Gisteren ook nog maar ne zatten tegen gekomen in een Clio'ke voor mij ter hoogte van Lokeren.
Pakte tegen 50 per uur zo'n paalke mee dat één rijvak afsloot, rijdt gewoon door... Wat verder sprong het licht op rood, remt em langzaam om dan in't midden van de baan te stoppen zodat de andere kant niet door kon... Toeteren, ge ziet aan de lichten dat em 4 - 5 keer probeert te starten... En dan bolde hij op't gemak verder, om dan aan de volgende lichten bijna in ene zijn gat te zitten...
Was een vervangwagen van een garage (ge kon de reclame erop zien).
Die zal het ook mogen uitleggen.
En 't was nog maar rond 19:00.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drinken/Rijden
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedDienen reed zo nog per otto ! Vol blutsen. Viel ook geregeld in slaap in zijnen otto langs de kant van de weg met contact op. Moest dan depannage bellen met zijn zatte kl...
Leave a comment:
-
Guest repliedIk kende enen en die kon 50 potten pakken per dag. Hij sliep niet meer in zijn bed, maar in een zetel met steeds een glas bij hem. Is ni oud geworden zulle.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Die moet nogal een blaas hebben... 33 pinten x 25 cl = méér dan 8 liter, of een emmer bier. De zeikstraal.
Ik vraag me af hoe ge dat kunt blijven binnen kappen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
Die moet nogal een blaas hebben... 33 pinten x 25 cl = méér dan 8 liter, of een emmer bier. De zeikstraal.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk BerichtenMet 6,4 promille alcohol op spoed : “Vorig record lag op 6,2 promille” :
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ille~a75d06d8/
ja santé
Leave a comment:
-
Guest repliedMet 6,4 promille alcohol op spoed : “Vorig record lag op 6,2 promille” :Op de spoedafdeling van het Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis van Aalst is in de nacht van vrijdag op zaterdag een jongeman van 21 opgenomen met 6,4 promille alcohol in zijn bloed. "Volgens de dokter op spoed was dat het hoogste dat hij in zijn carrière tegenkwam", zegt de moeder van de jongen. "Het vorige record was 6,2 promille."
ja santé
Leave a comment:
-
Hier zat er op de hoek van de straat weer 1 in de haag. ( met betonnen muurtje in de haag )
Ze was gaan tanken maar was int slaap gevallen ( maar wel de 2 bochten ervoor kunnen nemen )
Dan kwam ze van haar werk waar ze al 24u aant werken was.
Dan wast een catering waar ze maar 2 cavas gedronken had.
Opt einde agenten erbij en was zwaar beschonken ....
Leave a comment:
-
Dat ze doen wat ze willen, maar kom zo 1 tegen. Met een klein auto komt dat aangevlogen,niks reserve PK. Gehaast,geen tijd,super goed gevoel. Gaat dat nog vlug 2 auto's voorbijsteken met een tegenligger in't zicht.
Omdat ik in de 2° auto zit heb ik moeten remmen. Die gast sleurt meerdere mensen de dood in.
Leave a comment:
-
Guest replied"Niets gedronken" en toch record voor politierechtbank: 5,4 promille :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2848918/2016/09/03/quot-Niets-gedronken-quot-en-toch-record-voor-politierechtbank-5-4-promille.dhtml
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenHet interessante hieraan is dat op dit forum bijvoorbeeld iedereen drinken en rijden afkeurt. En terecht.
En als ge dan op HLN of zo iets leest van alcoholcontroles, die marginalen daar die vinden dat dan burgertje pesten. Een pure schande, de politie zou beter boeven pakken (dat soort kleutertaal en cafépraat).
