Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor alle duidelijkheid Boba, hier op het forum mag iedereen zijn mening uiten ook al sta jij achter je pc in vol ornaat met je knuppel te zwaaien en te dreigen met het boekje.
Ik denk dat jij een bril nodig hebt, nergens heb ik ook maar met iets gedreigd. Ik heb gewoon objectieve info gegeven over wat de gevolgen kunnen zijn. (dat is toch de bedoeling denk ik, of heb je liever foutieve info?)
Veel mensen zoals jij hebben precies moeite met wat wettelijk bepaald is en waaraan iedereen zich dient te houden. Uit uw mooie posting waar je mijn gedrag zo mooi omschrijft, op basis van voorkennis van zaken precies, kan ik afleiden dat jij inderdaad zo iemand bent die altijd problemen heeft, maar dat zullen niet enkel problemen met de politie zijn.
of burgers beschermen tegen misbruiken van de overheid en diezelfde overheid de middelen geven criminelen op een wettelijke wijze voor het gerecht te brengen
Wettelijke wijze van de jaren stilletjes...
Elk bewijs waardoor een crimineel gestraft kan worden moet geldig zijn. Toch een teken dat het rechtssysteem niet werkt als daardoor criminelen vrijuit gaan.
Elk bewijs waardoor een crimineel gestraft kan worden moet geldig zijn. Toch een teken dat het rechtssysteem niet werkt als daardoor criminelen vrijuit gaan.
Foto's van wat?
Dus je mag zelf geen bewijzen verzamelen als zogezegd de privacy niet gerespecteerd wordt? Wie niets misdoet heeft niets te vrezen.
Foto's van mij . Kheb hem gewoon mijn kaartje gegeven zodat hij weet wie hij voor hem had .
Foto's van wat?
Dus je mag zelf geen bewijzen verzamelen als zogezegd de privacy niet gerespecteerd wordt? Wie niets misdoet heeft niets te vrezen.
Het zijn nog altijd politiekers die de wetten maken eh, in België is wel meer mis denk ik dan
Toch vreemd dat niemand hier op dit forum reageert op je toch wel 'licht aanvallende' uitingen, en toch blijf je beweren dat de politie 'u' altijd slecht behandelt.
Men kent dit soort mensen precies wel hoor en er is altijd een reden waarom net 'die' mensen problemen hebben met 'de' politie
wel vreemd dat er, behalve wat parkeerovertredingen en wat kleine prul (een paar keer een beetje te snel gereden, oh, wat een ramp) tegen mij nooit een deftig pv werd opgesteld, ook al "kent men dit soort mensen precies wel".
misschien moest je maar eens proberen van je voetstukje te komen, voor iemand het onder je beentjes uit stampt.
Dus ja, misschien ben je in je combi wel De Man, maar hier worden je woorden naar waarde geschat, en niet je politiebadge..
't betert wel, na een jaar of 10 dienst gaat 'ie wel eens zo ver over de rooie dat er een tuchtprocedure van komt. 't zou trouwens de eerste flik niet zijn die z'n wijf tot moes mept van pure frustratie omdat de macht die hij denkt te hebben op z'n werk toch niet is wat 'ie er van verwachtte.
ow ja Boba, er zijn genoeg flikjes die bij me binnenwandelen om een kop koffie te drinken. er zijn er genoeg die vriendelijk goeiedag zeggen als ze me zien. het probleem zijn de jonge snaken, beneden de 35, laat ons zeggen. die denken dat de nulmeridiaan door hun reet loopt. dat is niet het geval, als jullie moeten gaan schijten stinkt het namelijk minstens even hard als bij een ander.
Nogmaals, een negatieve reactie mag nog altijd geen aanleiding geven tot generalisering van een groep. Overal zitten rotte appels, zowel bij de verschillende hulpdiensten als in de privé, maar daarom mag men nog niet alle mensen van die groep over dezelfde kam scheren.
Klopt. Uit je reacties op dit forum lees ik evenwel tussen de regels dat je vooral lijkt bezig te zijn jezelf te beschermen, ipv de burgers waarmee je te maken krijgt...
Ben je akkoord met de stelling dat als jij je als agent professioneel gedraagt, je niets te vrezen hebt als je tussenkomst wordt opgenomen op mediadragers? Waarom dan moeilijk doen in een situatie waarbij er al onmiddellijk een rechtsongelijkheid is? Jouw woord wordt nl geloofwaardiger ingeschat door de rechterlijke macht tov dat van een burger, zonder dat hier ernstige controle op mogelijk is. Ik bedoel maar: ik heb al genoeg gezien om te weten dat die Plechtige Eed die een politieagent moet afleggen, voor redelijk wat kleppers met kepie een grap is...
In de VS en Groot-Brittanië schakelen meer en meer politiediensten over naar "Digital Witness" programma's, waarbij beeld en geluid worden opgenomen van alles wat de agent(en) doen in het bijzijn van burgers. Dit zorgt voor een redelijk betrouwbaar bewijs voor de burger, maar ook voor een redelijk betrouwbaar bewijs voor de agent van de omstandigheden van de controle of het verhoor.
Ik denk dat jij een bril nodig hebt, nergens heb ik ook maar met iets gedreigd. Ik heb gewoon objectieve info gegeven over wat de gevolgen kunnen zijn. (dat is toch de bedoeling denk ik, of heb je liever foutieve info?)
Ooit al gehoord van beeldspraak? Je hoeft heus niet alles letterlijk te nemen wat er hier wordt geschreven. Je hebt idd info gegeven maar dat komt volledig verkeerd over als men weet van wie het komt (een agent). Het is alsof je met het vingertje staat te zwaaien als een agent wetteksten post.
Veel mensen zoals jij hebben precies moeite met wat wettelijk bepaald is en waaraan iedereen zich dient te houden. Uit uw mooie posting waar je mijn gedrag zo mooi omschrijft, op basis van voorkennis van zaken precies, kan ik afleiden dat jij inderdaad zo iemand bent die altijd problemen heeft, maar dat zullen niet enkel problemen met de politie zijn.
We hebben te maken met een mensenkenner. Hier geef je jezelf ver bloot kerel, hieruit blijkt dat jij niet uit het juiste hout gesneden bent om een goede politieagent te zijn omdat je je laat ophitsen en laat verleiden tot dergelijke uitspraken door een discussie op een internetforum.
We hebben te maken met een mensenkenner. Hier geef je jezelf ver bloot kerel, hieruit blijkt dat jij niet uit het juiste hout gesneden bent om een goede politieagent te zijn omdat je je laat ophitsen en laat verleiden tot dergelijke uitspraken door een discussie op een internetforum.
Comment