Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
F D, Kortrijk
en ook nog definitief zijn rijbewijs afpakken. Dat zal hem misschien nog het meest pijn doen.Last edited by DenDuvel; 09/08/2010, 22:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk ken 'm niet maar vind 290 er wél net iets over. Of zie ik dat weer verkeerd?
Ik zie niemand die schrijft dat dat er niet over is, of zie ik dat weer verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zie niemand die schrijft dat dat er niet over is, of zie ik dat weer verkeerd?
Voor 't overige: nee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk had gelezen dat jij hem 'n worst vond, net voor je je tekst nog snel aangepast hebt.
Dat was DenDuvel, ik heb dat nooit geschreven noch m'n post aangepast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat was DenDuvel, ik heb dat nooit geschreven noch m'n post aangepast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat was DenDuvel, ik heb dat nooit geschreven noch m'n post aangepast.
Sorry LL...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk mij mij dringend veel meer in jou gaan verdiepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk schrijf iets, en ze schijten op jouw kop!
Sorry LL...
Van Stefanus kan ik dat hebben, daar ben ik dat al van gewoon
Achja...spijkers op laag water zoeken is ook een kunst!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe begint er al van te raaskallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVan Stefanus kan ik dat hebben, daar ben ik dat al van gewoon
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenZalig toch, 't schijt hebben aan mekaar en toch elkander 't licht in de ogen gunnen. Net mijn baas!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNooti gedacht dat dit topic de emotionele toer ging opgaan...
Zodra ik tegen 290 geflitst word in Zwitserland word ik zéér emotioneel vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNooti gedacht dat dit topic de emotionele toer ging opgaan...
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDoor trouw elke dag 8 uur te werken word je misschien zelf nog wel eens baas. En dan moet je 12 uur per dag werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZodra ik tegen 290 geflitst word in Zwitserland word ik zéér emotioneel vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
Dankje voor 't aanbod maar 'k ga plassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenExtra sancties zodra je iets met't land zelf te maken hebt?
Ik emigreer in zulks geval, zal het zo stellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
Comment
Comment