Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Vroeger durfde ik dat ook wel eens kopen, van die whiskey die naar zeik smaakt.
    Dat is alleszins beter dan zeik die naar whiskey smaakt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rames

Wacht maar tot ge wat ouder zijt en wakker word in uw eigen pis met de fles whiskey naast u bed.

Tot op de dag van vandaag vraag ik me nog steeds af wat er gebeurt is.
    True story.
    Vroeger durfde ik dat ook wel eens kopen, van die whiskey die naar zeik smaakt.

Leave a comment:

• bobo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
    zaterdag voor de 3de keer in 2 maand moeten blazen.. De 3de keer save.
    er wordt echt wel werk gemaakt van het ongenoegen van de hardrijders dat zatten nooit gecontroleerd worden
    en das goe !

Leave a comment:

• GTX
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
    Eindelijk een bob-sleutelhanger gekregen! Maar de hond heeft hem op gegeten

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Eindelijk een bob-sleutelhanger gekregen! Maar de hond heeft hem op gegeten

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    jah, ik heb die ook nog zien staan ( allee de auto's, ni de taxi's )

Leave a comment:

• janvkn
    replied
    Gisterennacht zag ik dat ze op de oprit van de Ring in Antwerpen Zuid aan 't controleren waren. Toen ik een uur of 2 later terug voorbij kwam, was de controle gedaan maar stond er een heel rijtje auto's "geparkeerd" op de oprit, met enkele taxi's erbij

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
    Neeeh ik drink echt nooit meer van men leven ik wil mij nooit meer onderkotsen in men slaap
    Ja, man

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dronken vrouw ramt vier wagens

OUD-HEVERLEE - Aan de Naamsesteenweg werd in de nacht van woensdag op donderdag een ravage aangericht. De bestuurster verloor rond half twee de controle over het stuur.

Ze ging met haar auto uit de bocht en ramde daarbij een viertal geparkeerde voertuigen.

Omdat de wagen van de vrouw begon te roken, moest ook de brandweer ter plaatse komen. De vrouw had een beetje te diep in het glas gekeken en was naar eigen zeggen 'vergeten de bocht te nemen'.

Ze liep bij het ongeval verwondingen op.

(IBO)

Leave a comment:

• Bompa
    replied
    jammer van de carosserie

Leave a comment:

• Alexanderr
    replied
    Stel u voor dat ge zo een kotsattack krijgt als de flikken u tegenhouden voor te blazen

Leave a comment:

• Ambi
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Vorig jaar heb ik eens positief geblazen. Ik moest niet kotsen ofzo maar ik was vroeger naar huis gekomen omdat ik me misselijk voelde, bovendien denk ik ook wel dat het waarneembaar moet geweest zijn dat ik dronken was.

Nu, door de adrenaline-opstoot/stress (dacht dat ik mijn rijbewijs permanent zou verliezen) die ik kreeg omdat ik wist dat ik eraan ging hangen voelde ik mij plots totaal niet dronken meer, de misselijkheid was volledig verdwenen en ik kon perfect normaal doen.
    Ik heb dan achteraf thuis zelfs nog een pint gedronken, dat bleek dan wel een minder goed idee.
    zwijg mij van pinten of eender welke drank met alchool ontdek trouwens net dat er nog kots achter men oor hangt
    maar ik herken mij er wel in als pa mij komt halen van een fuif kan ik soms ineens wel trg normaal doen.
    Last edited by Ambi; 15/12/2009, 18:19.

Leave a comment:

• Gere
    replied
    Stel u voor dat ge zo een kotsattack krijgt als de flikken u tegenhouden voor te blazen
    Vorig jaar heb ik eens positief geblazen. Ik moest niet kotsen ofzo maar ik was vroeger naar huis gekomen omdat ik me misselijk voelde, bovendien denk ik ook wel dat het waarneembaar moet geweest zijn dat ik dronken was.

Nu, door de adrenaline-opstoot/stress (dacht dat ik mijn rijbewijs permanent zou verliezen) die ik kreeg omdat ik wist dat ik eraan ging hangen voelde ik mij plots totaal niet dronken meer, de misselijkheid was volledig verdwenen en ik kon perfect normaal doen.
    Ik heb dan achteraf thuis zelfs nog een pint gedronken, dat bleek dan wel een minder goed idee.

Leave a comment:

• Ambi
    replied

Leave a comment:

• Gere
    replied
    Neeeh ik drink echt nooit meer van men leven ik wil mij nooit meer onderkotsen in men slaap
    Ge krijgt brandwonden in uw gezicht van dat maagzuur he Altijd direct opstaan en er niet in blijven liggen tot de volgende morgen!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Ambi
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
    En volgende week sta je ladderzat bij een tentfuif te springen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik drink nooit meer van men leven.
    Doe het gwn nie mensen ge voelt u veels te slecht.
    En volgende week sta je ladderzat bij een tentfuif te springen.

Leave a comment:

• Ambi
    replied
    Ik drink nooit meer van men leven.
    Doe het gwn nie mensen ge voelt u veels te slecht.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
    Ik herinner me van een tijdje terug nog berichten dat agenten zelf meermaals een ademtest hadden afgelegd om zo toch maar hun van bovenaf opgelegde quota te halen wegens gebrek aan personeel, gaat dat ditmaal anders zijn?

Ik ben zeker voorstander van de alcoholcontroles, zolang ze maar gericht zijn en een beetje doordacht opgesteld staan. Hier in de buurt zijn er een vijftal vaste locaties met per locatie minstens evenveel sluiproutes om ze te ontwijken dus een groot aantal chauffeurs die te diep in het glas hebben gekeken rijden sowieso om...

met onderstaande zouden ze zeker het quotom halen :

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Leave a comment:

Working...
X