je kan daarin zover gaan als je zelf wil. Een ander achterlichtje, rekje eraf smijten,.. Scheelt al een hele hoop.
Moest je eens meer info willen stuur mij eens een PB' tje
EDIT : Als je erom komt ben je verplicht om met de //M3 te komen en mij eens mee te pakken voor een ritje
Is het niet voordeliger om direct een tuningkraam te kopen dan zelf al die prullaria te kopen? (volgens Daxter hier allemaal retedure shit).
Is het niet voordeliger om direct een tuningkraam te kopen dan zelf al die prullaria te kopen? (volgens Daxter hier allemaal retedure shit).
Ritje in de M3 komt in orde.
Mayo, écht waar, doe het niet !!
Ik dacht net hetzelfde: "aah ik ga voor de leute nog eens een motodaxje kopen."
Aankoopprijs 900 euro, zelf nog 600 euro ingestoken aan veren, stuur, achterlicht, ketting, uitlaat, spiegeltje, banden, ...
Hij is nu sinds kort verkocht. Ik heb er 750 euro voor gekregen, en hij stond zo'n kleine 4 maanden te koop. Die kutdingen terug kwijtgeraken is het probleem.
En als de mijne nu een 50cc had geweest, had dat hoogstwaarschijnlijk ongeveer een nuloperatie geweest. Genoeg 16-jarigen die zo'n foorkraam willen met veel te veel lawaai. Maar welke 18-jarige kiest bewust voor een motodax?
't Is niet dat de mijne zo buitengewoon was waardoor je meer kon vragen én ook krijgen. 't Was maar een simpele chinees met standaard blokje dusja.
Aankoopprijs 900 euro, zelf nog 600 euro ingestoken aan veren, stuur, achterlicht, ketting, uitlaat, spiegeltje, banden, ...
Hij is nu sinds kort verkocht. Ik heb er 750 euro voor gekregen, en hij stond zo'n kleine 4 maanden te koop. Die kutdingen terug kwijtgeraken is het probleem.
En als de mijne nu een 50cc had geweest, had dat hoogstwaarschijnlijk ongeveer een nuloperatie geweest. Genoeg 16-jarigen die zo'n foorkraam willen met veel te veel lawaai. Maar welke 18-jarige kiest bewust voor een motodax?
't Is niet dat de mijne zo buitengewoon was waardoor je meer kon vragen én ook krijgen. 't Was maar een simpele chinees met standaard blokje dusja.
Allé, da's maar mijn gedacht hè
Merci voor de wijze raad.
'k denk dat'k best zou luisteren.
Voor 750euro had'k misschien wel toegehapt op de jouwe. Heb je nog een fototje ervan?
Die fake Zero moet echt massa's luid geweest zijn.
Mijn oren suisden kei hard telkens ik ermee reed, tot een drukkende pijn toe zelfs.
Ik ben er wel ietsje gevoeliger aan want 'k heb in't verleden ook wel permanente gehoorschade opgelopen bij een concert van de FooFighters, maar toch, 't was zeer luid
Ik zou voor een originele Honda Dax ST 70 gaan.
Snel genoeg, betrouwbaar en het probleem van terug verkopen lijkt mij geen probleem.
En het behoudt zijn waarde.
Comment