Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "Allemaal offtopic dees, je kan daar uren over zagen.
    Feit blijft dat Leterme heeft laten zien dat hij haar op zijn tanden heeft. Nu ligt de bal in het kamp van de Walen, ben benieuwd wat zij zullen doen"

gene zak zoals altijd ....probeer al 20 jaar met die mensen samen te werken ....

hun magische zin....je suis trés fatigué

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Feit blijft dat Leterme heeft laten zien dat hij haar op zijn tanden heeft. Nu ligt de bal in het kamp van de Walen, ben benieuwd wat zij zullen doen.
      En nu maar hopen dat ze hem niet allemaal tegelijk (N-VA uitgezonderd en "den Bère" op kop) op de nek vallen en het haar van zijn tanden scheren. Het is een vaststaand feit dat, als men in ons land maar lang en hard genoeg NON zegt dat de Vlamingen vroeg of laat toch bakzeil halen en toegeven, dus .....

Comment

• Dit vind je vreemd genoeg in geen enkele Vlaamse krant terug.

NV-A jongeren verbranden de Belgische vlag op 21 juli; Herman Van Rompuy was net daarvoor vertrokken van dit "feestje".

En zo'n bende krapuul moet onze toekomst worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          En zo'n bende krapuul moet onze toekomst worden?
          eerst en vooral verbaast het me niets dat de totaal vlaams-onwillige Waalse kranten hier weer mee 'uitpakken' maar vooral: als je op heden aan 100 Vlamingen zou vragen of ze de Belgische constructie nog zien zitten antwoordt 75% negatief, dat ben ik zeker
          of je daarvoor vlaggen gaat verbranden, dat is erover

de Waalse arrogantie zal als een boomerang terugploffen in de gezichten van de Waalse realpolitiekers, die elke legitieme vlaamse wens tot responsabilisering van Wallonië weglachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
            als je op heden aan 100 Vlamingen zou vragen of ze de Belgische constructie nog zien zitten antwoordt 75% negatief, dat ben ik zeker
            Ik ben 100% voorstander van een referendum, maar als de meerderheid voor het behoud van België is dan wens ik ook dat De Winter, De Wever en heel die bende zijn boeltje pakt en verdwijnt.

Trouwens, 'k ben niet akkoord met je stelling. Wat doet een partij die ijvert voor het splitsen van het land aan de onderhandelingstafel voor de vorming van een federale regering?

Comment

Trouwens, 'k ben niet akkoord met je stelling. Wat doet een partij die ijvert voor het splitsen van het land aan de onderhandelingstafel voor de vorming van een federale regering?
              omdat iedereen vergeet dat er tussen een federale staat en een totaal gesplitste constructie, er nog een tussenweg bestaat: de confederatie

dat was de grote droom van ex-minister president Luv Van den Brande en ik heb dat altijd een erg goed idee gevonden, temeer omdat de Walen daar geen echte problemen kunnen mee hebben, en vooral dat het probleem Brussel niet moet worden opgelost

Comment

dat was de grote droom van ex-minister president Luv Van den Brande
                Van den Brande?
                Het ventje dat absoluut "minister-president" wilde genoemd worden omdat "eerste minister" hem te min was...

Comment

Van den Brande?
                  Het ventje dat absoluut "minister-president" wilde genoemd worden omdat "eerste minister" hem te min was...
                  je mag de persoon belachelijk vinden maar zijn idee was dat niet

stormram Dehaene heeft zijn informatie-opdracht trouwens vanuit dit confederaal model aangepakt (alles voor de gemeenschappen en een beperkte taakomschrijving voor de federale staat), maar kwam daarmee keihard in botsing met Yves L., die -waarschijnlijk zot van glorie na zijn monsterscore- dacht de walen eens vlug te temmen door... het dossier BHV te blijven uitstellen
                  tactische blunder van formaat, met als extra toetje totale 'cavalier seul'-attitude in de pers, waardoor hij nu zowel door de walen als door zijn eigen partij niet langer geschikt wordt geacht premier te worden
                  de VLD wil hem wél aan boord houden dus ik veronderstel dat Yves (eigenzinnig als hij is) al zelf een akkoord had met de VLD'ers omtrent de verdeling van de postjes...

Comment

• Ik zie wat ik verwachtte reeds voor de verkiezingen. Het nieuwe CD&V is nog steeds 100% het oude CVP en de gouweouwe stjevenstreken komen stillaan boven aan het wateroppervlak.
                    Ik ben niet pro-dewever, maar vergeet niet dat zonder NVA in het kartel we nu waarschijnlijk een regering hadden gehad samen met de groenen. Dan waren we pas ver van huis!

't Is 1 dikke knoeiboel geworden en dat confederaal model lijkt mij de enige goede oplossing om de komende jaren nog steeds leefbaar te houden.

