Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Been in het gips=> met de wagen rijden ?
Collapse
X
-
Ik zou niet weten waarom Davy niet met de wagen mag rijden als hij hiervoor een attest van de dokter heeft.
Trouwens, in het geval van een ongeluk moet men kunnen bewijzen dat zijn fysische belemmering de oorzaak is van het ongeluk.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenveel oudere mensen rijden zo, en laten dan hun voet op de pedaal rusten waardoor ze kontenu met remlichten aanrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou niet weten waarom Davy niet met de wagen mag rijden als hij hiervoor een attest van de dokter heeft.
Trouwens, in het geval van een ongeluk moet men kunnen bewijzen dat zijn fysische belemmering de oorzaak is van het ongeluk.
En als je een attest hebt dat je met een automaat mag rijden zie ik niet in wat de verzekering kan doen anders zou de dokter geen attest geven he.
(Ik denk ook niet dat een gebroken been, zeker het linkse, een belemmering is om te rijden. Ik heb een aantal dagen grotendeels met één been gereden in een manuele en dat ging ook nog)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIk denk dat vooral jonge mensen met 2 voeten in een automaat rijden om sneller te kunnen remmen en terug gas geven. De meeste ouderen die ik ken rijden automaat en geen enkele doet dat met 2 voeten.
nooit zie ik dat bij jongeren, en ik oefen er ook ni op
wie van hier wel ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk heb ooit met een Ilizarof(uitwendig fixateur) met de auto gereden(automaat en zelfs rechts) Voor de verzekering kon het wel indien de dokter dit op papier zou zetten. Dit papiertje(kopietje) bij de verzekering gebracht.
Dus het moet kunnen, maar zegt duidelijk tegen de dr. en verzekeraar dat je met automaat gaat rijden en je uitsluitend je rechter voet daarvoor nodig hebt!
De dokter had het briefje weliswaar zo opgesteld dat hijzelf ingedekt was maar voor de verzekering was het geen probleem, "als we iedereen moeten weigeren die iets mankeert moeten we er veel weigeren" was de stelling van de verzekering toen.
Ik ben toen wel direkt met een auto met versnellingen beginnen rijden en na de Ilizarov heb ik nog minstens 2 jaar met een gipsverband rondgereden.
Comment
-
Ik ben net terug van het ziekenhuis en ze hebben men been tot aan mijn lies kaarsrecht in gegipst !Dus kan ik zelfs niet meer vooraan in de wagen zitten en uteraard er niet mee rijden.Moest het alleen mijn voet geweest zijn ging ik een attest gekregen hebben !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJammer voor jou davy!
Wanneer moet je opnieuw naar het ziekenhuis? Is er een kans dat ze binnen een week of 3 een kortere gips steken?shit happens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbah, ni autorijden dus...
maar het had gemogen
Ja anders ging het mogen! Ik kan nu zelfs niet meer mee rijden in men eigen auto
Comment
-
Idd spijtig, en na 6 weken zijn alle spieren in je been zo verslapt dat je niet kan autorijden, zelfs al zou je willen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenIdd spijtig, en na 6 weken zijn alle spieren in je been zo verslapt dat je niet kan autorijden, zelfs al zou je willen...,dus nu zijn ze al zo slap als het maar kan !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenBinnen 6 weken gaan ze de gips vervangen en hopelijk gaat het dan een kortere zijn,maar ik vrees ervoor!En de behandling gaat ongeveer nog 3 maand duren dus jashit happens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenMijn (rechter)voet zit ook in het gips (behalve de tenen) en ik heb daarnet es een klein stukje gereden.
't Mag wel niet maar 't lukt wel aardig moet ik zeggen...
Comment
Comment