Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdragen nummerplaat
Collapse
X
-
Vandaag, maandag dus, was er geen nummerplaat bij. Volgens onze verzekeringsagent zou ze morgen erbij moeten zijn.
Alle aanvragen die online bij de DIV worden ingediend voor 13.00uur zijn nog de volgende dag bij de eigenaar. Alles na 13.00uur zijn een dag later bij de eigenaar...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVandaag, maandag dus, was er geen nummerplaat bij. Volgens onze verzekeringsagent zou ze morgen erbij moeten zijn.
Alle aanvragen die online bij de DIV worden ingediend voor 13.00uur zijn nog de volgende dag bij de eigenaar. Alles na 13.00uur zijn een dag later bij de eigenaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k dacht voor 16u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVandaag nog steeds geen nummperplaat...
Ze moeten bij de DIV toch eens leren tellen tot 24 denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennormaal zou je wél al moeten weten welke plaat je zal krijgen...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenneen, 't kan niet. ik heb m'n KEE ook ingeruild voor XTC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik wacht nog tot na 25 juni voor ik m'n kar inschrijf op de vennootschap... zolang het maar dit boekjaar is
ik wil een 001-AAA plaatdie wordt willekeurig aan de eerste uitgereikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenTenzij je er 625 eur voor over hebt
@ jupke , is het nu gelukt om de overdracht te doen ?
Waarschijnlijk zal het keuring voor verkoop geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendat kan niet.die wordt willekeurig aan de eerste uitgereikt.
dus 469-AAP of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWe zijn ondertussen woensdag en nog steeds geen nummerplaat...
Ik heb nu al spijt dat ik ze niet effe zelf ben gaan halen in Alken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenis je M er?ik had het gelezen als "is je emmer?"
Twee keer moeten kijken voor ikhet door had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenis je M er?OO 00 OO
Comment
Comment