Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook iets met de koplamp, als die plat is honda dacht ik.
    Bij de chinezen steekt is die bol en steekt die dus een beetje uit.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Je kan ook op de papieren kijken
      Het gaat wel over het uiterlijk onderscheid hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Waar staat dat?
        Omdat er misschien alleen over uiterlijke verschillen gepraat wordt... halllloooo??

Comment

• Hoeveel moet je nog rekenen voor een fake ZB met een 125? En is dat een beetje betrouwbaar gerief?

Weer er iemand koopjes te koop staan?(mag vanalles zijn) Mag zwaar tuninggrief bij zitten, maar wel een originele 125 graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Hoeveel moet je nog rekenen voor een fake ZB met een 125? En is dat een beetje betrouwbaar gerief?

Weer er iemand koopjes te koop staan?(mag vanalles zijn) Mag zwaar tuninggrief bij zitten, maar wel een originele 125 graag.
            Ik kan aan splinternieuwe skyteam dax 125's geraken voor +- 1000€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
              Ik kan aan splinternieuwe skyteam dax 125's geraken voor +- 1000€
              Fototje? Ziet dat er volledig origineel niet wat lullig uit?

Toen 'k 16 was wou'k altijd al een dax of consoort, maar nooit eentje gehad. Nu het zomer wordt begint het te kriebelen om miss zoiets te kaufen.

Comment

Fototje? Ziet dat er volledig origineel niet wat lullig uit?

Toen 'k 16 was wou'k altijd al een dax of consoort, maar nooit eentje gehad. Nu het zomer wordt begint het te kriebelen om miss zoiets te kaufen.
                Inderdaad, maar er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om dat te veranderen. Je kan daarin zover gaan als je zelf wil. Een ander achterlichtje, rekje eraf smijten,.. Scheelt al een hele hoop.
                Moest je eens meer info willen stuur mij eens een PB' tje

EDIT : Als je erom komt ben je verplicht om met de //M3 te komen en mij eens mee te pakken voor een ritje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                  Inderdaad, maar er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om dat te veranderen. Je kan daarin zover gaan als je zelf wil. Een ander achterlichtje, rekje eraf smijten,.. Scheelt al een hele hoop.
                  Moest je eens meer info willen stuur mij eens een PB' tje

EDIT : Als je erom komt ben je verplicht om met de //M3 te komen en mij eens mee te pakken voor een ritje
                  Is het niet voordeliger om direct een tuningkraam te kopen dan zelf al die prullaria te kopen? (volgens Daxter hier allemaal retedure shit).

Ritje in de M3 komt in orde.

Comment

Is het niet voordeliger om direct een tuningkraam te kopen dan zelf al die prullaria te kopen? (volgens Daxter hier allemaal retedure shit).

Ritje in de M3 komt in orde.
                    Mayo, écht waar, doe het niet !!

Ik dacht net hetzelfde: "aah ik ga voor de leute nog eens een motodaxje kopen."

Aankoopprijs 900 euro, zelf nog 600 euro ingestoken aan veren, stuur, achterlicht, ketting, uitlaat, spiegeltje, banden, ...

Hij is nu sinds kort verkocht. Ik heb er 750 euro voor gekregen, en hij stond zo'n kleine 4 maanden te koop. Die kutdingen terug kwijtgeraken is het probleem.
                    En als de mijne nu een 50cc had geweest, had dat hoogstwaarschijnlijk ongeveer een nuloperatie geweest. Genoeg 16-jarigen die zo'n foorkraam willen met veel te veel lawaai. Maar welke 18-jarige kiest bewust voor een motodax?
                    't Is niet dat de mijne zo buitengewoon was waardoor je meer kon vragen én ook krijgen. 't Was maar een simpele chinees met standaard blokje dusja.

Allé, da's maar mijn gedacht hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

Aankoopprijs 900 euro, zelf nog 600 euro ingestoken aan veren, stuur, achterlicht, ketting, uitlaat, spiegeltje, banden, ...

Hij is nu sinds kort verkocht. Ik heb er 750 euro voor gekregen, en hij stond zo'n kleine 4 maanden te koop. Die kutdingen terug kwijtgeraken is het probleem.
                      En als de mijne nu een 50cc had geweest, had dat hoogstwaarschijnlijk ongeveer een nuloperatie geweest. Genoeg 16-jarigen die zo'n foorkraam willen met veel te veel lawaai. Maar welke 18-jarige kiest bewust voor een motodax?
                      't Is niet dat de mijne zo buitengewoon was waardoor je meer kon vragen én ook krijgen. 't Was maar een simpele chinees met standaard blokje dusja.

Merci voor de wijze raad.

'k denk dat'k best zou luisteren.

Voor 750euro had'k misschien wel toegehapt op de jouwe. Heb je nog een fototje ervan?

edit: 'k heb je topic gevonden, wijs ding
                      Last edited by ; 08/06/2011, 15:50.

Comment

Ook het gevoel dat je een fase hebt overgeslagen? Herkenbaar hier.

Comment

• In mijn brommer zit nu ook zo'n 2000 euro, als'k hem verkoop haal ik er nog 1000 uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                            In mijn brommer zit nu ook zo'n 2000 euro, als'k hem verkoop haal ik er nog 1000 uit.
                            Nu lacht ge dermee, maar binnenkort als ge centjes wilt voor nen auto zulde het u wel beklagen vrees ik

Comment

Nu lacht ge dermee, maar binnenkort als ge centjes wilt voor nen auto zulde het u wel beklagen vrees ik
                              Auto komt er niet voor ik 20 ben. Eerst een motodax tjoeningkraam.

Comment

Merci voor de wijze raad.

'k denk dat'k best zou luisteren.

Voor 750euro had'k misschien wel toegehapt op de jouwe. Heb je nog een fototje ervan?

edit: 'k heb je topic gevonden, wijs ding
                                Allerlaatste foto's, nadien niet meer met gereden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                  Auto komt er niet voor ik 20 ben. Eerst een motodax tjoeningkraam.

Comment

• Die fake Zero moet echt massa's luid geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                      Die fake Zero moet echt massa's luid geweest zijn.
                                      Mijn oren suisden kei hard telkens ik ermee reed, tot een drukkende pijn toe zelfs.
                                      Ik ben er wel ietsje gevoeliger aan want 'k heb in't verleden ook wel permanente gehoorschade opgelopen bij een concert van de FooFighters, maar toch, 't was zeer luid

Comment

• Ik zou voor een originele Honda Dax ST 70 gaan.
                                        Snel genoeg, betrouwbaar en het probleem van terug verkopen lijkt mij geen probleem.
                                        En het behoudt zijn waarde.
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Net een soundclip van mijn 50cc met echte zero gemaakt, is aan het uploaden.
                                          Klinkt toch echt wel mooi naar mijn mening.

Comment

Working...
                                          X