Mededeling

Collapse
No announcement yet.

N-VA betrapt Flor Koninckx op verkeersovertreding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Reynders is informateur, geen informateur; wereld van verschil.
    Zeg dat nu nog eens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      Den Yves heeft het momenteel te druk met andere zaken in Wervik.
      Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Leterme heeft al laten zien wat hij kan...

een scheve schaats rijden: http://www.politicsinfo.net/forum/ab...tml&highlight=
      'k Had dat al is tussen de lijnen vermeld op blz 2 van dit topic. De cd&v heeft blijkbaar heel wat apenstreken moeten uithalen om dit uit de nationale roddelpers te houden.

't Was mooi geweest, net voor de verkiezing komt uit dat dé voorman van de gezinspartij een wip op een ander meer ziet zitten dan een wip bij z'n eigen vrouw.

Zou dat ook onder goed bestuur vallen?

Comment

Zeg dat nu nog eens?
        Gvd.
        Zie je? Je brengt me volledig van de wijs.

Comment

neen, dat is liberalisme

Comment

Jaja, want dat mens is:

1. zijn privé-secretaresse op zijn kabinet
            2. schepen van mobiliteit en verkeer, jeugd, lokale economie, middenstand en ICT in Menen
            3. regio-voorzitter van Unizo
            4. uiteraard maitresse van opperhoofd Leterme
            5. en.... heeft binnenkort misschien een zitje in het Vlaams parlement (als Stefaan De Clerck naar de kamer gaat).

Comment

Reynders is informateur, geen formateur; wereld van verschil.
              Dat ze gewoon terug 1 grote nationale regering maken en al die gewesten afschaffen. Daardoor bespaar je veel meer geld dan wat die zogenaamde "transferten" kosten.
              Om dan weer tot de conclusie te komen dat Belgie zo niet bestuurd geraakt. Er zijn er blijkbaar echt die denken dat men heeft zitten regionaliseren puur en alleen om de politieke elite wat bezig te houden terwijl dat het in werkelijkheid gewoon niet meer lukte nationaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                Om dan weer tot de conclusie te komen dat Belgie zo niet bestuurd geraakt. Er zijn er blijkbaar echt die denken dat men heeft zitten regionaliseren puur en alleen om de politieke elite wat bezig te houden terwijl dat het in werkelijkheid gewoon niet meer lukte nationaal.
                En zeg is hoe 't nu bestuurd gaat geraken:
                • 30% van de vlamingen kiest voor CD&V-NVA waarbij hun belangrijkste gemeenschappelijk punt een staatshervorming is
                • de informateur is een waalse liberaal die tegen staatshervorming is
                • in vlaanderen moet men samengaan met de vlaamse liberalen omdat het cordon sanitaire de tweede grootste partij uitsluit
                • Achter de schermen houdt Elio Di Rupo de touwtjes in handen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                  Er zijn er blijkbaar echt die denken dat men heeft zitten regionaliseren puur en alleen om de politieke elite wat bezig te houden terwijl dat het in werkelijkheid gewoon niet meer lukte nationaal.
                  1 klein voorbeeldje dan: onderwijs. Sinds de regionalisering van deze materie is het onderwijs in beide gemeenschappen een ramp en kost 10 keer zoveel als vroeger.

Het enige wat niet meer lukte nationaal was alle vriendjes een plaatsje geven binnen de regering, dankzij de 6 regeringen, parlementen e.d.m. die we hebben is dat probleem opgelost.

Comment

• Reynders verklaart in de krant wel akkoord te kunnen gaan met een beperkte staatshervorming, what's the problem?

wel tof dat er dankzij de verkiezingen een ganse hoop politiek personeel op straat is gevlogen en hun postje kwijt zijn: eens kijken of ze op de reguliere arbeidsmarkt even veel succes zullen hebben (ja gij, ex-Kotrijkse schepen DECOENE)

omtrent Yves' vermeende scheve schaats: die zogenaamde foto ten bewijze op die blog is wel héél oud hoor, maar waarom niet, christelijke naastenliefde blablabla

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                      omtrent Yves' vermeende scheve schaats: die zogenaamde foto ten bewijze op die blog is wel héél oud hoor, maar waarom niet, christelijke naastenliefde blablabla
                      Deze beter?

(afgaande op de foto: zouden ze aan wurgsex doen?)

En voor wie haar eens wil opzoeken of een belletje wil geven :
                      Martine Fournier
                      Oude Leielaan 89 B1
                      8930 Menen
                      Tel: 056/32.57.80
                      GSM: 0475/31 07 40
                      Last edited by ; 13/06/2007, 13:56.

Comment

Martine Fournier
                        Oude Leielaan 89 B1
                        8930 Menen
                        ik doe haar de groeten van u! (en schrijf ze in op www.parkingsex.be )

Comment

Deze beter?

(afgaande op de foto: zouden ze aan wurgsex doen?)

Martine Fournier
                          Oude Leielaan 89 B1
                          8930 Menen

doe eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichten
                            doe eens.
                            Wat? Wurgsex?

Comment

Wat? Wurgsex?
                              ben ik eventjes blij dat mijn vader een van de weinigen is in defensie die nog blijk geeft van competentie.

Comment

ben ik eventjes blij dat mijn vader een van de weinigen is in defensie die nog blijk geeft van competentie.
                                What you talkin' 'bout Willis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  Reynders verklaart in de krant wel akkoord te kunnen gaan met een beperkte staatshervorming, what's the problem?
                                  Ik kan mij hoegenaamd niet inbeelden dat jij zo'n naïf persoon zou wezen. Een 'beperkte' staatshervorming, komaan...Je weet best als ik dat ook maar de kleinste hervorming waarbij Wallonië in één of andere vorm 'verlies' zou leiden er absoluut niet doorkomt.

Ofwel doen we 't goed (zoals Leterme Vlaanderen belooft heeft) ofwel doen we 't niet. Maandenlang leuteren over een 'kleine' staatshervorming gaat massa's geld en tijd kosten en gaat geen zak opleveren!

Wat verstaat Reynders onder een beperkte hervorming? Vlaanderen met een kleine v schrijven in 't vervolg?

Comment

What you talkin' 'bout Willis?

doe hem maar de groetjes als je hem ziet.

Comment

Wat verstaat Reynders onder een beperkte hervorming? Vlaanderen met een kleine v schrijven in 't vervolg?
                                      Wat moet er volgens jou dan hervormd worden want ik hoor iedereen staatshervorming roepen, maar net als bij Leterme tijdens de hele verkiezingscampagne heb ik nergens een inhoud gehoord?

Comment

doe hem maar de groetjes als je hem ziet.
                                        Dan zal je me eerst zijn naam moeten bezorgen.

Comment

Dan zal je me eerst zijn naam moeten bezorgen.
                                          ik kan er zelfs voor zorgen dat je een berisping krijgt.

Comment

Working...
                                          X