Overigens pakt de politie het ook verkeerd aan imo. In Corsendonk heb je het Corsendonks hof, waar op zondag menig 60 plussers hun pintjes en trappisten gaan drinken en uiteraard zijn ze daar met de auto want fietsen gaat op die leeftijd al wat minder goed. Als ze daar eens zouden staan controleren hebben ze de ene na de andere. Maar nee, waar staan ze? Juist, op plaatsen waar ze altijd staan en waar iedereen het ook verwacht dat ze daar staan en dus die plaats ook gaan vermijden..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenHet interessante hieraan is dat op dit forum bijvoorbeeld iedereen drinken en rijden afkeurt. En terecht.
En als ge dan op HLN of zo iets leest van alcoholcontroles, die marginalen daar die vinden dat dan burgertje pesten. Een pure schande, de politie zou beter boeven pakken (dat soort kleutertaal en cafépraat).
Elke avond ziet ge hier de zatlappen uit de café komen en dan rijden ze gewoon thuis. Ah ja, opt gemak hee. Of via de veldbanen. Hik. Ge moogt ook niks meer. Als ze u pakken, dan moet ge weer een boete betalen (boete, dat is het eerste waar ze aan denken. Dat ze een accident kunnen krijgen, daar denken ze nog niet eens aan. Ah nee, want ze zijn pas zat (volgens zichzelf) na 10 pinten. Waggel waggel.
Er moet echt een mentaliteitswijziging komen bij de oudere garde op vlak van rijden en drinken:
- sensibiliseren
- publiek afkeuren
- meer controle
- effectieve opvolging van de straf
- bij recidivisme celstraffen of effectief wagen afnemen.
Te snel rijden, dat is tegenwoordig stigmatiserend. Dit moeten we bekomen voor drinken en rijden ook.
Leave a comment:
-
Kantine's van "sportclubs" zijn steevast ho(o)f(d)leveranciers van dronken chauffeurs. Onbegrijpelijk, maar sociaal aanvaardt.
Leave a comment:
-
Guest repliedGewoon goed, zwaar en effectief straffen zoals je al een stuk aanhaalt, zal al veel doen.
De modale Belg lacht gewoon met het gerecht, en heeft een mentaliteit 'dat je toch niet gestraft wordt'.
Leave a comment:
-
Het interessante hieraan is dat op dit forum bijvoorbeeld iedereen drinken en rijden afkeurt. En terecht.
Elke avond ziet ge hier de zatlappen uit de café komen en dan rijden ze gewoon thuis. Ah ja, opt gemak hee. Of via de veldbanen. Hik. Ge moogt ook niks meer. Als ze u pakken, dan moet ge weer een boete betalen (boete, dat is het eerste waar ze aan denken. Dat ze een accident kunnen krijgen, daar denken ze nog niet eens aan. Ah nee, want ze zijn pas zat (volgens zichzelf) na 10 pinten. Waggel waggel.
Er moet echt een mentaliteitswijziging komen bij de oudere garde op vlak van rijden en drinken:
- sensibiliseren
- publiek afkeuren
- meer controle
- effectieve opvolging van de straf
- bij recidivisme celstraffen of effectief wagen afnemen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk BerichtenSnap dergelijke types toch niet hoor. Je bent met een potentieel moordwapen onder baan dat je even in dronken toestand gaat besturen. Waar is je zin voor verantwoordelijkheid dan?
Op het werk van mijn vriendin zijn er ook zoveel. Feestje, je ziet dan de man en vrouw lustig drinken tot ze alletwee teveel op hebben en dan aan elkaar vragen: wie is er bob :-s
Leave a comment:
-
Snap dergelijke types toch niet hoor. Je bent met een potentieel moordwapen onder baan dat je even in dronken toestand gaat besturen. Waar is je zin voor verantwoordelijkheid dan?
Op het werk van mijn vriendin zijn er ook zoveel. Feestje, je ziet dan de man en vrouw lustig drinken tot ze alletwee teveel op hebben en dan aan elkaar vragen: wie is er bob :-s
Leave a comment:
-
Neenee, de vraag is wat hij niet gedronken heeft.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHow jong wat heeft die wel niet gedronken
Leave a comment:
Leave a comment: