Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Niet geschikt voor gevoelige kijkers:

VW bus die vanuit Duitsland onderweg was naar Turkije en nog maar 15 km te gaan had, crasht op fatale wijze tegen een bus. 7 mensen lieten het leven.
    Last edited by ; 05/07/2009, 02:45.

Leave a comment:

• manneke
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Fyro Bekijk Berichten
    yep, de ibiza heeft de c3 vlak op het wiel genomen.
    Ik vind het best grappig dat een plastic bumper de schok goed heeft opgevangen maar de aandrijfas van de C3 breekt...
    Ik vind een citroen toch maar een koekendoos zenne .(wil hiermee de citroen lovers niet tegen de schenen stampen)
    Citroen XM - Skoda Felicia: 1 - 0 redelijk overtuigend ook...
    Gelijkaardige situatie, mijn bumper en radiator waren in friet, motorkap stond wat omhoog...
    Skoda: perte total, ik ben vergeten wat er allemaal aan was, maar de motor had zelfs schade, en ik had hem in zn zij mee. Die vent was nog aan het schuiven en ik hoorde hem al roepen: "ik heb hem nog maar een jaar!"
    Ik heb mijn XM toen ook niet meer laten herstellen.

Leave a comment:

• wisali
    replied
    idd. het logo is eruit en de roosters onderaan ook. negen kansen op 10 is de stootbalk ook geplooid. maar dat zie je zo natuurlijk niet door het terugkomen van de bumper.

Leave a comment:

• betaveloce
    replied
    Ik vind het best grappig dat een plastic bumper de schok goed heeft opgevangen maar de aandrijfas van de C3 breekt...
    Ik vind een citroen toch maar een koekendoos zenne .(wil hiermee de citroen lovers niet tegen de schenen stampen)
    Zonder specifiek Citroën te willen verdedigen ofzo, maar zo'n plastic bumper is natuurlijk wel ontworpen om schokken op te vangen hé. En het bumperschild van de Seat is hier wel terug "in model" gekomen, maar je weet natuurlijk niet hoe het er darachter allemaal uitziet. De kans is groot dat het bij de Seat ook meer is dan alleen maar "krassen". Bovendien, als het omgedraaid was geweest, had het wiel van de Seat ook wel scheef gestaan hoor
    Last edited by betaveloce; 17/06/2009, 08:21.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Tja, ik heb zelf een Saxo, en d'r heeft ooit eens iemand tegen mij gezeten links voor (ook ter hoogte van het wiel), maar had toen gelukkig enkel schade aan de carroserie.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Wiel van de C3 lijkt me ook geraakt?

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Bumper Ibiza: gekrast
    Ophanging C3: gebroken

[ATTACH]64571[/ATTACH]
    Wiel van de C3 lijkt me ook geraakt?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ibiza vs C3

Bumper Ibiza: gekrast
    Ophanging C3: gebroken

foto 132 (Large).jpg

Leave a comment:

• volvolover
    replied
    gisteren? hoe laat?

Leave a comment:

• PJH
    replied

pret in kortrijk op de E17

Leave a comment:

• PJH
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
    Hierdoor wel tijdje in de fille gestaan
    E40 in Aalter

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Doe eens elke dag Gent-Brussel in de ochtendspits met de auto en dan met de moto
    En wat is uw punt dan?

- doodsangsten uitstaan?
    - tijdswinst?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
    Ja op circuit lijkt me dat super. Toegegeven zie ik niet de meerwaarde in van auto's in te halen.
    Doe eens elke dag Gent-Brussel in de ochtendspits met de auto en dan met de moto

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Hierdoor wel tijdje in de fille gestaan
    E40 in Aalter

Leave a comment:

• wisali
    replied
    filmpje is privé.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Ne moto, tis toch iets plezant hé...
    Ja op circuit lijkt me dat super. Toegegeven zie ik niet de meerwaarde in van auto's in te halen. Het lukt je toch altijd. Waar is de fun dan? En als het is niet lukt ben je dood.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ne moto, tis toch iets plezant hé...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    http://www.youtube.com/watch?v=mn7R3RScL28 ( laatste halve minuut)

en de HLN link :
    HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wat doe ik met een brandblusser over datum? Ik heb al een andere. Maar wat met die oude?
    Stort...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wat doe ik met een brandblusser over datum? Ik heb al een andere. Maar wat met die oude?

Leave a comment:

Working...
X