Oorspronkelijk geplaatst door TooTall
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wagens in beslag genomen op verdenking van chiptuning /opdrijven vermogen
Collapse
X
-
Guest replied
-
Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk BerichtenIn het geval van een R1 is het letterlijk 1 kabelke doorknippen en hij staat op vol vermogen btw.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten1 op de 10 moto's nog origineel. Dat is beetje overdreven hé
Maar je hebt een punt!
Hoeveel motos rijden er nog rond met de orig uitlaat bvb? Mss de pan europeans en goldwings van deze wereld ...
Zelfs de BMW toerboten steken tegenwoordig carbon potten.
Steek eens een stubby carbon demperke onder uwen auto ... zullen zien hoe lang het duurt ...
De meest simpele dingen zijn voor een moto compleet normaal, maar voor een auto onaanvaardbaar op de keuring. Uitlaat, luchtfilters, airbox, andere remklauwen, andere rempads, andere wielen, ophanging, volledig andere voorvork, achterbrug, chip/piggyback tuning, kevlar/slip/race koppelingen, cat vervangers, niet standaard kop- en achterlichten, xenon kits, .... ga maar door.
En guess what ... het maakt allemaal geen fuck uit voor de cijfers en/of veiligheid. Enkel in extreme gevallen (slicks, race compound brakepads, geen lichten, ...) zou je kunnen zeggen van dat is POTENTIEEL onveilig op de baan.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat bekan alle motos zogezegd maar 100 pk hebben op papier.
In het geval van een R1 is het letterlijk 1 kabelke doorknippen en hij staat op vol vermogen btw.
Leave a comment:
-
1 op de 10 moto's nog origineel. Dat is beetje overdreven hé
Maar je hebt een punt!
Leave a comment:
-
Guest repliedGrappige is ...
Ik rij ook met een moto, en daar mag alles. Volgens mij is minder dan 1 op de 10 motos nog origineel. En hey ... ongelofelijk, maar dat blijkt niet echt uit te maken voor het aantal doden ...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenGaat dat wel door de keuring?
Trouwens toen ik met de chevelle voor keuring voor verkoop ging, haalde ik 17 opmerkingen, wie doet beter?
Dien debiel wist zelfs het contact niet op die auto en die dacht dat met 1 klik en zonder gas geven zo iets ging starten.. Man man man.
en der staan er een paar onnozele tussen hoor.
ik was in ieder geval illegaal ivm het wijzigen van de motor, de versnellingsbak, de remmen, motorkop, vleugels, verlichting, uitlaat, raken aan dragende structuren, spoorbreedte...
Leave a comment:
-
Een Audi Porsche rs2 vindt de keuring ook tof! Porsche remmen allemaal vrij dikke verdachte buizen in de motor ruimte dat zou wel eens niet origineel kunnen zijn...geeeeeeuuuuuw
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenWel grappig, ik laat mijn auto chippen en mijn keuring is normaal, en gij met uw afkeer van chippen krijgt een tuningrapport aan uw broek
Ik heb trouwens ook af-fabriek getinte ramen achter, bovenop de rolrordijntjes in de deur.
Misschien lag het aan uw houding op de keuring, bovenop de uitstraling van uw BMW E91 318d met M-sportpakket in Le Mans Blau met BBS CH 19-inch rims yo? Tzal in mijn ogen vooral dat M-sportpakket geweest zijn, die mens kon niet rieken dat het een 18d was he.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenWel grappig, ik laat mijn auto chippen en mijn keuring is normaal, en gij met uw afkeer van chippen krijgt een tuningrapport aan uw broek
Ik heb trouwens ook af-fabriek getinte ramen achter, bovenop de rolrordijntjes in de deur.
Misschien lag het aan uw houding op de keuring, bovenop de uitstraling van uw BMW E91 318d met M-sportpakket in Le Mans Blau met BBS CH 19-inch rims yo? Tzal in mijn ogen vooral dat M-sportpakket geweest zijn, die mens kon niet rieken dat het een 18d was he.
Trouwens toen ik met de chevelle voor keuring voor verkoop ging, haalde ik 17 opmerkingen, wie doet beter?
Dien debiel wist zelfs het contact niet op die auto en die dacht dat met 1 klik en zonder gas geven zo iets ging starten.. Man man man.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZalig!
Waren ook niet onder de indruk van mijn v12 biturbo ///M en AMG badges.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk BerichtenIk had ook overal zo van deze dingen op mijn auto plakken de volgende keer dat ik naar de keuring ging na die domme opmerking over bochten pakken en op zijn dak liggen:
[ATTACH=CONFIG]108319[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]108320[/ATTACH]
Ze begrepen de hint/humor niet.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten2 mogelijkheden op keuring in B
of rood omdat die rolkooi niet OK is
of rood met zoveel opmerkingen dat ze niet op 1 blad kunnen
:o
Ik had ook overal zo van deze dingen op mijn auto plakken de volgende keer dat ik naar de keuring ging na die domme opmerking over bochten pakken en op zijn dak liggen:
TW100XTR.jpg
sw-label-500x500-500x500.jpg
Ze begrepen de hint/humor niet.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZou wel kunnen kloppen. Een saai grijze sobere dertien in een dozijn lease achtige break was het inderdaad niet meteen.
Wat hebt ge nu? Geen topic van hier?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZoiets ligt meestal puur aan de incompetentie van de keurder op dat moment.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
of rood omdat die rolkooi niet OK is
of rood met zoveel opmerkingen dat ze niet op 1 blad kunnen
:o
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKeuring voor verkoop van m'n E91. Tuning rapport erbij: getinte ruiten. Ik: "Euhm, da's een originele optie". Keurder: "Ja, dat kan, niks van aantrekken".
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichteneen wagen recht uit de fabriek is toch altijd legaal? Het is pas als je gaat foefelen dat er problemen kunnen zijn.
eindeloze leidensweg voor wie een niet-gehomologeerde auto importeert uit USA/japan/etc
Leave a comment:
-
Guest repliedZoiets ligt meestal puur aan de incompetentie van de keurder op dat moment.
Leave a comment:
Leave a comment: