Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Been in het gips=> met de wagen rijden ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
    Door een ongeval met de moto zit mijn pols in het gips.. Zou ik hiermee mogen autorijden, evt. met automaat? Ik weet anders niet hoe ik op m'n werk kan geraken
    Als ge kunt sturen met die gips zie ik daar geen enkel probleem in.
    Heb ook ooit met mijne pols in de gips met de wagen gereden.

Of het van de politie mag, en wat ze doen wanneer je een ongeval zou hebben, daar kan ik me echter niet over uitspreken.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
      Door een ongeval met de moto zit mijn pols in het gips.. Zou ik hiermee mogen autorijden, evt. met automaat? Ik weet anders niet hoe ik op m'n werk kan geraken
      euhm als je pols in het gips ligt moet je dan gaan werken??

Comment

Ik heb ook blijven door rijden met m'n hand in het gips maar 'k denk wel niet dat dat mocht eigenlijk, lastig hoor, schakelen met links

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
          Ik heb ook blijven door rijden met m'n hand in het gips maar 'k denk wel niet dat dat mocht eigenlijk, lastig hoor, schakelen met links
          ik ook, stuk in handpalm-plaaster eruit geknipt met een tuinschaar zodat de pook er net in paste en cruisen maar had wel verlof toen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
            ik ook, stuk in handpalm-plaaster eruit geknipt met een tuinschaar zodat de pook er net in paste en cruisen maar had wel verlof toen

Comment

Zalig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ik ken alleen ouderen met veel ervaring, herkenbaar aan hun klak en typisch oudere mannenbakken zoals bmw7 of jag's xj's die kontenu met hun remlichten aanrijden, maar soit

nooit zie ik dat bij jongeren, en ik oefen er ook ni op
                wie van hier wel ??
                Dat gaat niet. Rempedaal staat te veel naar rechts en ik zit met mijn knie tegen het stuur als ik met links zou willen remmen.

Comment

Waarom niet? Ik zit nu al drie dagen thuis, maar dat is eerder door de pijn.. Vanavond Krijg ik volledig gips (zit nu nog met zo een open gips voor het zwellen) en normaalgezien ga ik morgen terug werken.. Denk jij dat ik 4 weken zou mogen thuisblijven omdat mijn pols in het gips zit?

Heb naar de verzekering gebeld en voor hen is het ok, maar bij een ongeval zou het wel handig zijn als ik een attest krijg van de dokter met de toelating om te rijden.
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

Ik heb nog een prof gehad die maar één hand meer had en die reed nog manueel zonder prothese dus er kan wel redelijk veel in bepaalde omstandigheden. Het was wel een jurist.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Ik heb nog een prof gehad die maar één hand meer had en die reed nog manueel zonder prothese dus er kan wel redelijk veel in bepaalde omstandigheden. Het was wel een jurist.
                      Stuurschakeling?

Comment

Ik heb een jaar geleden mijn pols gebroken, moest zelfs operatief behandeld worden (plaatje opzetten). Ik heb dat voorgehad op 1 november (een donderdag), op 2 november geöpereerd en de maandag erop gaan werken. Als ik wou mocht ik wel 2 weken thuis blijven, maar werkte daar nog maar 2 weken en wou dat dus liever niet.

Comment

Working...
                        X