Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe flitspalen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Hij werkte nog niet.
    typisch waals
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      typisch waals
      HARD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Vandaag in Luik op de E40 zo'n Franse flitspaal zien staan, ik schrok me rot

Krèk dezelfde als in Frankrijk, incl de geel/zwarte striping.

Hij werkte nog niet.
        Shit! Weet je nog waar precies?

Ik haat die Franse flitsbakken, ben recent (trackday ) door ééntje geflitst in een moment van onoplettendheid.

Wat een hatelijke trend is me dat zeg die flitsbakken..

Comment

• Op den duur gaan we 125-130 op cc moeten rijden omdat er om de kilometer een flitspaal staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Shit! Weet je nog waar precies?

Ik haat die Franse flitsbakken, ben recent (trackday ) door ééntje geflitst in een moment van onoplettendheid.

Wat een hatelijke trend is me dat zeg die flitsbakken..

Zo'n redelijk smalle, in de buurt van Luik maar kan me exacte plaats niet meer herinneren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              In het terug keren dan?

In 't doorgaan hangde ik er ook bijna aan, jij reed voor mij en er stond een gesignaleerde flitspaal, al goed en wel, aan 130 voorbijgereden, maar 'k had wat achterstand op jou, dus achter die flitspaal weer flink op de gas, maar FAK een kleine kilometer later stond er weer één. Ffe een noodstopje gemaakt en vanaf dan hield F40fan zijn camera's bij hem persoonlijk.

Had je die dan ook nog gezien?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                In het terug keren dan?

In 't doorgaan hangde ik er ook bijna aan, jij reed voor mij en er stond een gesignaleerde flitspaal, al goed en wel, aan 130 voorbijgereden, maar 'k had wat achterstand op jou, dus achter die flitspaal weer flink op de gas, maar FAK een kleine kilometer later stond er weer één. Ffe een noodstopje gemaakt en vanaf dan hield F40fan zijn camera's bij hem persoonlijk.

Had je die dan ook nog gezien?
                In het terug keren idd, in 't doorgaan een paar van die bakken gepasseerd .. hopelijk hang ik er daar ook ni aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                  Vermits (ik en velen met mij denk ik) dan hoogst waarschijnlijk zal flirten met de 160 à 170 (principe van een vinger geven en 'n ganse arm nemen) ipv zich aan die hogere 140-150 te houden zal het voortdurend remmen aan die idiote flitspalen niet verminderen maar integendeel aan hogere snelheden gebeuren en dus nog gevaarlijker worden.

Met de huidige stalen ordehandhaving wordt er veeleer 10-20kmh onder de toegelaten snelheid gereden dan 10-20kmh erboven. Jouw redenering stamt uit 1990, in 2009 is deze niet meer van toepassing...

Momenteel rijd ik ook +/-140 omdat ik 120 echt te traag vind, maar 50€ nog acceptabel vind als "wegenvignet"... Geen enkele passagier heeft mij daar ooit een opmerking over gemaakt, en als zijnde passagier merk ik dat velen ongeveer rond de dezelfde snelheid hangen (of het nu met een 20 jaar oude roestbak of een nagenieuwe middenklasser is).

Zeker nu het hek van de dam is: de eerste trajecontrole staat er in luik, en in vlaanderen komt er een in Gentbrugge, je weet wel, daar waar een snelheidsbeperking van kracht is voor de geluidshinder bij de omwonenden => weeral veel met veiligheid te zien ; wordt het tijd om te ijveren voor een hogere snelheidsbeperking op autosnelwegen. Zolang de anti-autolobby het verkeersbeleid bepaalt zullen er alsmaar meer pesterijen komen, zoals bvb trajectcontrole over het land, gecombineerd met alsmaar lagere snelheidsbeperkingen... We hebben gezien dat bvb het smogalarm zich niet beperkt tot sterk vervuilde gebieden, maar nu reeds +/- 50% van het wegennet in Vlaanderen dekt. Redelijkheid is hier ver zoek

Wees nu eerlijk: in de jaren '80 reden we 140-150 op de snelwegen (en soms vele sneller, toen was dat nog "aanvaard"). Nu rijden we nog altijd 140-150, terwijl ik denk dat de uitstoot serieus is afgenomen tov toen...

