Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Ik had nochtans ook de drie kruisjes maar heb toch de drie foto's gekregen met mijn methode?? Maar als je geen goesting hebt.... het zijn uiteindelijk toch maar foto's van gecrashte wagens.....(niet meer dan normaal trouwens in het topic: Post hier uw foto's van de enz....... )
Op het kruisje klikken met rechter muisknop, dan de eigenschappen opvragen, de ID van de foto kopiëren, dan naar de adreslijn gaan en de gekopiëerde ID als adres bezigen en opvragen.
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@autogespot.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Op het kruisje klikken met rechter muisknop, dan de eigenschappen opvragen, de ID van de foto kopiëren, dan naar de adreslijn gaan en de gekopiëerde ID als adres bezigen en opvragen.
ook nog in zo' n situatie geweest, maar camion zag het en remde, ik kon dan eindelijk wegsturen en weer op het linker rijvak komen. camionneur beweerde dat je zo onder de cabine kunt schuiven, dat kan dodelijk aflopen
Leave a comment: