Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdragen nummerplaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
    Met de post moet je rekenen op 3 dagen
    de post. een van de laatste bastions der lamzakkerij, de ambetantenarij buiten beschouwing gelaten.

Comment

Het probleem ligt bij de DIV zelf. Er zouden problemen zijn met de machines die de stempel in de platen drukken. Hierdoor zijn de aanvragen van de laatse dagen vertraagd. Gisteren werd ons bevestigd dat mijn plaat verstuurd is. Vandaag zat ze nog niet in de bus, maar ik hoop nu echt op morgen.

Voor mij is dit alleszins een les. Ik vraag nooit of te nimmer nog een plaat online aan. Ik heb nu al spijt dat ik vorige week vrijdag niet zelf naar Alken ben gereden...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
        In geval van overlijden van de titularis kan een gewone kentekenplaat overgedragen worden op naam van de overlevende echtgenoot, de overlevende wettelijk samenwonende partner of één van zijn kinderen, voor zover dat het voertuig van de overleden titularis of een ander voertuig tegelijkertijd ingeschreven wordt onder dit plaatnummer.
        Dus stel nu je wilt de plaat van je overleden vader overnemen, dan moet je eerst zijn wagen minimaal één dag inschrijven op jouw naam met zijn nummerplaat en vervolgens kan je je eigen wagen inschrijven onder die nummerplaat?
        Vervelend...
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Het probleem ligt bij de DIV zelf. Er zouden problemen zijn met de machines die de stempel in de platen drukken. Hierdoor zijn de aanvragen van de laatse dagen vertraagd. Gisteren werd ons bevestigd dat mijn plaat verstuurd is. Vandaag zat ze nog niet in de bus, maar ik hoop nu echt op morgen.

Voor mij is dit alleszins een les. Ik vraag nooit of te nimmer nog een plaat online aan. Ik heb nu al spijt dat ik vorige week vrijdag niet zelf naar Alken ben gereden...
          Honger is de beste saus.

Comment

Zou het kunnen dat de erfdracht van nummerplaat van moeder op zoon niet meer kan bij de invoering van de nieuwe Europese nummerplaten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ocinn Bekijk Berichten
              Zou het kunnen dat de erfdracht van nummerplaat van moeder op zoon niet meer kan bij de invoering van de nieuwe Europese nummerplaten ?
              Ja, het is niet meer mogelijk na 16 november (of eigenlijk, na 10 november, want dan is de DIV gesloten). Maar als het Koninklijk Besluit omtrent het nieuwe nummerplatensysteem nog niet van kracht is (want nog niet gepubliceerd), zou je het toch nog kunnen doen, op voorwaarde dat je een goede advocaat hebt. Schouppe, ik haat je!
              Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
              Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

Working...
              X