Comment

• Dit zijn de nieuwe aanwinsten :
                    Voorlopig weinig of geen info, er is nog niemand die iets officiëel gelost heeft, dus houden we het ook maar op "ne flitspaal".

Deze staat op de E411, afrit 6 hmp 20.2 ri Namen. Juist ja, op dezelfde plek waar die andere oude kast 'model brievenbus' jaren stond.

Last edited by ; 19/04/2009, 08:26.

Comment

• Flitspaal in de Smissestraat in Sint-Eloois-Winkel.

Ze hangen 'r zelf al hun eigen kleurtjes aan...

Ze zouden er beter wat ervoor DIT zetten.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ik zou dat reclamebord wat verder zetten dan kunnen de flikken een heel film rolleke ontwikkelen waar op staat dat tongrolletjes bernaise in de aanbieding staan...
                        www.peugeotforum.be

Comment

• jongens toch waar gaan we naar toe Nog niet lang geleden stonden er alleen flitspalen op drukke kruispunten.

lang leven inforad.

Comment

• Ik weet niet of het hier al gestaan heeft maar ik las dit weekend in Het laatste nieuws dat men alle flitspalen die op autosnelwegen staan hier in België zal laten voorafgaan door een aankondigingsbord. (wit bord met zwart radarsymbool). Dit omdat er nu te veel kop-staartbotsingen gebeuren ter hoogte van flitspalen door bestuurders die volop in de remmen gaan als ze zo'n flitspaal zien.

Best positief als je het mij vraagt, want ik zie regelmatig bestuurders bruusk remmen voor een flitspaal zelfs als ze niet te snel rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                              Ik weet niet of het hier al gestaan heeft maar ik las dit weekend in Het laatste nieuws dat men alle flitspalen die op autosnelwegen staan hier in België zal laten voorafgaan door een aankondigingsbord. (wit bord met zwart radarsymbool). Dit omdat er nu te veel kop-staartbotsingen gebeuren ter hoogte van flitspalen door bestuurders die volop in de remmen gaan als ze zo'n flitspaal zien.

Best positief als je het mij vraagt, want ik zie regelmatig bestuurders bruusk remmen voor een flitspaal zelfs als ze niet te snel rijden.
                              ik zie dat alle dagen, ze rijden 120km/u.

OHNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEE FLITSPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!! !

Endan zijn ze verbaasd dat ik een ochtend humeur heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                ik zou dat reclamebord wat verder zetten dan kunnen de flikken een heel film rolleke ontwikkelen waar op staat dat tongrolletjes bernaise in de aanbieding staan...
                                ik zou het er gewoon over hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                  Met de huidige stalen ordehandhaving wordt er veeleer 10-20kmh onder de toegelaten snelheid gereden dan 10-20kmh erboven. Jouw redenering stamt uit 1990, in 2009 is deze niet meer van toepassing...

Momenteel rijd ik ook +/-140 omdat ik 120 echt te traag vind,
                                  Ik kan niet goed volgen met uw redenering als zou de mijne uit 1990 (of vroeger) stammen gezien het feit dat je op de lijn lager zelf zegt dat 120 volgens u te traag is en dat je er dan maar 140 van maakt. Als de toegelaten snelheid opgetrokken wordt tot 140-150 kan je er gif op nemen dat dezelfde mentaliteit zal blijven heersen en dat die 140-150 ook "echt te traag bevonden zal worden". Zoals ik al zei het principe van een vinger geven en een arm nemen, wat hier in België, met die overvloed aan gedisciplineerde chauffeurs die er rondrijden, zeker toegepast wordt.

Comment

• 120 is oke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                      ik zie dat alle dagen, ze rijden 120km/u.

OHNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEE FLITSPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!! !

Endan zijn ze verbaasd dat ik een ochtend humeur heb.
                                      afstand houden van zulke types

Comment

• na een tijd herken je ze, tis gek

Comment

Working...
                                        X