Nog 1 iets dat mijn aandacht trok. Het is een feit dat Vlaanderen rijk en welvarend geworden is met grote medewerking van de Walen. Toen het hier in Vlaanderen minder goed ging trokken heel wat Vlaamse huisvaders zondagavond richting Wallonië om daar hun brood te gaan verdienen, in de vele fabrieken. We moeten de Walen daar dankbaar voor zijn.
                    Vandaag gaat het minder goed in Wallonië en is er héél wat werkloosheid. In Zuid-West Vlaanderen kampen de hout- en tapijt- en bouwindustrie met een nakend tekort aan arbeiders. Arbeidsplaatsen in overvloed (werkelijk!) maar ze vinden gewoon geen volk. Waar zitten nu de Waalse vaders? Of is het gewoon makkelijker op 'den dop' te blijven staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                      Vandaag gaat het minder goed in Wallonië en is er héél wat werkloosheid. In Zuid-West Vlaanderen kampen de hout- en tapijt- en bouwindustrie met een nakend tekort aan arbeiders. Arbeidsplaatsen in overvloed (werkelijk!) maar ze vinden gewoon geen volk. Waar zitten nu de Waalse vaders? Of is het gewoon makkelijker op 'den dop' te blijven staan?
                      als al die Fransen de verplaatsing willen maken, moeten die Walen dat toch evengoed kunnen

Comment

als al die Fransen de verplaatsing willen maken, moeten die Walen dat toch evengoed kunnen
                        Probleem is dat net die bedrijsleiders tot de grootste walenhaters van Vlaanderen horen en weigeren een Waal in dienst te nemen.
                        En dit is niet van horen zeggen.

Comment

inderdaad.

Comment

Probleem is dat net die bedrijsleiders tot de grootste walenhaters van Vlaanderen horen en weigeren een Waal in dienst te nemen.
                            Vergeet dat verhaaltje maar hoor.

Een waal die wil werken heeft morgen een job. Bedrijven als Beaulieu, Balta, Unilin (quick-step), Associated Weavers, Bekaert Staaldraadtrekkerij en een handvol bouwbedrijven (Willy Naessens!) vinden geen volk waardoor hun groei zelfs wordt gedrukt.
                            Last edited by ; 14/09/2007, 11:13.

Comment

dit moet dan een uitzondering zijn
                              in tegendeel zelfs: ze zien de Fransen graag komen want die zijn itt de walen wél gemotiveerd, getuige ook hun engagement in de vakbond, waarbij in sommige grote bedrijven de Fransen (hoewel numeriek in de minderheid) al de meerderheid van de syndicale vertegenwoordiging uitmaken!!

Comment

dit moet dan een uitzondering zijn
                                in tegendeel zelfs: ze zien de Fransen graag komen want die zijn itt de walen wél gemotiveerd, getuige ook hun engagement in de vakbond, waarbij in sommige grote bedrijven de Fransen (hoewel numeriek in de minderheid) al de meerderheid van de syndicale vertegenwoordiging uitmaken!!
                                Ook niet allemaal hoor. Bij sommige grensarbeiders is de mentaliteit beduidend laag. Bij Unilin proberen ze er zelfs zo weinig mogelijk aan te nemen om die reden. Vandaar dat Walen uitsluiten zéker geen vaak voorkomend fenomeen zal zijn. Integendeel. Een gemotiveerde waal maakt evenveel kans als een gemotiveerde vlaming. Maar die motivatie lijkt een probleem te zijn.

Comment

Vergeet dat verhaaltje maar hoor.

Een waal die wil werken heeft morgen een job. Bedrijven als Beaulieu, Balta, Unilin (quick-step), Associated Weavers, Bekaert Staaldraadtrekkerij en een handvol bouwbedrijven (Willy Naessens!) vinden geen volk waardoor hun groei zelfs wordt gedrukt.
                                  GEEN verhaaltje Stefanus.
                                  Ik ken verschillende mensen uit de streek rond Ath en Ghislenghien. Ze krijgen nog straffere uitvluchten te horen dan de eerste de beste autochtoon als ze gaan solliciteren in een Vlaams bedrijf.
                                  Dat is de realiteit die velen niet durven of willen onder ogen zien.

Comment

GEEN verhaaltje Stefanus.
                                    Ik ken verschillende mensen uit de streek rond Ath en Ghislenghien. Ze krijgen nog straffere uitvluchten te horen dan de eerste de beste autochtoon als ze gaan solliciteren in een Vlaams bedrijf.
                                    Dat is de realiteit die velen niet durven of willen onder ogen zien.

Stuur ze morgen naar

- Unilin
                                    - Balta & Beaulieu
                                    - Willy Naessens
                                    - Beckaert Staaldraadtrekkerij
                                    - Heymans bouw

Ik wil met jou gerust de uitdaging aangaan. Ze hebben werk, gegarandeerd!
                                    Één van m'n beste vrienden staat in voor 't personeelsbeleid bij Beaulieu. Uit eerste hand. Ze moeten uiteraard wel de moeite doen zich naar W-VL te verplaatsen.

Comment

Stuur ze morgen naar

- Unilin
                                      - Balta & Beaulieu
                                      - Willy Naessens
                                      - Beckaert Staaldraadtrekkerij
                                      - Heymans bouw
                                      Ik zal het hen overmaken.

Comment

Ik zal het hen overmaken.
                                        voeg daaraan nog toe: Vandewiele Weefgetouwen en Poppies industriële bakkerij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                                          gene zak zoals altijd ....probeer al 20 jaar met die mensen samen te werken ....

hun magische zin....je suis trés fatigué

Ow wacht, ge bent nog een ander zinneke vergeten dat geregeld opduikt na uw zinneke: "j'en ai marre" ('k heb er genoeg van)
                                          Ow yeah !!! Dat durven zeggen als ze nog niks gedaan hebben

Comment

Working...
                                          X