Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga altijd naar St-Denijs-Westrem, geen klachten...
Zwijnaarde is ook in orde . Zeker niet naar Wondelgem gaan , want die hebben geen aparte ingang voor herkeuring . En daar wil ik niets mee insinueren hoor Jacob .
als je wagen standaard zonder mistlicht geleverd is, is dit dan een reden om afgekeurd te worden? of is het meer van 'als het er op staat, moet het werken'?
vooraan of achteraan? achteraan MOET geloof ik
Leave a comment:
Guest replied
als je wagen standaard zonder mistlicht geleverd is, is dit dan een reden om afgekeurd te worden? of is het meer van 'als het er op staat, moet het werken'?
tijdens de veringcontrole kreeg ik een rode melding rechts achteraan met de clio. de persoon van dienst stapte direct uit en controleerde de spanning van de banden en liet wat druk van de rechterband.
2de poging : kreeg ik rood linksachter.
zonder morren wat druk van het linkerwiel en nog eens een poging.
en hopla 2 keer groen.
Hier 2 keer mogen teruggaan voor de ophaningstest...
tijdens de veringcontrole kreeg ik een rode melding rechts achteraan met de clio. de persoon van dienst stapte direct uit en controleerde de spanning van de banden en liet wat druk van de rechterband.
2de poging : kreeg ik rood linksachter.
zonder morren wat druk van het linkerwiel en nog eens een poging.
en hopla 2 keer groen.
geen ergernis dus als je sommige zaken hier hoort over afgekeurd op de ophangingstest. ze regelden zelf de spanning wat bij en het was oké.
bij afhalen van men groen papier zag ik wel een opmerking in de gaten te houden. silentblocks motor.
ik vreesde er eerlijk gezegd al wat voor. want soms hoorde je wat een klop bij een put of iets dergelijks. dacht altijd dat het men vering vooraan was die wat raar deed of slijtage vertoonde, maar het zullen dus die blokken zijn.
Als je een klop hoort, zullen het eerder de ophanging rubbers van de draagarmen zijn die versleten kunnen zijn.
Ja, dat is geluk hebben he, had ik ook eind augustus toen ik met de Saxo ging voor keuring voor verkoop.
Normaal gezien laat ik de druk van de achterbanden altijd wat lager zetten als ik de afstelling van de lichten ga laten nakijken voor ik naar de keuring ga.
Maar de persoon waar ik normaal daarvoor ga kon toen niet, en was dus bij iemand anders langs geweest, en volgens hem was het niet nodig de druk van de achterbanden wat lager te zetten.
Gelukkig dat die op de keuring niet slecht gezind was, of ik had terug kunnen gaan
tijdens de veringcontrole kreeg ik een rode melding rechts achteraan met de clio. de persoon van dienst stapte direct uit en controleerde de spanning van de banden en liet wat druk van de rechterband.
2de poging : kreeg ik rood linksachter.
zonder morren wat druk van het linkerwiel en nog eens een poging.
en hopla 2 keer groen.
geen ergernis dus als je sommige zaken hier hoort over afgekeurd op de ophangingstest. ze regelden zelf de spanning wat bij en het was oké.
bij afhalen van men groen papier zag ik wel een opmerking in de gaten te houden. silentblocks motor.
ik vreesde er eerlijk gezegd al wat voor. want soms hoorde je wat een klop bij een put of iets dergelijks. dacht altijd dat het men vering vooraan was die wat raar deed of slijtage vertoonde, maar het zullen dus die blokken zijn.
Als die er nooit uit is geweest, waarom zou ik er dan een nieuwe moeten indraaien?
Koopt u gewoon een deftige kar éh Snillies
Leave a comment:
Guest replied
Erger vind ik dan dat de technieker van mijn garage nogal klein van gestalte is en dat ik dus mijn auto altijd zo terug krijg dat ik niet meer achter het stuur pas. Tot daar aan toe, met memoryzetel is dat zo opgelost. Maar dan de volgende keer dat ik wil instappen HEEFT DIE ZETEL ZICH TERUG NAAR MINISTAND GEZET. "Allez, wat is da hier nu? Godver" en dan moet ik da knopke nog op de tast gaan zoeken want ik zit tegen dat moment al gekneld tussen zetel en stuur .
dit jaar met 2 wagens naar Mechelen geweest , geen problemen en steeds correct behandeld geweest (+ met respect voor de wagen) .
Leave a comment:
Guest replied
Als hij allen aan de afstand morrelt, is er toch geen probleem? Je gaat terug zitten, en past de afstand terug aan tov je ingedrukte koppelingspedaal en alles staat weer correct.
Leave a comment: